МК 4 АХФ Проблем с турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот xxx_man » Пон 10 апр 2017 7:53


Има следния въпрос възможно ли е геометрията да забива без да вкарва колата в авариен режим??? Няколко пъти ми се случва при висока скорост турбината да изключи както при зацепена геометрия, но колата не влиза в авариен реим и продължава да ускорява и след 3000 оборота но осезаемо много по тегаво. След гасене и палене се оправя /типично за спекла геометрия/,но ме учудва че не влиза в авариен режим! Възможно ли е това да се случва от проблеми с вакумите и EKЮ - то да не хваща проблема?




kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот kukata_pasat » Пон 10 апр 2017 8:56


Напълно възможно преди време колата ми Пасат б5 АФН пренадуваше и гаснеше в движение и не записваше дори грешка така че всичко е възможно


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот vanesto » Пон 10 апр 2017 9:44


Трябва да провериш за грешки, възможно е да го прави и от недостатъчно налягане на помпата, тогава също не влиза в авариен, ама и не набира хубаво.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот hvp800 » Пон 10 апр 2017 10:06


Ми то изключването на турбината си е авариен режим.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот vanesto » Пон 10 апр 2017 10:11


Е да де, ама той има предвид, когато забива за момент и след това пак ускорява, макар и по-бавно. При авариен режим, като забий веднъж, трябва да спираш да гасиш, иначе не включва повече.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот hvp800 » Пон 10 апр 2017 10:36


Ама пък пали и гаси, и всичко се оправя.
Или пък усещането му за продължаващо ускорение е илюзорно.
Без лаптоп, най-сигурния признак за неработеща турбина е промяната на звука.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот vanesto » Пон 10 апр 2017 10:44


Така е, най-добре с лаптопа диагностика в движение, щото понякога си мислиш, че не ускорява, а то е баир, или обратното при спускане. По звука също е трудно, моята почти не се чува, а уж съм добре с ушите :icon_lol


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот xxx_man » Пон 10 апр 2017 10:49


В конкретния случей турбината си изключи но колата продължи да набира и след 3000 оборота но осезаемо много тегаво! Преди когато забиваше стигаше 3000 и край и ми набиваше грешка! Сега няма грешка след рестарт се оправи но ми е странно! Почвам пак да проверявам вакумите! Даже сега забелязах че предния собатвеник е шунтирал ЕГР а като директно е спрял вакума към Н18 което е доста тъпо но .......

Последна промяна от xxx_man на Пон 10 апр 2017 17:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7912
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот goppa » Пон 10 апр 2017 10:51


А горивния филтър кога е сменян за последно?


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот xxx_man » Пон 10 апр 2017 17:33


10 к! Преди месец чистих геометрията защото тогава си забиваше както е нормално и влизаше в авариен! След процедурата със спрея за фурни се оправи! Днес разгледах вакумите и се хванах за главата миналата година ги сменях уж с Гейтс с външна оплетка и тази година пак всички са мармалат!!! Случайно си запазих оригиналния вакум маркуч в багажника и сега го загледах че макар и на 16 години е в много по добро състояние от тия скапани мемнтета от нашите магазини! Така и никой не сподели проблем ли е че ЕГР а е шутиран директно от вакума на Н18??


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот kn9453 » Пон 10 апр 2017 17:52


xxx_man написа: Така и никой не сподели проблем ли е че ЕГР а е шутиран директно от вакума на Н18??


И при мен е "изолиран" ЕГР по същия начин, направено във Варна при Иво!
До сега не не съм усетил проблеми от интевенцията.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот vanesto » Пон 10 апр 2017 19:36


Какъв проблем да има, и моя е така.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот xxx_man » Чет 13 апр 2017 14:53


Днес направих логове на 3, 4, 11 и 10 канал. Ако някой повече разбира да сподели как са ми стойностите!
LOG-003-010.xls
(21.5 KиБ) Свален 133 пъти
LOG-004-011.xls
(20.5 KиБ) Свален 126 пъти


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7912
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот goppa » Чет 13 апр 2017 18:25


Оправи си форматирането на клетките в ексела. В някои колонки вместо стойности пише дати.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо

Мнениеот xxx_man » Пет 14 апр 2017 11:37


Ето ги редактирани
LOG-003-010, 2.xls
(23 KиБ) Свален 125 пъти
LOG-004-011 2.xls
(22 KиБ) Свален 115 пъти



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 93 госта