
Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Или си сложил прецакани карета,или си за лагер на главината.Лагера е 20 лв,кво се чудиш още не знам 

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
vlado_tonev написа:Или си сложил прецакани карета,или си за лагер на главината.Лагера е 20 лв,кво се чудиш още не знам
Не мисля, че е лагер. Мисля, че публикувах звукозапис. И не мисля, че може да съм купил колата с прецакани карета и да съм сложил прецакани карета. Как мислиш, какъв е шанса за 4 прецакани карета едно след друго?
Относно цената - не е 20лв. А със смяната, понеже преса нямам, стъпва на такава цена, която те кара да се замислиш дали наистина има проблем с него. Още повече, че свалих колелото и съм го пуснал в движение и нищо не шуми от лагера, а пък в купето се чува шум.
pa4o_ivanov61 написа:Може да е разбит вътрешният накрайник и кормилото ще трепери, но няма да има шум.
Как няма да има шум, като съм вдигнал колата, хванал съм кормилото, един приятел клати колелото и се чува чукане? Това нещо като се случи с няколкостотин оборота в минута, дали не може да създаде такъв шум? Особено като почне да резонира? Значи аз кормилото го държа направо, а шенкелът се клати наляво-надясно.

Последна промяна от инжектопляктор на Нед 16 апр 2017 20:44, променено общо 1 път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Като са на почти 30 години, не е малък :).
Плюс това някои леви полуоски също имат антивибрационна тежест. Ако си купил полуоска с отрязана такава може и затова да се разбиват каретата бързо.
Плюс това някои леви полуоски също имат антивибрационна тежест. Ако си купил полуоска с отрязана такава може и затова да се разбиват каретата бързо.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
goppa написа:Като са на почти 30 години, не е малък .
Добре. Лагер, каре - точка по въпроса. А други работи по предницата няма ли? Ново външно каре, две различни вътрешни карета и след тоя ремонт шум същият още от излизане от сервиза, такъв какъвто беше преди - точно такъв и никакъв друг.
Аз казвам - шенкела ми играе и се притеснявам да не би колелото да играе в движение и да блъска...

И нито старата, нито новата стара полуска имат балансираща тежест. Повечето нямат.
Целият шенкел ми играе без това да се отразява в кормилото? Това нормално ли е?
Вдигам колата, пускам я на скорост и нито гък от лагера, няма и никакъв луфт. Но по-отвътре се чува шум, който с колелото е по-силен.

Шумът е отляво - карета и полуоска са други. Със старата полуоска и каретата шумът пак същият. Логически е да заключа, че шансът да имам две криви полуоски с две еднакво разбити карета, с еднакъв шум...

Последна промяна от инжектопляктор на Нед 16 апр 2017 20:51, променено общо 1 път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Ами виж състоянието на вътрешните накрайници!
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Не е от накрайници. Пак вдигнах и въртях. Хванах щангата. Колелото се клати от шарнира.
Така е като вярвам на майстори. Ремонтът ми струва 11лв. Дадох повече за прегледи на окачването.
Лявото колело ми играе. Дясното е наред. Играе целият шенкел. Не играе главината.
Така е като вярвам на майстори. Ремонтът ми струва 11лв. Дадох повече за прегледи на окачването.
Лявото колело ми играе. Дясното е наред. Играе целият шенкел. Не играе главината.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
?? Разбит шарнир на носача ли се оказа??
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
goppa написа:?? Разбит шарнир на носача ли се оказа??
Да, представи си. Шенкелът играе, докато съм хванал кормилната щанга. Ако беше лагер, щеше да играе главината от шенкела. Изводите относно майстори ги оставям на вас. Играе ляво колело. Аз съм сменил диск, който най-вероятно е прав.
Освен това, най-вероятно шарнирът е бил причината карето да се размести частично и при напъна да се счупи.
Ако бях гледал, а не бях си оставял колата на майстори, щях да спестя от полуоска и каре 130лв, като щях да похарча 11лв за шарнир на носача.
Трябваше да ви ПОСЛУШАМ, че каре не се размества само и не се чупи без причина.
Но аз съм будала да вярвам на майстори, че са ПРОВЕРИЛИ ШИБАНОТО НЕЩО.
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Трябва да се поохарчиш и за регулиране на предницата 
Не вярвам, че шарнирът има нещо общо със счупването на полуоската.

Не вярвам, че шарнирът има нещо общо със счупването на полуоската.
Последна промяна от ktamen на Нед 16 апр 2017 23:46, променено общо 1 път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Заради такива историй всичко по колата си правя сам.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
ktamen написа:Трябва да се поохарчиш и за регулиране на предницата
Шенкелът играе. А регулиране на предницата ще правя като сменя тампоните на Макферсона. И там работата не е добре и е почнало да надига капачето - ей сега погледнах.
goppa написа:Заради такива историй всичко по колата си правя сам.
Погледни колко страници изписахме заради такава глупост. И аз съм си за хокане, защото не я вдигнах веднага, но докато се наканя, докарам трупи да я подпра...
Хубавото е, че шарнирът е на 3 болта на носача и един болт на шенкела и е долу. А и вече съм сменял такъв на друга кола и няма да ми е проблем.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
След смяна на тези шарнири трябва реглаж на предницата!
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
goppa написа:След смяна на тези шарнири трябва реглаж на предницата!
Шарнира на носача е на болтове. Защо ми е реглаж на предница, след като аз нищо не пипам, което е за регулиране?
Не че няма да направя, просто ми е интересно. Шарнирът, на който се крепи шенкела към носача играе целия.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Защото отворите в носача са продълговати. Шарнира може да се мести по носача, за регулиране на наклона на колелото.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
goppa написа:Шарнира може да се мести по носача, за регулиране на наклона на колелото.
Добре. Благодаря за информацията. На предната ми кола отворите бяха кръгли, не обли.
ktamen написа:Не вярвам, че шарнирът има нещо общо със счупването на полуоската.
Сама излезе от страната на колелото, което играе.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта