Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Айде стига сега с тия некролози.Нали си ни жив и здрав ....за да ни забавляваш с пасатко...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Водния дух1 написа: ....за да ни забавляваш с пасатко...
Защо да забавлявам? Това не е забавно.

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Братче, не знам какви са тия майстори на които попадаш. Айде, ако е тръгнал шарнир да се разхлопва да не може да се хване, ама шарнир пред изпадане да ти кажат, че е бетон, не знам.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
К.Одаджийски написа:Братче, не знам какви са тия майстори на които попадаш.
Да не кажеш после, че само мрънкам против майсторите и просто съм стиснат и не ми се дават пари.
Сега ще вдигам тия дни, при първа възможност задницата на колата. Защото действително лагер на колело шуми, но не ми се струва да е отпред. Ще вдигна задницата да я проверя за луфтове, да няма и там някоя изненада.
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Аз знам един майстор от Бургас, даже може да ти свърши работа - ама като го гледах веднъж как си сваляше с резачката един лагер от задна главина
(това на неговата си кола) --> преряза го тънко с флекса, викам му, абе да не вземе да се нарани основата дето се набива лагерът..
- а, нямало проблеми, то малко и няма да пречи. - Наистина няма да има проблем, ама не е "моят начин".. ;)
(това на неговата си кола) --> преряза го тънко с флекса, викам му, абе да не вземе да се нарани основата дето се набива лагерът..
- а, нямало проблеми, то малко и няма да пречи. - Наистина няма да има проблем, ама не е "моят начин".. ;)
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Задните лагери си имат особеност при стягането им , както и заложен... луфт да го наречем, но шум не трябва да има.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
dreadx написа:Аз знам един майстор от Бургас, даже може да ти свърши работа - ама като го гледах веднъж как си сваляше с резачката един лагер от задна главина
(това на неговата си кола) --> преряза го тънко с флекса, викам му, абе да не вземе да се нарани основата дето се набива лагерът..
- а, нямало проблеми, то малко и няма да пречи. - Наистина няма да има проблем, ама не е "моят начин".. ;)
Наистина няма проблем, за някои лагери и няма друг начин да се извадят. Примерно двуредов лагер на главина, като избиеш на пресата главината вътрешните черупки на лагера се разпадат и едната остана на главината, но диаметърът и е равен с главината и нямаш никакъв шанс да го хванеш със скоба. Единствено остава зарязване леко да отслабиш лагера и с удар чук и секач да го счупиш внимавайки за очите си, щото хвърчат осколки.
Ако зарежеш с диск основата не е страшно, тая резка няма да окаже никакво влияние
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
айде - и тук имало тънкости - viewtopic.php?f=5&t=436946
В края на 1-ва, началото на 2-ра страница колегата пише, че се износвало леглото на по-малкия лагер и освен това тези, дето ги сменявал му карали по 10000k
(при Пасата същата работа ли е? - нещо друго трябва ли да се сменява, освен лагери?)
В края на 1-ва, началото на 2-ра страница колегата пише, че се износвало леглото на по-малкия лагер и освен това тези, дето ги сменявал му карали по 10000k
(при Пасата същата работа ли е? - нещо друго трябва ли да се сменява, освен лагери?)
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
И аз ги свалям с флекса от предните главини на голфа.
В интерес на истината с подходящ инструмент могат да се свалят и цели.
Засягането на самата главина, не е съвсем безвредно, защото вече няма да е идеален кръг и като се набие новия лагер той също няма да е идеален кръг, но не е и толкова драматично, ако засягането е малко.
В интерес на истината с подходящ инструмент могат да се свалят и цели.
Засягането на самата главина, не е съвсем безвредно, защото вече няма да е идеален кръг и като се набие новия лагер той също няма да е идеален кръг, но не е и толкова драматично, ако засягането е малко.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Инжекторе,какви са тия майстори??? Или щото не им знаеш имената...Единия не може да види шарнира,другия ти говори за ск.кутия...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Водния дух1 написа:Инжекторе,какви са тия майстори???
Не знам. Показвам проблем. Не е единствен, но поне спря да ми бяга предницата и част от шума изчезна.
И аз питам какви са. Темата е с продължение. При хубаво време ще вдигам и задницата - набавих си едни трупи да я подпирам. Може още да има за питане.

Явно е, че докато аз не се хвана сам, с ваша помощ, от тая кола нищо няма да става. И колкото повече я оставям по сервизи, повече ядове, време и пари ще губя без да получа положителни резултати.
Ама те колите не са виновни...

- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Дупките на пасатовия носач 8мм ли са или са големи като на голфа?
Да знаеш, че колата ти трябва да мине реглаж, ако са големи.
Да знаеш, че колата ти трябва да мине реглаж, ако са големи.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
ktamen написа:Дупките на пасатовия носач 8мм ли са или са големи като на голфа?
Не са големи, кръгли са и са точно с големината на болта. Нищо не се регулира от там и не е необходимо да се минава реглаж по тая причина.

Ама в сравнение с Фиеста, бая трудно се сменя шарнира. Веднага пружината бута надолу, носачът е с други закрепване и после трябваше да повдигам шенкела, да мога да вкарам шарнира в носача.

Следващият път ще вържа пружината с тел.
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Следващия път подложи трупче под спирачния диск и пусни крика надолу.
Явно си успял да изобретиш труден начин за смяна на шарнира.
Явно си успял да изобретиш труден начин за смяна на шарнира.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Запусната кола +калпави майстори+липса на инструменти+липса на канал +нежелание за реглаж на предница +нежелание за баланс на гуми + нежелание за влагане на нови части-много трудно ще я оправиш тая кола.Вземи и се стегни и послушай колегите от форума!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта