



Свързване на изпарител на г2-2е2
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Свързване на изпарител на г2-2е2
Здравейте искам да споделите с мене, как сте си свързали изпарителя към охладителната система на двигателя???? Специално към карбураторните модели???? Значи на мене ми е свързана след термоампулата - изпарителя загрява по бавно и оборотите падат по бавно. Лятото, с едни много дебели маркучи - взех вода от изхода на радиаторчето на парното,влиза отдолу на изпарителя, отгоре излиза същия дебел мъркуч и се връща в метална тръба - ефекта по нисък разход, изпарителя загрява по бързо и мислех че е "СУПЕЛ"
ама дойде зимата иии хладко парно-върнах си оригиналния мъркуч,парното се оправи, а изпарителя го вързах след ампулата пак.Та искам акъл как и парното да ми е топло, как и оборотите да ми падат бързо, знаем че неможе и .......... в ................. и душата в рая ама все пак????

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
sashobas написа:Моя изпарител е вързан непосредствено преди ампулата ама нали знаеш че съм с удължение и нямам проблеми с оборотите те винаги са едни и същи дори и при студен ДВГ.
ето точно заради това не ти работи ампулата, вместо да беше правил удължение - лостовата система на смукача се бута и се слага една гайка М8(не си спомням точно,но като ми се счупи ампулата така се прибрах) и ампулата е елиминирана и оборотите ги поема 3точковия модул. Замисли се над това - заради това пуснах тази тема, щото ако е моно този мъркуч от главата до металната траба не топли нищо и спокойно може да се върже изпарителя там, но при 2е2 трябва да се помисли

- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- trifonov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
От доста време го планувам но като се стопли мисля да сменя пътя на антифриза отиващ към изпарителя.Сега изпарителя взима течност от карбуратора,но мисля да го прехвърля на маркучите на парното.Но според мен за да има топло и след тази манипулация е нужно да се продуха радиаторчето на парното(до колкото е възможно).Тогава ще споделя резултатите.:О))
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
trifonov написа:От доста време го планувам но като се стопли мисля да сменя пътя на антифриза отиващ към изпарителя.Сега изпарителя взима течност от карбуратора,но мисля да го прехвърля на маркучите на парното.Но според мен за да има топло и след тази манипулация е нужно да се продуха радиаторчето на парното(до колкото е възможно).Тогава ще споделя резултатите.:О))
А леле колко си смел ... мене ме е шубе да пусна добавка за прочистване на охладителната с-ма щото ме е шубе да не стане парен локомотив ...

Но като цяло си прав че е редно.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта