Свързване на изпарител на г2-2е2

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Свързване на изпарител на г2-2е2

Мнениеот hristian37 » Пет 16 фев 2007 14:13


Здравейте искам да споделите с мене, как сте си свързали изпарителя към охладителната система на двигателя???? Специално към карбураторните модели???? Значи на мене ми е свързана след термоампулата - изпарителя загрява по бавно и оборотите падат по бавно. Лятото, с едни много дебели маркучи - взех вода от изхода на радиаторчето на парното,влиза отдолу на изпарителя, отгоре излиза същия дебел мъркуч и се връща в метална тръба - ефекта по нисък разход, изпарителя загрява по бързо и мислех че е "СУПЕЛ" :D ама дойде зимата иии хладко парно-върнах си оригиналния мъркуч,парното се оправи, а изпарителя го вързах след ампулата пак.Та искам акъл как и парното да ми е топло, как и оборотите да ми падат бързо, знаем че неможе и .......... в ................. и душата в рая ама все пак????




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пет 16 фев 2007 15:59


Моя изпарител е вързан непосредствено преди ампулата ама нали знаеш че съм с удължение и нямам проблеми с оборотите те винаги са едни и същи дори и при студен ДВГ.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 16 фев 2007 16:09


sashobas написа:Моя изпарител е вързан непосредствено преди ампулата ама нали знаеш че съм с удължение и нямам проблеми с оборотите те винаги са едни и същи дори и при студен ДВГ.


ето точно заради това не ти работи ампулата, вместо да беше правил удължение - лостовата система на смукача се бута и се слага една гайка М8(не си спомням точно,но като ми се счупи ампулата така се прибрах) и ампулата е елиминирана и оборотите ги поема 3точковия модул. Замисли се над това - заради това пуснах тази тема, щото ако е моно този мъркуч от главата до металната траба не топли нищо и спокойно може да се върже изпарителя там, но при 2е2 трябва да се помисли :idea:


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пет 16 фев 2007 17:32


По принцип нямам оплаквания от ампулата така я карам вече 6 години.
това е равносилно все едно е постоянно топла колата.Дори и на бензин като паля на студено не тресе и не пуши черно.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Съб 17 фев 2007 23:18


при мен изпарителя е вързан на маркучите за парното(преди ония клапанчета) и нямам никви грижи вече 1 година(а разхода е под 10.5/100км)градско и то на къси разстояния


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 18 фев 2007 10:23


И при мен беше вързана след ампулата с 6 или 8 мм маркуч.
Лятото прекъснах и двата маркуча към парното (21мм) и ефекта според мен беше доста добър.

Изображение

1.2е2то заработи по -добре.
2.разхода падна с около 1 л.
3.парното си работи добре


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 18 фев 2007 10:38


откаде намери такива големи тройници - 21мм?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 18 фев 2007 11:05


Тези на снимката ми ги правиха от месинг,защото не намерих по
магазините.После един познат ми купи от някъдде по 1 лв.
Ще го попитам откъде и ще пиша.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Нед 18 фев 2007 14:43



hristian37 написа:
откаде намери такива големи тройници - 21мм?
ами в русе на почти всички магазини за АГУ има такива тройници от всякакъв размер


Потребителски аватар
trifonov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот trifonov » Нед 18 фев 2007 15:22


От доста време го планувам но като се стопли мисля да сменя пътя на антифриза отиващ към изпарителя.Сега изпарителя взима течност от карбуратора,но мисля да го прехвърля на маркучите на парното.Но според мен за да има топло и след тази манипулация е нужно да се продуха радиаторчето на парното(до колкото е възможно).Тогава ще споделя резултатите.:О))


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 18 фев 2007 20:17


Ние в сервиза за ФВ си имаме такива тройници - 2Х19 на един 16мм изход :)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 18 фев 2007 21:07


The_Machine написа:Ние в сервиза за ФВ си имаме такива тройници - 2Х19 на един 16мм изход :)


каде да дойда да си ги купя, метални ли са и цена?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 24 фев 2007 21:45


trifonov написа:От доста време го планувам но като се стопли мисля да сменя пътя на антифриза отиващ към изпарителя.Сега изпарителя взима течност от карбуратора,но мисля да го прехвърля на маркучите на парното.Но според мен за да има топло и след тази манипулация е нужно да се продуха радиаторчето на парното(до колкото е възможно).Тогава ще споделя резултатите.:О))


А леле колко си смел ... мене ме е шубе да пусна добавка за прочистване на охладителната с-ма щото ме е шубе да не стане парен локомотив ... :D
Но като цяло си прав че е редно.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 27 фев 2007 14:03


и аз го направих като колегата i.e.i -ще пиша дали има ефект :D


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Вто 27 фев 2007 14:31


hristian37 написа:и аз го направих като колегата i.e.i -ще пиша дали има ефект :D

Чакам резултата и аз да съм следващия.Тя зимата мина ама нищо да сме готови за другата.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта