


Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
- Любослав.В.
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 24 фев 2016 12:20
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: PF 1990
- Местоположение: Добрич
Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Здравейте колеги от скоро колата ми започна да прави следния проблем: вдига оборотите до 2хиледи след което варират от 1000 до 1500 и след около половин минута се нормализират на 950. А едва днес както карам със средна скорост от 110-120км/ч , мотора изгасна щом изключих от скорост . Първият път паднаха до долу почти изгасна колата , след това се оправиха , на следващия път обаче повторих същото и автомобилът изгасна. Смених стъпков мотор , няма промяна понякога се оправя за момента , щом започна да карам по бързо да изрязвам.от първа до втора така да кажа и пак започва проблема с оборотите . Колеги съвет ако може.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Сигурен ли си, че пасатът е В3, а конете са 107? Би ли написал кодът на мотора? Не си написал също имаш ли газ, това на бензин ли го прави или на газ? Днес ни са повредени кристалните топки щото. А и ако напишеш откъде си, цена няма да имаш...
- Любослав.В.
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 24 фев 2016 12:20
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: PF 1990
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Автомобилът е на бензин не е каран на газ , пълна инжекция ГТ серията , проверих синия датчик , щом извадя буксата и запаля оборите са ниски до около 400-450 , щом сложа буксата докато работи и изгасва , след като я запаля отново както буксата еи сложена работи нормално. Понякога.мени оборотите ниски високи , и ако реша да карам на трета с 2000 оборота се получава едно придърпване , номера на.мотора не.мога да го.видя , ако ми кажете от къде да го снимам ще го снимам и ще го кача.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Кодът на мотора е написан в големия талон. В моя профил срещу двигател е написано ADZ. Това е кодът на моя мотор. Не написа откъде си, та някой колега да помогне. Напиши и годината на производство на автомобила.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Вто 09 май 2017 14:08
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1990 RP
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Passat 1.8 1988-1991 Engine code PF, power 79kw/107hp(5400RPM)
Това са каталожните данни. Двигателят е PF, друг няма по Autodata 107 коня - 1.8
Системата е Digifant2
Може да се изключи буксата на датчика за температура и да се сложи резистор 2kOhm. Ако така работи, значи датчикът лъже.
Това са каталожните данни. Двигателят е PF, друг няма по Autodata 107 коня - 1.8
Системата е Digifant2
Може да се изключи буксата на датчика за температура и да се сложи резистор 2kOhm. Ако така работи, значи датчикът лъже.
- Любослав.В.
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 24 фев 2016 12:20
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: PF 1990
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Просто купих нов датчик , защото да съм сигурен , промяна няма , днес свалих филтърната кутия да проверя дебитомер , не е от него , щом двигателя работи вадя буксата на дебитомера , промяна няма , щом подам леко газ , ръчно горе от инжекцията , леко заглъхва и почти изгасва , след като поставя буксата на дебитомера се оправя при подаването на ръчна газ , в тихите сега е добре , но щом започна да я карам или да я изрежа леко и пак започва едно вариране на оборотите , центровката на делкото е дора , но щом рязко дам газ заглъхва за секунда и тогава се изфорсирва , като чели взима въздух от някъде , гледах вакумите , всичко е ок , някакви други идей или съм безнадежден случай.... Благодаря предварително .
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 29 дек 2016 20:15
- Автомобил: Passat b3 1988
- Двигател: RP
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Не разбирам от този двигател,но мисля че имаш задръстен горивен филтър моя пасат е с RP и правеше същите проблеми както е при теб.Ако не е от него има много варианти.Да започна да изброявам ще ми отнеме много време.
-
- VW експерт
- Мнения: 13397
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Смуче въздух от някъде.
Страшна недомислица е механичния инжекцион.
А и няма кадърни майстори.
Страшна недомислица е механичния инжекцион.
А и няма кадърни майстори.
- Любослав.В.
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 24 фев 2016 12:20
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: PF 1990
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Не знаех , че пълната инжекция е механична , а имаш ли идея от къде би смукало въздух това чудо.
- viksanlg
- Мнения: 898
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Не е механичен инжекцион,а двигателя е доста добър!Не вярвам да е задръстен горивен филтър.Мисля си че е по добре да го види някой елконаджия с репутация в района от колкото да си сменяш части като замаян и да се окаже не добра центровка
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Вто 09 май 2017 14:08
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1990 RP
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Zdravko Zankov написа:Страшна недомислица е механичния инжекцион. .
Това не е 1.8 - 112 коня. Това е digifant2 - електронна фулгруп инжекция. Така пише в документацията.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12129
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Стана мазало
И 112 коня мотор с код РВ е със същото управление дори всичките части са им взаимо заменяеми. Просто РВ няма ламбда сонда и катализатор от 107 коньовия PF
Относно проблемът, аз не успях да го реша при мен напълно и смених с моно, но пробвай с едни клещи да стиснеш маркуча който идва от голямото гофре към стъпковия мотор да му намалиш въздуха, ако се оправят така оборотите, режеш маркуча и слагаш едно кранче за газ и си караш.

Относно проблемът, аз не успях да го реша при мен напълно и смених с моно, но пробвай с едни клещи да стиснеш маркуча който идва от голямото гофре към стъпковия мотор да му намалиш въздуха, ако се оправят така оборотите, режеш маркуча и слагаш едно кранче за газ и си караш.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Ламбда сонда! Или микро ключетата на дросела. Опитай да изключиш ламбда сондата, ако прави същите работи там е умряло кучето.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Любослав.В. написа:Смених стъпков мотор , няма промяна...
Любо, бас държа, че не си го сменил с нов, щото нов струва колкото 2 твои Пассата

И не е стъпков мотор, а клапан. Клапан за стабилизация на празния ход.
Сега си купуваш едно шише коресилин и си хващаш твоя клапан.
Наливаш от едната му дупка кресилин, лумбуркаш-излива.
Пак наливаш и повтаряш действието докато не почнеш да вади абсолютно чист коресилин.
След това същата процедура през другата дупка.
Много добре ще е, когато се почисти добре, да го налълниш отново и да му подадеш напрежение от акумулатора (на кратки импулси), за да прещрака няколко пъти.
Капваш 1-2 капки тънко масълце (примерно за шевна машина) на щока на буталцето (ще го видиш) и монтираш.
Ако нямаш тънко масло, капни двигателно, ама да е чисто, без нагар.
Следващата тестова процедура е да замери двете ключета на дросел-клапата.
Едното задейства при затворен дросел, другото при напълно отворил.
Съответно са датчик положение празен ход и датчик положение пълно натоварване.
По описанието, което даваш, една от възможностите е да се е прецакало ключето за празен ход. Или просто пъпката отпред да е клеасала и да не се движи.
Мери се с мултицет (омметър)
Това, че си изключил дебитомера и нищо не се е променило не е на добре

Говори за възможно износване на резистивния слой на потенциометъра на дебитомера.
Ето малко четиво за разгрявка:
viewtopic.php?f=5&t=341081&hilit=%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80
viewtopic.php?f=17&t=158939&hilit=%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80%2A
Има и още много, но търси по-стари теми.
За да не се шашкаш - PF се различава от 2Е само по дтчика на дросела - на 2Е е с потенцоиметричен датчик, на PF-а - с двете ключета в двата края.
Също така PF се различава от PB само по това, че ти имаш Ламбда-сонда.
Относно температурния датчик: Това, че си го сменил с нов по никакъв начин не значи, че си сложил работещ.
Нещо повече - много е вероятно да си сложил още по- неработещ от твоя!
Това, което се продава масово в магазинната мрежа е такъв боклук, че даже не става да замеряш продавача с него!

Пробвай номера с резистора, но го направи Уеко тарикатски: покарай колата да загрее и тогава бучни един резистор между 420 и 680 ома (каквото намериш)
Закачаш го на мястото на синия датчик!
Че другия е само за таблото.
Последно за сега - провери много внимаелно гофрираната тръба м/у дебитомера и смуктелния колектор!
Къса се между ламелките и много трудно се вижда, а прави големи магарии.
Провери и маркучите за маслените пари от картера да не с спукани.
И съвсем последно - Я пробвай да покараш 1 ден без въздушен филтър

Просто го махни.
Ако не караш на село или покрай каменни кариери (или в пустинни бури

Ахъ! keymakerа не е бил толкова многословен като мен и ме е изпреварил

- Любослав.В.
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 24 фев 2016 12:20
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: PF 1990
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат б3 1.8 107коня проблем с оборотите.
Довечера ще опитам с коресилина , и клапана за празен ход , а това за.парите , малкият ми мъркуч е скъсан , този които излиза от капака на клапаните влиза в нещо като малък съд , та точно той маркуч е скъсан
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта