Клубен сервиз Герман - VAG Сервиз Герман
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11933
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Аз нали отскоро съм механик в авто сервиз, в петък заради телефонен разговор, въпреки че съм със слушалка счупих мотора на един клиент
Разговора беше със синът ми и заради това не избухнах, но съм сигурен, че ако беше някой непознат със сигурност щях да се разпсувам доста сериозно, макар че човекът отсреща едва ли ще е виновен с нещо. В общи линии извадих "късмет" че двигателя е малък и лесен за ремонт, а на човекът колата не му беше от непосредствена необходимост. 8 клапана, гумички, шлайф, гарнитура на глава и ще се отвози за моя сметка, но пък здраве да има
Тегаво е и за двете страни, но затова сме хора, да бъркаме, да помагаме, да си изказваме емоциите.
Живи и здрави да сте всички
Разговора беше със синът ми и заради това не избухнах, но съм сигурен, че ако беше някой непознат със сигурност щях да се разпсувам доста сериозно, макар че човекът отсреща едва ли ще е виновен с нещо. В общи линии извадих "късмет" че двигателя е малък и лесен за ремонт, а на човекът колата не му беше от непосредствена необходимост. 8 клапана, гумички, шлайф, гарнитура на глава и ще се отвози за моя сметка, но пък здраве да има
Тегаво е и за двете страни, но затова сме хора, да бъркаме, да помагаме, да си изказваме емоциите.
Живи и здрави да сте всички
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Извинявам се, че се намесвам, но аз не мога да схвана едно нещо - след като е проблем звъненето на телефона, тогава го изключвате. Поддържате един служебен телефон, примерно Ники пише тук в темата, че записване на час става само между 18:00 и 19:00 и готово. Наистина организацията на работа си е само проблем на майстора и наистина всички, които се обаждат за да си запишат час и след това идват са клиенти и заслужават по-голямо уважение.
Като пример за лоша организация споделям друг проблем, отивам със записан час за поправка, която отнема 1 час примерно, обаче губя 3-4 часа, защото докато примерно изтича маслото, майсторът захваща още 2-3 неща на негови приятели и редовни клиенти, които са дошли да го питат за "нещо малко".
Примерно аз съм супер доволен от Ники и сервиза му, обаче не съм ходил там от много време, защото не мога да си запиша час. Даже сега влезнах в темата за да видя да не би да си е сменил телефона, защото звънях 7-8 пъти без успех, но поне разбрах, че трябва да звъня след 2ри Юни, което си е пак някакво актуално инфо.
Като пример за лоша организация споделям друг проблем, отивам със записан час за поправка, която отнема 1 час примерно, обаче губя 3-4 часа, защото докато примерно изтича маслото, майсторът захваща още 2-3 неща на негови приятели и редовни клиенти, които са дошли да го питат за "нещо малко".
Примерно аз съм супер доволен от Ники и сервиза му, обаче не съм ходил там от много време, защото не мога да си запиша час. Даже сега влезнах в темата за да видя да не би да си е сменил телефона, защото звънях 7-8 пъти без успех, но поне разбрах, че трябва да звъня след 2ри Юни, което си е пак някакво актуално инфо.
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Организацията е такаква каквато е, поради факта, че кадърните и коректни майстори са толкова малко, че наплива при Мишо и Никси е брутален. Последния път като отидох, в и около сервиза имаше сигурно 20 коли. Но аз лично предпочитам да изчакам и да ми свършат работата както трябва, отколкото да дам някакви пари, на някакви хора и да получа в добрия случай - нещо криво ляво направено, в лошия повече проблеми, отколкото съм имал. Да бяха повече кадърните майстори, да беше графика нормален ...
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
gugun4u написа:Организацията е такава каквато е, поради факта, че кадърните и коректни майстори са толкова малко, че наплива при Мишо и Никси е брутален. Последния път като отидох, в и около сервиза имаше сигурно 20 коли. Но аз лично предпочитам да изчакам и да ми свършат работата както трябва, отколкото да дам някакви пари, на някакви хора и да получа в добрия случай - нещо криво ляво направено, в лошия повече проблеми, отколкото съм имал. Да бяха повече кадърните майстори, да беше графика нормален ...
Не мислех да пиша, но все пак... С цялото уважение към колегите мастери, като наплива е голям и има много работа - съответно приходите също са много и големи. То затова фирмите си имат асистенти - да водят организацията на мастерите, които да се фокусират върху основната дейност, а именно да ремонтират колите качествено. Като имате много работа пък наемете един готин и адекватен човек да Ви води страничните дейности. Всеки бизнес за да се развива иска инвестиции, не само в инструменти, ами и в хора. Не е редно човек да се стиска и да се прави на Шива, само и само да спести няколко стотин лева за заплата на един човек, който в крайна сметка ще донесе повече. Така че не се оплаквайте как не можете 100 неща едновременно, ами намерете начин да решите проблема. Инвестициите НЕ се правят само в железа, ами и в хора. Поздрави!!!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
На първа страница с големия лилав шрифт видяхте ли какво пише? От доста време стои там.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
powerade написа:gugun4u написа:Организацията е такава каквато е, поради факта, че кадърните и коректни майстори са толкова малко, че наплива при Мишо и Никси е брутален. Последния път като отидох, в и около сервиза имаше сигурно 20 коли. Но аз лично предпочитам да изчакам и да ми свършат работата както трябва, отколкото да дам някакви пари, на някакви хора и да получа в добрия случай - нещо криво ляво направено, в лошия повече проблеми, отколкото съм имал. Да бяха повече кадърните майстори, да беше графика нормален ...
Не мислех да пиша, но все пак... С цялото уважение към колегите мастери, като наплива е голям и има много работа - съответно приходите също са много и големи. То затова фирмите си имат асистенти - да водят организацията на мастерите, които да се фокусират върху основната дейност, а именно да ремонтират колите качествено. Като имате много работа пък наемете един готин и адекватен човек да Ви води страничните дейности. Всеки бизнес за да се развива иска инвестиции, не само в инструменти, ами и в хора. Не е редно човек да се стиска и да се прави на Шива, само и само да спести няколко стотин лева за заплата на един човек, който в крайна сметка ще донесе повече. Така че не се оплаквайте как не можете 100 неща едновременно, ами намерете начин да решите проблема. Инвестициите НЕ се правят само в железа, ами и в хора. Поздрави!!!
Ами хайде колега намери човека. Обяви имам вече 1 година. Предлагам заплата между 800 и 2500 в зависимост от работата която ще може да върши дадения човек. Не се стискам и т.н., но няма хора, за това време дойдоха 4 човека, 3 от които опита им беше в ремонт на собствените им коли и по-точно предница и смяна на масло /на конкретни модели коли/. 4-я изкара 4 месеца и го махнах - заради грешки, счупени неща и т.н.
Мнения от рода какво трябва и т.н. на са ми полезни освен ако не сте собственици или управители на сервиз и реално работили в тази сфера. Всичко друго е чесане на клавиатурите.
В интерес на истината мнението ти ме кара да обърна внимание на това, че цените ни са едни и същи от 10 години и е редно да се актуализират.
П.С. Като цяло се чудя защо изобщо обръщам внимание на колега които слага втора ръка части при обслужването на автомобила си, но може би това че се прави така не ти пречи да си много добър в това с което се занимаваш, а то предполагам е свързано с управлението на много хора или голяма фирма или нещо от този род щом си толкова в час с това какво ни куца.
Темата не е създадена за това, а за това да се пишат отзиви за работата ни - било то и негативни, няма човек който да работи и да не греши, въпроса е броя на грешките да е минимален в сравнение на това каква работа се отхвърля.
С удоволствие ще наема човек или двама стига да има желаещи и да са свестни и работещи хора, но да ми давате идеи без покритие и без да знаете какво се прави и т.н. е несериозно.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
kurmijanko написа:Примерно аз съм супер доволен от Ники и сервиза му, обаче не съм ходил там от много време, защото не мога да си запиша час. Даже сега влезнах в темата за да видя да не би да си е сменил телефона, защото звънях 7-8 пъти без успех, но поне разбрах, че трябва да звъня след 2ри Юни, което си е пак някакво актуално инфо.
Лъжаааааа......
Методи между 01.04 и 26.05 си звънял: 3 пъти на 10.05 и веднъж на 20.05, което по никакъв начин не прави 7-8 пъти.
В този ред на мисли аз не мога да си спомня такова нещо. В същност точно това е проблема който гледам да не се получава и затова връщам хора с които нямам уговорка и това е описано в няколко мнения по-нагоре.
Като пример за лоша организация споделям друг проблем, отивам със записан час за поправка, която отнема 1 час примерно, обаче губя 3-4 часа, защото докато примерно изтича маслото, майсторът захваща още 2-3 неща на негови приятели и редовни клиенти, които са дошли да го питат за "нещо малко".
Ако и това е вярно колкото това колко пъти си звънял просто нямам думи, а ако идеята е да се накисне и наака някой то - да това е начина.
- vankat-2
- Мнения: 267
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Аз предлагам всички недоволни да спрът да ходят в сервиза.За да може ние ДОВОЛНИТЕ от Ники и Мишо да си ходим наспокойствие.
P.S.
Само да споделя, че миналото лято баш на рожденният ден на Ники му се натресох в сервиза без уговорки е тем пудобни и ми обърна внимание.
Пичове я се стегнете малко, значи имате време да мрънкате , че някой вие викнал по телефона ,че не ви вдига тел. а нямате време да изчакате........
P.S.
Само да споделя, че миналото лято баш на рожденният ден на Ники му се натресох в сервиза без уговорки е тем пудобни и ми обърна внимание.
Пичове я се стегнете малко, значи имате време да мрънкате , че някой вие викнал по телефона ,че не ви вдига тел. а нямате време да изчакате........
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
°niksi° написа:kurmijanko написа:Примерно аз съм супер доволен от Ники и сервиза му, обаче не съм ходил там от много време, защото не мога да си запиша час. Даже сега влезнах в темата за да видя да не би да си е сменил телефона, защото звънях 7-8 пъти без успех, но поне разбрах, че трябва да звъня след 2ри Юни, което си е пак някакво актуално инфо.
Лъжаааааа......
Методи между 01.04 и 26.05 си звънял: 3 пъти на 10.05 и веднъж на 20.05, което по никакъв начин не прави 7-8 пъти.
В този ред на мисли аз не мога да си спомня такова нещо. В същност точно това е проблема който гледам да не се получава и затова връщам хора с които нямам уговорка и това е описано в няколко мнения по-нагоре.Като пример за лоша организация споделям друг проблем, отивам със записан час за поправка, която отнема 1 час примерно, обаче губя 3-4 часа, защото докато примерно изтича маслото, майсторът захваща още 2-3 неща на негови приятели и редовни клиенти, които са дошли да го питат за "нещо малко".
Ако и това е вярно колкото това колко пъти си звънял просто нямам думи, а ако идеята е да се накисне и наака някой то - да това е начина.
@ Ники, важен е броят на позвъняванията или...смисъл трябва да има минимум позвънявания за да може човек да се свърже с теб? Това ли е най-важното? Горе пишеш, че някой е звънял прекалено дълго и е трябвало да зарежеш работата, пък сега излиза, че аз съм звънял прекалено малко.
П.С1 В моя телефон сега проверих и са 4 х на 10ти и 3 х на 20ти, общо 7 пъти.
Това за чакането ми се е случвало и при теб и при други майстори, но въпреки това ти звъня (7пъти според мен, 4 пъти според теб) и се опитвам да дойда, защото знам, че ще свършиш работа. Това ако е оакване и накисване ????.....само ти така си го приемаш. Здраве да е.
П.С2 А това за чакането или пък кой как се е натресъл без уговорка няма да го коментирам. Всеки си има различна работа и всеки може да отделя различно време за поправка на автомобила си.
П.С3 По този повод най-добре ще е да вдигнеш цените 2но или 3но, за да може ние дето не можем да чакаме много, защото сме на работа и трябва да изкарваме пари, да можем да идваме по-лесно, след като са се отказали тия дето могат да чакат и не ходят на работа.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Методи не знам защо. но при мен има само едно пропуснато на 20.05, не че е от толкова голямо значение.
Хора както желаете......
И аз звъня по телефони и аз не мога да се свържа понякога, и аз звъня на клиенти оставили колите си за да им дам варианти за решаване на даден проблем и когато не отговорят се забавят нещата, това са все текущи, непредвидими проблеми. Имам случай в които чакам с часове клиента да вдигне и да се разберем какво точно правим защото е излязло нещо непредвидено, а аз не съм човек който ще постави клиента /както казват колегите/ на колене и ще смени нещо без изричното съгласие и т.н.
В този ред на мисли - имам проблем с малкото дете /не че на някой от вас му дреме за това, вие всички искате да се решават вашите проблеми с колите/. Записваме му час за преглед от нова година , като успяваме да го запишем чак през Април за 15 Май. Няма да споменавам колко пъти сме звънели на секретарката на въпросната професорка защото ще е грозно. Отиваме в чакания ден и час /даже по-рано/. Приемат жената и детето със час и 10 мин закъснение и вместо да се извинят за това, професорката ги напада с думите "Укротете това дете", на репликата на жена ми, че детето протестира заради висенето, тя отговаря, че проблема бил че приемала "Всякакви" хора, на което аз ако присъствах може би нямаше да издържа и да не се случи нещо грозно. Както и да е детето било погледнато за 5 мин и след това е писала 30 мин документация с думите "Ами явно има проблем, но какво очаквате от мен да направя"
Така, че хората не им дреме за живота на другите, защо решихте, че трябва да се трогна толкова за проблема със свързването и т.н.
Живи и здрави, колкото можем правим, стараем се, обичаме си работата и я вършим с желание все още.
Продължавам да търся човек/ци за сервиза.
Хора както желаете......
И аз звъня по телефони и аз не мога да се свържа понякога, и аз звъня на клиенти оставили колите си за да им дам варианти за решаване на даден проблем и когато не отговорят се забавят нещата, това са все текущи, непредвидими проблеми. Имам случай в които чакам с часове клиента да вдигне и да се разберем какво точно правим защото е излязло нещо непредвидено, а аз не съм човек който ще постави клиента /както казват колегите/ на колене и ще смени нещо без изричното съгласие и т.н.
В този ред на мисли - имам проблем с малкото дете /не че на някой от вас му дреме за това, вие всички искате да се решават вашите проблеми с колите/. Записваме му час за преглед от нова година , като успяваме да го запишем чак през Април за 15 Май. Няма да споменавам колко пъти сме звънели на секретарката на въпросната професорка защото ще е грозно. Отиваме в чакания ден и час /даже по-рано/. Приемат жената и детето със час и 10 мин закъснение и вместо да се извинят за това, професорката ги напада с думите "Укротете това дете", на репликата на жена ми, че детето протестира заради висенето, тя отговаря, че проблема бил че приемала "Всякакви" хора, на което аз ако присъствах може би нямаше да издържа и да не се случи нещо грозно. Както и да е детето било погледнато за 5 мин и след това е писала 30 мин документация с думите "Ами явно има проблем, но какво очаквате от мен да направя"
Така, че хората не им дреме за живота на другите, защо решихте, че трябва да се трогна толкова за проблема със свързването и т.н.
Живи и здрави, колкото можем правим, стараем се, обичаме си работата и я вършим с желание все още.
Продължавам да търся човек/ци за сервиза.
- vankat-2
- Мнения: 267
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
П.С3 По този повод най-добре ще е да вдигнеш цените 2но или 3но, за да може ние дето не можем да чакаме много, защото сме на работа и трябва да изкарваме пари, да можем да идваме по-лесно, след като са се отказали тия дето могат да чакат и не ходят на работа.[/quote]
Ти обаче упорито продължаваш да даваш акъл.Човека ти обясни акъл не му траябва хора му трябват за работа.После ще ревнеш че много пари ти е взел.
Пич и ние работим ама не правим драми.
Ти обаче упорито продължаваш да даваш акъл.Човека ти обясни акъл не му траябва хора му трябват за работа.После ще ревнеш че много пари ти е взел.
Пич и ние работим ама не правим драми.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
powerade написа: като наплива е голям и има много работа - съответно приходите също са много и големи.
а само ако знаеш колко си заблуден...
пиша за себе си!
при мене идват хора с адски заплетени неща. също и такива, които други колеги считат за незначителни и недоходоносни и не взимат.
т.е. повече време и за по малко пари.
съжалявам, че ще те разочаровам, но не съм се разбогатял, въпреки, че не мога да си вдигна главата, камо ли телефона...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11933
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Ти утре като те потърся да си вдигнеш телефона ако може, да си запиша час, така се разбрахме преди 2 седмици
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
Здравейте,
След може би 3 години е време да кажа, че и двете ми посещения в сервиза са били почти безпроблемни.
Проблема си беше от моя страна, забравих да си взема талона на колата.. след 1 година си го взех при последващо посещение.
След може би 3 години е време да кажа, че и двете ми посещения в сервиза са били почти безпроблемни.
Проблема си беше от моя страна, забравих да си взема талона на колата.. след 1 година си го взех при последващо посещение.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо
За седмицата от 12 до 17.06 няма свободни часове в сервиза, така че ако е нещо спешно търсете алтернатива. Пиша тук за да не се обяснявам на всеки обадил се.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта