powerade написа:gugun4u написа:Организацията е такава каквато е, поради факта, че кадърните и коректни майстори са толкова малко, че наплива при Мишо и Никси е брутален. Последния път като отидох, в и около сервиза имаше сигурно 20 коли. Но аз лично предпочитам да изчакам и да ми свършат работата както трябва, отколкото да дам някакви пари, на някакви хора и да получа в добрия случай - нещо криво ляво направено, в лошия повече проблеми, отколкото съм имал. Да бяха повече кадърните майстори, да беше графика нормален ...
Не мислех да пиша, но все пак... С цялото уважение към колегите мастери, като наплива е голям и има много работа - съответно приходите също са много и големи. То затова фирмите си имат асистенти - да водят организацията на мастерите, които да се фокусират върху основната дейност, а именно да ремонтират колите качествено. Като имате много работа пък наемете един готин и адекватен човек да Ви води страничните дейности. Всеки бизнес за да се развива иска инвестиции, не само в инструменти, ами и в хора. Не е редно човек да се стиска и да се прави на Шива, само и само да спести няколко стотин лева за заплата на един човек, който в крайна сметка ще донесе повече. Така че не се оплаквайте как не можете 100 неща едновременно, ами намерете начин да решите проблема. Инвестициите НЕ се правят само в железа, ами и в хора. Поздрави!!!
Ами хайде колега намери човека. Обяви имам вече 1 година. Предлагам заплата между 800 и 2500 в зависимост от работата която ще може да върши дадения човек. Не се стискам и т.н., но няма хора, за това време дойдоха 4 човека, 3 от които опита им беше в ремонт на собствените им коли и по-точно предница и смяна на масло /на конкретни модели коли/. 4-я изкара 4 месеца и го махнах - заради грешки, счупени неща и т.н.
Мнения от рода какво трябва и т.н. на са ми полезни освен ако не сте собственици или управители на сервиз и реално работили в тази сфера. Всичко друго е чесане на клавиатурите.
В интерес на истината мнението ти ме кара да обърна внимание на това, че цените ни са едни и същи от 10 години и е редно да се актуализират.
П.С. Като цяло се чудя защо изобщо обръщам внимание на колега които слага втора ръка части при обслужването на автомобила си, но може би това че се прави така не ти пречи да си много добър в това с което се занимаваш, а то предполагам е свързано с управлението на много хора или голяма фирма или нещо от този род щом си толкова в час с това какво ни куца.
Темата не е създадена за това, а за това да се пишат отзиви за работата ни - било то и негативни, няма човек който да работи и да не греши, въпроса е броя на грешките да е минимален в сравнение на това каква работа се отхвърля.
С удоволствие ще наема човек или двама стига да има желаещи и да са свестни и работещи хора, но да ми давате идеи без покритие и без да знаете какво се прави и т.н. е несериозно.