



за компютър в колата вместо ЦД
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- peterhr
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 15 юли 2004 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Браво DragoGT, поздравления за проекта в колата.
Имам няколко практически въпроса:
Камерата отзад една ли е и за паркиране и за огледалото за задно виждане?
Монитора тресе ли се от вибрации, че стойката му изглежда доста дълга?
Аз съм си мислел за паркиране камерата да е сочеща към пътя надолу, защото ако тя е хоризонтално неможе да се ориентираш по образа колко остава до задната кола.
Даже е добре да е широкоъгълен обектива, но тогава цената става страшна.
Може би е по-добре да е web камера и при включване на задна автоматично да се появява образа на екрана, независимо досега какво е било включено.
Мерил ли си колко ток харчи цялата система?
ПП: Някой пробвал ли е някои от софтуерите посочени в предната страница? Или някакъв друг софт за PC за кола?
Имам няколко практически въпроса:
Камерата отзад една ли е и за паркиране и за огледалото за задно виждане?
Монитора тресе ли се от вибрации, че стойката му изглежда доста дълга?
Аз съм си мислел за паркиране камерата да е сочеща към пътя надолу, защото ако тя е хоризонтално неможе да се ориентираш по образа колко остава до задната кола.
Даже е добре да е широкоъгълен обектива, но тогава цената става страшна.
Може би е по-добре да е web камера и при включване на задна автоматично да се появява образа на екрана, независимо досега какво е било включено.
Мерил ли си колко ток харчи цялата система?
ПП: Някой пробвал ли е някои от софтуерите посочени в предната страница? Или някакъв друг софт за PC за кола?
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да започна отзад напред
значи софтуера който ползвам е следния - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38019
много доволен а и е безплатен...
за тока не съм мерил но по книга и разни конфигуратори - монитора 10W пц-то 110-120W
камерата е проблем... при всички положения...
нарочно я взех да не е пц-камера за да я вържа директно към входа на монитора така с едно копче минавам в режим камера
но проблема е че дясното е ляво и лявото е дясно (заради самото разположение на монитора и камерата (в една посока са ориентирани))
та ще се пробвам да изнамеря камера за парктроник там би трябвало да е обърнат образа...
иначе я използвам най-вече да гледам назад
при голф 3 неможеш да я насочиш надолу заради самият ъгъл на стъклото а и няма нужда честно казано
иначе така е разположена че с малко тренировки може да я използваш и за паркиране....
монитора няма проблеми никакви не се тресе от вибрации
значи софтуера който ползвам е следния - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38019
много доволен а и е безплатен...
за тока не съм мерил но по книга и разни конфигуратори - монитора 10W пц-то 110-120W
камерата е проблем... при всички положения...
нарочно я взех да не е пц-камера за да я вържа директно към входа на монитора така с едно копче минавам в режим камера
но проблема е че дясното е ляво и лявото е дясно (заради самото разположение на монитора и камерата (в една посока са ориентирани))
та ще се пробвам да изнамеря камера за парктроник там би трябвало да е обърнат образа...
иначе я използвам най-вече да гледам назад
при голф 3 неможеш да я насочиш надолу заради самият ъгъл на стъклото а и няма нужда честно казано
иначе така е разположена че с малко тренировки може да я използваш и за паркиране....
монитора няма проблеми никакви не се тресе от вибрации
- peterhr
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 15 юли 2004 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мерси за линка със софтуера, сега ще го разгледам.
За камерата - като е аналогова трябва да махаш още 1 куплунг в повече. Но при теб, май рядко го сваляш та не е проблем.
Аналогово няма как да обърнеш сигнала, единстено ако намериш някаква лупа, но фокусните растояния няма да паснат.
За поставяне на камерата аз си мисля да е извън колата. Под пластмасата,която се хваща за да се отвори багажника. Незнам как е точно при Голф3, но мисля че има междина там. Така тя ще е насочена изцяло надолу и ще се вижда бронята на колата + 30-40см зад колата.
Но там мястото не е много голямо и зависи от размера на камерата.
Аз също имам такава камера, но мисля да не я ползвам нея, а да си купя web камера и да я включвам автоматично като включа задна скорост. Аме нещо през зимата зазимих проекта и нищо не съм пипал
Как се държи Holux-a? За навигация какво ползваш?
За камерата - като е аналогова трябва да махаш още 1 куплунг в повече. Но при теб, май рядко го сваляш та не е проблем.
Аналогово няма как да обърнеш сигнала, единстено ако намериш някаква лупа, но фокусните растояния няма да паснат.
За поставяне на камерата аз си мисля да е извън колата. Под пластмасата,която се хваща за да се отвори багажника. Незнам как е точно при Голф3, но мисля че има междина там. Така тя ще е насочена изцяло надолу и ще се вижда бронята на колата + 30-40см зад колата.
Но там мястото не е много голямо и зависи от размера на камерата.
Аз също имам такава камера, но мисля да не я ползвам нея, а да си купя web камера и да я включвам автоматично като включа задна скорост. Аме нещо през зимата зазимих проекта и нищо не съм пипал

Как се държи Holux-a? За навигация какво ползваш?
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами холукс засега го ползвам само на телефона и е си е супер!!
иначе за камерата точно там се слага по принцип
на тойотата е точно там камерата...
а за куплунга - монитора е Ентелегентен
кабелите му се връзват на два пъти
тоест от монитора излизат 3 кабела
-ВГА
-Ю ЕС БИ
-захранване + 2 видео входа
и тези три кабела са направени много Ентелегентно още в началото да се прекъсват с с-видео букси (два 7 пинови (едно мъжко едно женско) и 1 4 пина - та да не може да се объркат)
така че реално аз при всички случай имам 3 куплунга...
както казах монитора се маха много рядко
веднъж на няколко дена...
почти не се налага да го махам но неможе без тази опция просто...
иначе за камерата точно там се слага по принцип
на тойотата е точно там камерата...
а за куплунга - монитора е Ентелегентен
кабелите му се връзват на два пъти
тоест от монитора излизат 3 кабела
-ВГА
-Ю ЕС БИ
-захранване + 2 видео входа
и тези три кабела са направени много Ентелегентно още в началото да се прекъсват с с-видео букси (два 7 пинови (едно мъжко едно женско) и 1 4 пина - та да не може да се объркат)
така че реално аз при всички случай имам 3 куплунга...
както казах монитора се маха много рядко
веднъж на няколко дена...
почти не се налага да го махам но неможе без тази опция просто...
- peterhr
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 15 юли 2004 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да, живеем в БГ все пак
Аз го свалям всеки ден, за съжаление. Мислех за да го вградя, като на снимките показани малко по-напред, но се отказах в последствие.
Разгледах iCT, не е лоша програмка. Обаче при мен не е приложима поради доста причини, та ще си карам на стандартните програми за Windows.
Как се държи това захранване при стартиране на двигателя? Предполагам с него няма проблеми, като рестартиране на компютъра.

Аз го свалям всеки ден, за съжаление. Мислех за да го вградя, като на снимките показани малко по-напред, но се отказах в последствие.
Разгледах iCT, не е лоша програмка. Обаче при мен не е приложима поради доста причини, та ще си карам на стандартните програми за Windows.
Как се държи това захранване при стартиране на двигателя? Предполагам с него няма проблеми, като рестартиране на компютъра.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта