Подобренеия при АБФ/ И всякакви въпроси свързани с голф3 16v

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 15 фев 2007 19:16


paco написа:http://www.bahnbrenner.com/

Разгледай тук и все нещо ще харесаш.

РАСО


Тези пращат ли до БГ?

а тези валове и тази ролка ще свършат ли работа със сток пружини или ще трябва да се купуват спортни такива?




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 15 фев 2007 19:48


group написа:Полезни сте и то много :lol: :wink: :да:

Това за скоростите и аз си го мислех ама някой хора ме разкандардисват :roll: Казвате от КР .... става ли без проблеми? За маховика мнение. А и за валовете - що така бре, няма ли да живне или има и подводни камъни? Колектори от какво и ли къстъм мейд(моите могат ли да се направят нещо или смяна)?

Благодаря за помоща отново ;)

За скоростите става да.Валовете=много пари малък ефект.А за маховика свали го и ходи на БАН да ти го окастрят малко около 150лв е май ма не съм сигурен......


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 15 фев 2007 22:54


Golf 3 1.8 написа:А за маховика свали го и ходи на БАН да ти го окастрят малко около 150лв е май ма не съм сигурен......


С колко да го кастрят ?


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 15 фев 2007 23:05


group написа:
Golf 3 1.8 написа:А за маховика свали го и ходи на БАН да ти го окастрят малко около 150лв е май ма не съм сигурен......


С колко да го кастрят ?

Ми не съм сигурен нека по знаещите да кажат ,ма мисля че 1.5кг е нормално да не стане прекалено голямо извращение че нема да може да се кара нормално тая кола!Не съм сигурен за точните кила......


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 16 фев 2007 10:00


musura написа:
Тези пращат ли до БГ?

а тези валове и тази ролка ще свършат ли работа със сток пружини или ще трябва да се купуват спортни такива?


според мен няма да има грижи
ама скачай направо на 280 градуса ;)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 16 фев 2007 12:04


Те ти и колекторче 4-1.Тия дет си мислите че ваще заводско са такива откриите разликите сами :D
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/Head ... imary.html


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 16 фев 2007 13:04


За колектори си мислех за 4-2-1. А валовете ми се струват агресивни на 288 - какво става с ниските обороти?


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 16 фев 2007 13:38


group написа:За колектори си мислех за 4-2-1. А валовете ми се струват агресивни на 288 - какво става с ниските обороти?

Ми няма ги :lol: Ма ако слагаш валове или такива или никви, казвам ти ще съжаляваш ако сложиш по малки шот ефекта не е кой знае какъв.4-1 е по добър шот 4-2-1 дава по малко в всички диапазони на оборотите, докато с 4-1 колата ти е същата самоче до 4500 и от там нататъка почва забавата.... :D


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 16 фев 2007 14:24


абе не е чак като да няма. Над 300 изчезва. Gas, не следиш ли темата :-D


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пет 16 фев 2007 14:47


С такива валове се приготви и за увеличение на разхода....от около +2 килца бендзин.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 16 фев 2007 15:44


group написа:
Golf 3 1.8 написа:А за маховика свали го и ходи на БАН да ти го окастрят малко около 150лв е май ма не съм сигурен......


С колко да го кастрят ?

Моя го свалих с 1 кг, но не мога да кажа, че нещо се усети :)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 16 фев 2007 16:27


Golf 3 1.8 написа:
group написа:За колектори си мислех за 4-2-1. А валовете ми се струват агресивни на 288 - какво става с ниските обороти?

Ми няма ги :lol: Ма ако слагаш валове или такива или никви, казвам ти ще съжаляваш ако сложиш по малки шот ефекта не е кой знае какъв.4-1 е по добър шот 4-2-1 дава по малко в всички диапазони на оборотите, докато с 4-1 колата ти е същата самоче до 4500 и от там нататъка почва забавата.... :D


В темата за колекторите се писа доста за 4-1 и аз поне разбрах че са предимно за драг. Така че май като за мен е повече 4-2-1(по универсални ми изглеждат).
За валовете: Пак казвам, че неискам агресивни валове. То е ясно, че 268 не е като 288, но мисля пак ще има разлика особенно в комбинация с колектор и портвана глава? За порта може ли някой да каже къде е най добре(най-професионално)?


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пет 16 фев 2007 20:51


group написа:[За порта може ли някой да каже къде е най добре(най-професионално)?

Не барай главата.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 16 фев 2007 20:58


group написа:
Golf 3 1.8 написа:
group написа:За колектори си мислех за 4-2-1. А валовете ми се струват агресивни на 288 - какво става с ниските обороти?

Ми няма ги :lol: Ма ако слагаш валове или такива или никви, казвам ти ще съжаляваш ако сложиш по малки шот ефекта не е кой знае какъв.4-1 е по добър шот 4-2-1 дава по малко в всички диапазони на оборотите, докато с 4-1 колата ти е същата самоче до 4500 и от там нататъка почва забавата.... :D


В темата за колекторите се писа доста за 4-1 и аз поне разбрах че са предимно за драг. Така че май като за мен е повече 4-2-1(по универсални ми изглеждат).
За валовете: Пак казвам, че неискам агресивни валове. То е ясно, че 268 не е като 288, но мисля пак ще има разлика особенно в комбинация с колектор и портвана глава? За порта може ли някой да каже къде е най добре(най-професионално)?

Абе колега каръл съм половин година с такъв и си е перфектен ма както прецениш.За портването знам в орландовци само че го правело некво момче ма не знам подробности цената е 200лв


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 16 фев 2007 22:10


oHua написа:
group написа:[За порта може ли някой да каже къде е най добре(най-професионално)?

Не барай главата.


ОК. Ама моля те/ви кажи/ете ми защо, че доста хора ми казват да го направя :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта