От цялата работа ми остана само KR-я блок, който обаче беше добър. Сложих си и моя колянов вал с нови биелни лагери на оригиналния размер. С това работата по двигатела приключи и остана само да се разработи малко. За една седмица 3000км. От тогава двигатела си работи и върви перфектно.
Малко оставих темата, обаче нямах време. И така да започнем със същинската част. Миналата година (2016г.) за рожденния ми ден, ДОБРИ приятели ми подариха еда мечта.
Неможах да заспя от вълнение. Месец по-рано ходих да гледам колата в едно село до Търговище, и мислех от къде да намеря пари за да я купя и прехвърля двигатела в пасата. Голфа беше внос от Холандия с лек удар отпред в дясно, и се беше показало изгнилото бомбе. И така след като осмислих какво ми се случи първото нещо което се сетих е, че ще ми трябва друго магаре заради другия вид заден тампон на VR6-а, и табло за пасат VR6 (заради показанията на оборотомера). Намерих магаре от пасат б4, и табло (след дълго търсене и чакане) от корадо. Междовременно си намерих стпове черна хела.
Така, след 2-3 месеца след като намерих някой части които ми трябваха се почна със сваляне на двигатела от голфа.
И голфа беше до тук. Колата ми трябваше, затова още неможех да почна с двигатела. На пасата сложих първоначално само задния мост от голфа, заради дисковете и спортните аморттисьори. А отпред койловърите, пак от голфа.(Нямам снимки от тази работа обаче, имам на краиния резултат.)
Разгледах и отделих инсталацията която ми трябваше.
Започна се едно редене на инсталация в моторния отсек и вътрешно оборудване. Подмяна на спирачните тръбички и редене на инсталацията за ABS-а. Най-накрая си прекарах и новите кабели за фаровете в оригиналната шлауфка.(Имам релета на фаровете от преди това, но новите кабели ги бях прекарал набързо и не стояха както трябва.)
Неможах да намеря само носачи от б4 - ABF. Трябвахами такива заради конусния шарнир, но преправих малко дупките за захват на шарнира към носача и сложих мойте си носачи. По-нататък ще се сложат каквито трябва носачи.
Някой неша трябваше да се сменят
За час и половина успях да сложа двигатела и остана да се навържат нещата.
Voluminer написа:Колко беше голяма усмивката след пробното кръгче
Ами голяма беше. Макар зимните условия да не позволяваха кой знае какво каране, пък и имаше едно прекъсване до 3500-4000 оборота, което след това изчезваше и не ставаше много за каране.