



ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мерси за мнението колега то за вала не сме решили още какво да го правиме просто като го видях на 3ката какъв е и на единичката и ми доиде наум нищо повече аз затова искам малко мнения за да видя какво да направя но смятам че ще има разлика на лекото купе със сравнително по късите скорости и една генерация се надявам да падне малко на божурчето 

- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
малко в страни от темата, но Голф 2 Rallye с какъв мотор е ?
и в същност защо се получава ето тази разлика ?
http://zeperfs.com/match.php?Id1=537&Id2=733&
[/img]
и в същност защо се получава ето тази разлика ?
http://zeperfs.com/match.php?Id1=537&Id2=733&
[/img]
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Защото голфа е по тежък със 170кгdirty написа:малко в страни от темата, но Голф 2 Rallye с какъв мотор е ?
и в същност защо се получава ето тази разлика ?
http://zeperfs.com/match.php?Id1=537&Id2=733&
[/img]

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Скийте кво намерих в една статия......
"remember when VW built the 16v and the VR6, the 16v was almost producing the same power as the VR6 and VW de-tuned the 16v so the VR6 would sell".....Забавно а?? Абф-а е бил по силен от вр-а заводско ма са му направили анти-тунинг да може вр-а да се продава.......Само за справка вр-а го дават 15.3 на 400м заводско.....Ма ако беше така в бг-то щеше да има колкото абф толко и вр ,шот и абф-а щеше да е акцизен
"remember when VW built the 16v and the VR6, the 16v was almost producing the same power as the VR6 and VW de-tuned the 16v so the VR6 would sell".....Забавно а?? Абф-а е бил по силен от вр-а заводско ма са му направили анти-тунинг да може вр-а да се продава.......Само за справка вр-а го дават 15.3 на 400м заводско.....Ма ако беше така в бг-то щеше да има колкото абф толко и вр ,шот и абф-а щеше да е акцизен

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Бях, чел същото и за Ц20ХЕ то също по дефаулт е било към 170кончета ама са го ограничили.
Разположението на изпускателния и всмукателния колектор при АБФ е по-доброто, даже и при последния Сивик Тайп-Р японците са обърнали мотора с цел изпускателя да е отзад а всумакателя отред, при положение, при всички други Сивици мотора е разположен обратно.
Предимствата са по нисък център на тежеста, по малко топлина в моторния отсег и по-малка дължина на изпускателния колектор.

Разположението на изпускателния и всмукателния колектор при АБФ е по-доброто, даже и при последния Сивик Тайп-Р японците са обърнали мотора с цел изпускателя да е отзад а всумакателя отред, при положение, при всички други Сивици мотора е разположен обратно.
Предимствата са по нисък център на тежеста, по малко топлина в моторния отсег и по-малка дължина на изпускателния колектор.

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта