ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 18 фев 2007 0:29


мерси за мнението колега то за вала не сме решили още какво да го правиме просто като го видях на 3ката какъв е и на единичката и ми доиде наум нищо повече аз затова искам малко мнения за да видя какво да направя но смятам че ще има разлика на лекото купе със сравнително по късите скорости и една генерация се надявам да падне малко на божурчето :wink:




Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Нед 18 фев 2007 2:58


Ето едно сравнение на 3те мотора :)
http://zeperfs.com/match.php?Id1=646&Id2=536&Id3=732&


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 18 фев 2007 11:29


ясно това колега за 3 те мотора но ще дадеш ли мнение за това което питах малко по долу ? мерси предварително :wink:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Нед 18 фев 2007 11:56


отнова казвам заглавяието на темата ХЕ vs. ABF vs. KR или казаноп по друг начин - сравнение на моторите :idea:

vw_edition като имаш да питаш нещо извън темата си отвори нова тема и питай там, че и тази ще е заключат :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 18 фев 2007 12:13


извиняваи колега не се съобразих :oops:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 18 фев 2007 13:49


Я да обсудим положението на моторите, на C20XE ми се струва, че седи доста високо и изправено в коша, а и това, че изпукателния колектор минава мотора е една от причините той да седи толкова високо и изправено.


И пак ще кажели някой нещо за Мотроника и Дигифанта. :idea:


dirty
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 21 яну 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dirty » Нед 18 фев 2007 22:12


малко в страни от темата, но Голф 2 Rallye с какъв мотор е ?
и в същност защо се получава ето тази разлика ?
http://zeperfs.com/match.php?Id1=537&Id2=733&
[/img]


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 18 фев 2007 22:15


dirty написа:малко в страни от темата, но Голф 2 Rallye с какъв мотор е ?
и в същност защо се получава ето тази разлика ?
http://zeperfs.com/match.php?Id1=537&Id2=733&
[/img]
Защото голфа е по тежък със 170кг :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 18 фев 2007 22:20


И е 4х4 демек има по-голяма загуба на мощност, защото има още още две колела да върти мотора, още една раздатка и т.н
Ма това не е по-темата


dirty
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 21 яну 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dirty » Нед 18 фев 2007 22:37


подозирах го това, но не бях сигурен. мерси :oops:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 19 фев 2007 14:12


Скийте кво намерих в една статия......
"remember when VW built the 16v and the VR6, the 16v was almost producing the same power as the VR6 and VW de-tuned the 16v so the VR6 would sell".....Забавно а?? Абф-а е бил по силен от вр-а заводско ма са му направили анти-тунинг да може вр-а да се продава.......Само за справка вр-а го дават 15.3 на 400м заводско.....Ма ако беше така в бг-то щеше да има колкото абф толко и вр ,шот и абф-а щеше да е акцизен :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 19 фев 2007 15:05


Бях, чел същото и за Ц20ХЕ то също по дефаулт е било към 170кончета ама са го ограничили.

Разположението на изпускателния и всмукателния колектор при АБФ е по-доброто, даже и при последния Сивик Тайп-Р японците са обърнали мотора с цел изпускателя да е отзад а всумакателя отред, при положение, при всички други Сивици мотора е разположен обратно.

Предимствата са по нисък център на тежеста, по малко топлина в моторния отсег и по-малка дължина на изпускателния колектор.

:roll:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 19 фев 2007 16:52


Много ми е интересно как са направили ограничението?!?! Софтуерно или нещо по двигателя


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 19 фев 2007 17:12


VeilSide написа:Много ми е интересно как са направили ограничението?!?! Софтуерно или нещо по двигателя

Не е софтуер само шот иначе с чипове щехме да качваме по 20кс....Сигурно софтуер и валове/изп.колектор


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 19 фев 2007 18:43


Това,че са "скопили" 20-тина коня е много тъпо :?
На мен ми е интересно какви времена дава читав сток АБФ,някой ако се е засичал да каже..
И още нещо-голф 4 и 5 и те ли са с такива чугуни :?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта