ДУ, пустиняци... оп... тва е друга тема
до сега съм направил само леки козметични промени, а междувременно ми излезнаха някои 'проблеми' по неща, които така или иначе имах за цел да... променя
оправих (почти) простотията, която сътворих на панела за климатика
![icon_lol :icon_lol](./images/smilies/icon_lol.gif)
тия дни ще ги мина всичките детайли наново - понеже не ми харесва финалният резултат.
Не използвам радио, а и антентата не ми работеше правилно... + че много ме дразни как на повечето стари коли им стърчи няква 3 метра антена и изглежда като количка с дистанционно
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
та "монтирах" декоративна такава.... ии дупката в тавана запълних с парче пластмаса и силикон (ше ме биете
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
)
За тези, които не са се сблъсквали с тая "мъка" - за махането и подмяната на антената, най-отзад на тавана (независимо седан, хечбек или комби... правил съм го и на трите) махате само задната лайстна и лесно се достига антената - има винт, който се развива с ръка... няма нужда да се маха целия таван и да се ползват инструменти
![c020 :c020](./images/smilies/c020.gif)
затъмних фаровете и халогените
![rolleyes :rolleyes](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
с трансперантен спрей.
Фара вдясно е след една ръка, останалите са по 3.
Крайния резултат - изравнени
и нагледно
![twisted :twisted](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Диодните габарити които взех са малко ташак и без да са затъмнени фаровете, но за момента само такива имаха
На тъмно фаровете светят прилично, имайки на предвид, че съм с гадни крушки в момента
ПС: имам
такива H4-ки 2, ако на някой му се занимава да си ги слага - мога да му ги дам
Стават само за дневни светлини... в тъмното няма да осветяват кой знае колко.
Нито на фаровете, нито на халогените могат да ми влезнат без да разбия малко рефлектора, или да сваля стъклото... на мен лично не ми се правят тия процедури
От както взех колата имах подозрения, че има някакви проблеми в турбото... иии наскоро разбрах, че съм бил прав... има пукнатина в корпуса и почна да хвърля масълце
Резултатът от чЕп тюнинга, който кара турбината да пренадува... и останалото е физика
Наред с турбото се оказа, че има лек луфт в диференциала (отново, явно резултат на по-голямата мощност която му се подава в повече, от колкото е предвидено за него), който няма как да се отсрани, или няма да е толкова изгодна инвестиция, при положение, че за същите пари (за труд и части) мога просто да го сменя... за момента може да се кара безпроблемно, но скоро ще й предстои замяна на въпросните части.
ТА... чувАл съм, че хората си слагат турбини от Мерцедес или БМВ (дизели, разбира се), но до там... ще е въпрос, който ще дискутирам и с майстора, който ще прави въпросната манипулация, но като цяло питанката е - освен диф, дюзи и евентуален ремап - други пинизи трябва ли да се правят?
![gruebel :gruebel](./images/smilies/gruebel.gif)