1.8 АБС мотор ..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
GG
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 19:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом / София
Контакти:

1

Мнениеот GG » Пон 19 фев 2007 16:25


За две неща съм напълно съгласен с колегите, а именно:
1. точно това е чара на 1.8АБС мотора, може да се кара на много висока предавка с ниска скорост точно както дизел, само дето отговаря по-спонтанно подаване на газ и се развърта по-плавно, в града може да се кара спокойно от 1500 до 2000обмин, като даже в повечето случай не се налага да се прехвърлят 2200об/мин
2. Това което Symptom визира за разхода на автомобила.
3. Като махна катализатора сега и монтирам конусен филтър, лично ще споделя тук мнение.
Поздрави на всички




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пон 19 фев 2007 16:38


по-голямо удоволствие от това да караш във високи обороти няма :!:


Потребителски аватар
Мордухай
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Мордухай » Пон 19 фев 2007 20:48


И аз мисля да слагам конусно филтърче и след това един реглаж на газтака та да разбера може ли малко повечко да се стрелка колицата! На пролет ще пиша! Между другото не е от най скопените 1.8 АБС според скромният ми опит и не многото километри навъртени с колицата ми.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 19 фев 2007 20:57


WOOF написа:p:s колега Tyan какъв е твоя двигател защото немога да го намеря в аутодата-та :oops:


Споко и аз се чудих доста време, не е в теб грешката :D


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пон 19 фев 2007 21:23


:roll:

Аиде малко тайна да издам....сега с един приятел работим по проект, ...спецялно за тез мотори ,..моното,... ъпгрейд,..искам да вкарам всичките си рзработки в едно ,..с ново вкарване на въздуха... и куп дивотии хехе :wink: , скоро ще монтираме и като видя как са нещата., мисля да думна едн дино поне да разберем колко сме се преборили ,,че така да си говорим варви повече, ок, ма колко 8) .....

Ще имам и количествена сметка и финансова,.... но затова по-късно.... искам да се уверя ,че мога да представя динамограма черно на бяло .
Физика му е майката..... 8)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 19 фев 2007 21:35


Symptom написа::roll:

Аиде малко тайна да издам....сега с един приятел работим по проект, ...спецялно за тез мотори ,..моното,... ъпгрейд,..искам да вкарам всичките си рзработки в едно ,..с ново вкарване на въздуха... и куп дивотии хехе :wink: , скоро ще монтираме и като видя как са нещата., мисля да думна едн дино поне да разберем колко сме се преборили ,,че така да си говорим варви повече, ок, ма колко 8) .....

Ще имам и количествена сметка и финансова,.... но затова по-късно.... искам да се уверя ,че мога да представя динамограма черно на бяло .
Физика му е майката..... 8)
Колега това е много добре но щеше да е по добре да се замери преди и след ъпгрейда :wink:


Потребителски аватар
WOOF
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот WOOF » Пон 19 фев 2007 23:15


Златни сте колеги :bowdown


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 20 фев 2007 9:39


[quote="Symptom"][/quote]

И ти ли се чудиш къде да преместиш дросела като си запазиш ТПС-а и същевременно му увеличиш диаметъра :) мхихих :) а относно вървенето във високи обороти ...един вал и се оправя и там :)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 20 фев 2007 10:13


Symptom написа:8)
....скоро засичах алфа 155 , 1.8 twin spark 140 кс.. 14 сек.. а тиа 8) сток е със хубава изпуск,. система.....

... :D


колега, нещо май...................... и аз я имам тази алфа и 129кс/ако е 8V а ако е 16V мисля че е 140/и ако е в ред ти никога няма да я видиш най-малко заради късите скоростии, да не говориме колко и е голям дросела, а оделно тя за разлика от 1.7Туин спарк е и с променлива геометрия на всмукателния който се извърта след 4000об и последва осезаемо дърпане:?: :?: Не че я хваля, ама не ми се вярва, преди имаше тема как един колега с Г2 като моя дърпал 1.7ТС-пробвах се с един комшия и до 100км аз водя ама след това.............И другото пишеш че си играеш с въздуха-да не си измислил перпетум-мобиле???????


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 20 фев 2007 10:26


Symptom написа:.....
120 к с . реални на дино са савсем постижими без да се дават кошове с пари ........
...................................
а не съм сменял вал, и изпуск система......само с ваздух си играя......
......

Играй си с въздуха - няма лошо, ама тези 120 к.с. са нереални....

Ще осигуриш по-лесен достъп на въздух до моното и какво от това - ефектът ще е минимален без други доработки - все пак газоразпределението ти е остава същото, долната част на двигателя ти е същата, диаметъра на всмукателите, на клапаните и на отворите на главата пак са си същите...и т.н.

Има и още нещо - диаметърът на дросела...ако диаметърът е по-малък ще се осигурява достатъчна скорост на въздуха и при ниски обороти от което колата ще си тегли добре в този диапазон, но ако по някакъв начин се увеличи този диаметър - тогава при ниски обороти скороста на въздуха ще е ниска и съответно колата ще е тромава - за сметка на това ще има повече мощност при високи обороти...разбира се увеличаването размера на дросела води след себе си и други съпътстващи доработки...всичко е свързано - промениш ли едно нещо трябва да променяш цялата система след него, за да се постигне пълния ефект....


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 20 фев 2007 14:03


Ок колеги всеки говори за игра с въздуха а никой не казва как ще докараш бензина с тази една дюзичка?И аз съм на мнение че с дребни доработки този мотор да стане 120кс. си е направо мираж :wink:И другото,няма такъв филм хем на високи да е силен хем на ниски.Напомпаш ли я да е силна във високи значи на ниски ще умалее :wink:


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Вто 20 фев 2007 15:02


добре съгласен съм,че трудно може да стане 120 без яката пара и разправия,защото досега все това съм чел - "не става",просто тая темя ме заинтетесува,просто може да има някакви новости,опити и така....,но моля отговорете със сигурност поне да колко коня може да се докара-само ако е доказано ....Пример:вал,променящ фазите на газоразпределянето,колектори и оттам цяла генерация(такава и такава),алуминиева тръба над клапата,завършваща с конус(качествен,не от Илиенци индъстри)и т.н ----следователно към 105К.С. и така МОЛЯ ОТГОВОРЕТЕ
p.s за мен е от зачение всяко конче в +,защото не искам колата да е като ABF пък и да искам няма,просто искам да е една идея по пъргава от абсолютен сток.Дори постижение от 100к.с ще ме радва максимално


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 20 фев 2007 19:54


vwg3 написа:добре съгласен съм,че трудно може да стане 120 без яката пара и разправия,защото досега все това съм чел - "не става",просто тая темя ме заинтетесува,просто може да има някакви новости,опити и така....,но моля отговорете със сигурност поне да колко коня може да се докара-само ако е доказано ....Пример:вал,променящ фазите на газоразпределянето,колектори и оттам цяла генерация(такава и такава),алуминиева тръба над клапата,завършваща с конус(качествен,не от Илиенци индъстри)и т.н ----следователно към 105К.С. и така МОЛЯ ОТГОВОРЕТЕ
p.s за мен е от зачение всяко конче в +,защото не искам колата да е като ABF пък и да искам няма,просто искам да е една идея по пъргава от абсолютен сток.Дори постижение от 100к.с ще ме радва максимално
Ами колега ако за 100кс става въпрос мисля че могат да се постигнат само с чип+сп.филтър(конус+добра изолация нещо като моята)и без катализатор и средно гърне.Това е сравнително евтино и си заслужава според мен а за повече например за още 10кс. вече започват големите инвестиции по мотора и като теглиш чартата накрая те заболява главата и е било по добре да я продадеш и да си вземеш следващия мотор :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 20 фев 2007 21:13


rusiq_24 написа:Ами колега ако за 100кс става въпрос мисля че могат да се постигнат само с чип+сп.филтър(конус+добра изолация нещо като моята)и без катализатор и средно гърне.Това е сравнително евтино и си заслужава според мен а за повече например за още 10кс. вече започват големите инвестиции по мотора и като теглиш чартата накрая те заболява главата и е било по добре да я продадеш и да си вземеш следващия мотор :wink:

Не забравяйте,че по документи може да е 90,но не се знае колко е наред всичко по мотора и като качи 10к.с.не означава че е станал 100.Най добре да го измери,колко е в момента и ако е много надолу от 90 първо да го съживи малко,хубаво е да се измери компресията,кабели,свещи,дистрибутор,катализатор,гърнета-всичко опира до пари :? :D


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

<

Мнениеот niikoo_1 » Вто 20 фев 2007 21:29


Съдейки по-други коли, с които съм се дърпал съм стигнал до заключение, че моя 1.8 АБС е към 100кончета, но не повече.
Има още няколко неща, които са елементарни и все още не съм ги направил, като това да откача вентилацията на картерните газове и да отрежа таралежа в всмукателния колектор.
Но съм повече от доволен от това как върви колицата (за това, което е естествено иначе не е нищо особено) и парите, които съм дал не са много:

- филтър К&Н излезе към 40$ в Б-я е към + 120лв.
- Отворено задно гърне 150-160$ ми излезе с безплатен шипинг (иначе струва 200$ - но ударих примоцията)
- Чип от Брезел 80лв.+ 10лв за доставката
- Махане на катализатор 50лв + резонаторно гърне на негово място
- Слагане на отвореното гърне към 40лв.
- Вал от PB мотор купен от Boexer за 50лв. + 30лв на майстор да го смени + 30лв. след това за центровки + към 10лв. за гарнитура и семерин
- Денсо Иридиум ( карах само 5км с него, но сега мисля да го слагам пак) към 120лв. са 4те свещи
- колектор 4 в 1 или 4-2-1 си мисля, че няма смисъл да се слага на тоя мотор, просто не си струва да се дават към 400лв., по ефтино ще излезе да се продаде колата и да се додът 1000-2000лв. и да се вземе ГТИ 2.0 16клапана АБФ мотор

Та като туря чертата излизат към:

720лв. всичко, което свързано с някакво подорбение и вдигане на мощността.

Попринцип никога не си правя сметка колко пари съм дал по колата, щото края няма да му излезе, но сега реших да туря чертата.

И това е май, което мога да дам като акъл, ако някой решил да прави дребни промени по АБС или друг мотор.
Това му се вика софт тунинг, ефекта е малък ама пък и не се хвърлят много пари и друго, което е хубаво -> винаги могат да се продадът тия чарколяци за нула време.

Хубаво е да знаеш, че караш колица, която една идея по-силна от стандатна такава :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта