За две неща съм напълно съгласен с колегите, а именно:
1. точно това е чара на 1.8АБС мотора, може да се кара на много висока предавка с ниска скорост точно както дизел, само дето отговаря по-спонтанно подаване на газ и се развърта по-плавно, в града може да се кара спокойно от 1500 до 2000обмин, като даже в повечето случай не се налага да се прехвърлят 2200об/мин
2. Това което Symptom визира за разхода на автомобила.
3. Като махна катализатора сега и монтирам конусен филтър, лично ще споделя тук мнение.
Поздрави на всички
1.8 АБС мотор ..
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

Аиде малко тайна да издам....сега с един приятел работим по проект, ...спецялно за тез мотори ,..моното,... ъпгрейд,..искам да вкарам всичките си рзработки в едно ,..с ново вкарване на въздуха... и куп дивотии хехе


Ще имам и количествена сметка и финансова,.... но затова по-късно.... искам да се уверя ,че мога да представя динамограма черно на бяло .
Физика му е майката.....

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега това е много добре но щеше да е по добре да се замери преди и след ъпгрейдаSymptom написа::roll:
Аиде малко тайна да издам....сега с един приятел работим по проект, ...спецялно за тез мотори ,..моното,... ъпгрейд,..искам да вкарам всичките си рзработки в едно ,..с ново вкарване на въздуха... и куп дивотии хехе, скоро ще монтираме и като видя как са нещата., мисля да думна едн дино поне да разберем колко сме се преборили ,,че така да си говорим варви повече, ок, ма колко
.....
Ще имам и количествена сметка и финансова,.... но затова по-късно.... искам да се уверя ,че мога да представя динамограма черно на бяло .
Физика му е майката.....

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Symptom написа:8)
....скоро засичах алфа 155 , 1.8 twin spark 140 кс.. 14 сек.. а тиасток е със хубава изпуск,. система.....
...
колега, нещо май...................... и аз я имам тази алфа и 129кс/ако е 8V а ако е 16V мисля че е 140/и ако е в ред ти никога няма да я видиш най-малко заради късите скоростии, да не говориме колко и е голям дросела, а оделно тя за разлика от 1.7Туин спарк е и с променлива геометрия на всмукателния който се извърта след 4000об и последва осезаемо дърпане:?:

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Symptom написа:.....
120 к с . реални на дино са савсем постижими без да се дават кошове с пари ........
...................................
а не съм сменял вал, и изпуск система......само с ваздух си играя......
......
Играй си с въздуха - няма лошо, ама тези 120 к.с. са нереални....
Ще осигуриш по-лесен достъп на въздух до моното и какво от това - ефектът ще е минимален без други доработки - все пак газоразпределението ти е остава същото, долната част на двигателя ти е същата, диаметъра на всмукателите, на клапаните и на отворите на главата пак са си същите...и т.н.
Има и още нещо - диаметърът на дросела...ако диаметърът е по-малък ще се осигурява достатъчна скорост на въздуха и при ниски обороти от което колата ще си тегли добре в този диапазон, но ако по някакъв начин се увеличи този диаметър - тогава при ниски обороти скороста на въздуха ще е ниска и съответно колата ще е тромава - за сметка на това ще има повече мощност при високи обороти...разбира се увеличаването размера на дросела води след себе си и други съпътстващи доработки...всичко е свързано - промениш ли едно нещо трябва да променяш цялата система след него, за да се постигне пълния ефект....
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ок колеги всеки говори за игра с въздуха а никой не казва как ще докараш бензина с тази една дюзичка?И аз съм на мнение че с дребни доработки този мотор да стане 120кс. си е направо мираж
И другото,няма такъв филм хем на високи да е силен хем на ниски.Напомпаш ли я да е силна във високи значи на ниски ще умалее 


добре съгласен съм,че трудно може да стане 120 без яката пара и разправия,защото досега все това съм чел - "не става",просто тая темя ме заинтетесува,просто може да има някакви новости,опити и така....,но моля отговорете със сигурност поне да колко коня може да се докара-само ако е доказано ....Пример:вал,променящ фазите на газоразпределянето,колектори и оттам цяла генерация(такава и такава),алуминиева тръба над клапата,завършваща с конус(качествен,не от Илиенци индъстри)и т.н ----следователно към 105К.С. и така МОЛЯ ОТГОВОРЕТЕ
p.s за мен е от зачение всяко конче в +,защото не искам колата да е като ABF пък и да искам няма,просто искам да е една идея по пъргава от абсолютен сток.Дори постижение от 100к.с ще ме радва максимално
p.s за мен е от зачение всяко конче в +,защото не искам колата да е като ABF пък и да искам няма,просто искам да е една идея по пъргава от абсолютен сток.Дори постижение от 100к.с ще ме радва максимално
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами колега ако за 100кс става въпрос мисля че могат да се постигнат само с чип+сп.филтър(конус+добра изолация нещо като моята)и без катализатор и средно гърне.Това е сравнително евтино и си заслужава според мен а за повече например за още 10кс. вече започват големите инвестиции по мотора и като теглиш чартата накрая те заболява главата и е било по добре да я продадеш и да си вземеш следващия моторvwg3 написа:добре съгласен съм,че трудно може да стане 120 без яката пара и разправия,защото досега все това съм чел - "не става",просто тая темя ме заинтетесува,просто може да има някакви новости,опити и така....,но моля отговорете със сигурност поне да колко коня може да се докара-само ако е доказано ....Пример:вал,променящ фазите на газоразпределянето,колектори и оттам цяла генерация(такава и такава),алуминиева тръба над клапата,завършваща с конус(качествен,не от Илиенци индъстри)и т.н ----следователно към 105К.С. и така МОЛЯ ОТГОВОРЕТЕ
p.s за мен е от зачение всяко конче в +,защото не искам колата да е като ABF пък и да искам няма,просто искам да е една идея по пъргава от абсолютен сток.Дори постижение от 100к.с ще ме радва максимално

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
rusiq_24 написа:Ами колега ако за 100кс става въпрос мисля че могат да се постигнат само с чип+сп.филтър(конус+добра изолация нещо като моята)и без катализатор и средно гърне.Това е сравнително евтино и си заслужава според мен а за повече например за още 10кс. вече започват големите инвестиции по мотора и като теглиш чартата накрая те заболява главата и е било по добре да я продадеш и да си вземеш следващия мотор
Не забравяйте,че по документи може да е 90,но не се знае колко е наред всичко по мотора и като качи 10к.с.не означава че е станал 100.Най добре да го измери,колко е в момента и ако е много надолу от 90 първо да го съживи малко,хубаво е да се измери компресията,кабели,свещи,дистрибутор,катализатор,гърнета-всичко опира до пари


- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
<
Съдейки по-други коли, с които съм се дърпал съм стигнал до заключение, че моя 1.8 АБС е към 100кончета, но не повече.
Има още няколко неща, които са елементарни и все още не съм ги направил, като това да откача вентилацията на картерните газове и да отрежа таралежа в всмукателния колектор.
Но съм повече от доволен от това как върви колицата (за това, което е естествено иначе не е нищо особено) и парите, които съм дал не са много:
- филтър К&Н излезе към 40$ в Б-я е към + 120лв.
- Отворено задно гърне 150-160$ ми излезе с безплатен шипинг (иначе струва 200$ - но ударих примоцията)
- Чип от Брезел 80лв.+ 10лв за доставката
- Махане на катализатор 50лв + резонаторно гърне на негово място
- Слагане на отвореното гърне към 40лв.
- Вал от PB мотор купен от Boexer за 50лв. + 30лв на майстор да го смени + 30лв. след това за центровки + към 10лв. за гарнитура и семерин
- Денсо Иридиум ( карах само 5км с него, но сега мисля да го слагам пак) към 120лв. са 4те свещи
- колектор 4 в 1 или 4-2-1 си мисля, че няма смисъл да се слага на тоя мотор, просто не си струва да се дават към 400лв., по ефтино ще излезе да се продаде колата и да се додът 1000-2000лв. и да се вземе ГТИ 2.0 16клапана АБФ мотор
Та като туря чертата излизат към:
720лв. всичко, което свързано с някакво подорбение и вдигане на мощността.
Попринцип никога не си правя сметка колко пари съм дал по колата, щото края няма да му излезе, но сега реших да туря чертата.
И това е май, което мога да дам като акъл, ако някой решил да прави дребни промени по АБС или друг мотор.
Това му се вика софт тунинг, ефекта е малък ама пък и не се хвърлят много пари и друго, което е хубаво -> винаги могат да се продадът тия чарколяци за нула време.
Хубаво е да знаеш, че караш колица, която една идея по-силна от стандатна такава
Има още няколко неща, които са елементарни и все още не съм ги направил, като това да откача вентилацията на картерните газове и да отрежа таралежа в всмукателния колектор.
Но съм повече от доволен от това как върви колицата (за това, което е естествено иначе не е нищо особено) и парите, които съм дал не са много:
- филтър К&Н излезе към 40$ в Б-я е към + 120лв.
- Отворено задно гърне 150-160$ ми излезе с безплатен шипинг (иначе струва 200$ - но ударих примоцията)
- Чип от Брезел 80лв.+ 10лв за доставката
- Махане на катализатор 50лв + резонаторно гърне на негово място
- Слагане на отвореното гърне към 40лв.
- Вал от PB мотор купен от Boexer за 50лв. + 30лв на майстор да го смени + 30лв. след това за центровки + към 10лв. за гарнитура и семерин
- Денсо Иридиум ( карах само 5км с него, но сега мисля да го слагам пак) към 120лв. са 4те свещи
- колектор 4 в 1 или 4-2-1 си мисля, че няма смисъл да се слага на тоя мотор, просто не си струва да се дават към 400лв., по ефтино ще излезе да се продаде колата и да се додът 1000-2000лв. и да се вземе ГТИ 2.0 16клапана АБФ мотор
Та като туря чертата излизат към:
720лв. всичко, което свързано с някакво подорбение и вдигане на мощността.
Попринцип никога не си правя сметка колко пари съм дал по колата, щото края няма да му излезе, но сега реших да туря чертата.
И това е май, което мога да дам като акъл, ако някой решил да прави дребни промени по АБС или друг мотор.
Това му се вика софт тунинг, ефекта е малък ама пък и не се хвърлят много пари и друго, което е хубаво -> винаги могат да се продадът тия чарколяци за нула време.
Хубаво е да знаеш, че караш колица, която една идея по-силна от стандатна такава

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта