Колко трябва да бяга Golf 1.3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Колко трябва да бяга Golf 1.3

Мнениеот batdin » Вто 29 мар 2005 22:29


Привет,
Отскоро имаме Golf II 1.3.Имаше много проблеми и всичко,което по сервизите ми препоръчаха да сменя,го смених (не питайте колко ни струва).Обаче ускорението все още нещо не ми харесва.Не,че е много зле,ама като че ли очаквах повече.
Ако някой е карал такъв Голф и Кадет 1.3,би ли ми казал коя от двете трябва да ускорява по-добре?Защото нашия Голф според мен е по-зле от Опел Кадет 1.3 литра.
И вярно ли е,че Голфа тежи 1.3 тона?Ако е така,това май обяснява нещата.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 29 мар 2005 22:31


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 9:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Вто 29 мар 2005 23:39


Предишния ми беше такъв, карбуратор 1,3 и Кадета върви повече от него незнам що. Повече от 150 км/ч не вдига, изпъвал съм го по Хемус като пускаш от Витиня към София, и хем е надоло и пак не иска повече. Може би Кадета върви повече, щото Капките 1,3 обикновенно са с 5 скорости, а голфето беше с четири, то си и нямаше душа за пета де. Та това са моите констатации, иначе много здрави мотори, моя го продадох на 220 000 км, и на стенда показа 5% равномерно износване на цилиндрите, като майстора твърдеше че спокойно ще изкара още толкова.
Между другото скоро го бяха пуснали да се продава ударен във форума :(


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Сря 30 мар 2005 7:30


А как се прави този тест за ускорение от 0 до 100?
Трябва ли да минавам на четвърта изобщо?
Преди малко пробвах,като си превключвах горе-долу навреме (на 80 минах на четвърта) и времето бе около 20 сек. на леко нагорнище.
Мисля,че ако бях превключвал по-късно предавките,щях да го докарам до около 18 сек.
А предполагам,че и двигателя трябва да е загрял преди теста...


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 30 мар 2005 9:07


прави се с обортомера да влиза в червеното
все пак гониш ускорение...
та да ти кажа не бяга ама въобще аз съм с 1.4 голф 3 което не е
кой знае каква разлика... слаби двигатели са какво да се прави...


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Сря 30 мар 2005 10:19


batdin написа:А как се прави този тест за ускорение от 0 до 100?
Трябва ли да минавам на четвърта изобщо?
Преди малко пробвах,като си превключвах горе-долу навреме (на 80 минах на четвърта) и времето бе около 20 сек. на леко нагорнище.
Мисля,че ако бях превключвал по-късно предавките,щях да го докарам до около 18 сек.
А предполагам,че и двигателя трябва да е загрял преди теста...


О-о-о... Ти си си карал като на парад, щом си стигнал чак до четвърта :) Като мериш ускорение, както е казал колегата преди мен, гледаш да сменяш на следваща предавка, чак когато двигателят е (почти) на максимума на допустимото си натоварване. Когато аз засичах собственото си, на втора карах до 80... :) То си зависи и от други работи, де, но при теб четвърта в този тест не би трябвало изобщо да влезне в употреба.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 30 мар 2005 10:59


карам такъв голф2-1,3 карб. мах спийд до 150 на равно, но е 55 к.с., кадета е 1,3, но е 75 к.с.-върви повече, но не ме кефи
карам и корса 1,2-45 к.с., тя върви по-малко от голфа и макс. спиид 140, може би защото е с катализатор.....


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Сря 30 мар 2005 11:17


Да,ама как да видя червеното на оборотомера,като няма такъв :(
Вместо него са пльоснали един голям часовник,дето се вижда от задната седалка на автомобила отзад :)
Но все пак схванах идеята,благодаря.Може пък да се окаже,че колата не е съвсем нередовна.А мен точно това ми е зора-не дали имам бърза кола,а дали е в нормите.
Благодаря за отговорите!


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Сря 30 мар 2005 12:57


Отиди на стенд- херметичност двигател 20 лв. Аз правих такъв в един голям сервиз към сточна гара като идваш от ул. Евлоги Георгиев, забравих му името, гледат с една камера в цилиндрите за наличие на филм от добавки, казват процент на износване на двигателя, и равномерноста на износване на цилиндрите-кой колко процента е по-износен от другия ако има разлика въобще разбира се. Според мен е по-добро от това някой да ти мерне компресията с манометър.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

1,3

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 30 мар 2005 21:07


Aз имам джета 1,3 на газ и мога да ти кажа че си е доста пъргаво моторчето до към 100-120,наи -много 160 съм вдигам ама на леко надолнище,с пет скорости ми е.По нагорнище наи -много се усеща малкия мотор,бързо умалява.А пък съм са състезавал с опел 1,3 обаче 60 коня,наравно вървят колите, също и с дизел 1,6 опел пак е същото,мерцедес 190 2,0 дизел до 120 също няма шанс.


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Сря 30 мар 2005 21:51


Аде и аз да се з'бада
същото ДВГ 1.3mi пак 55 коня, ма на Polo и с 5 скорости даже ;)
На мене че вече мии дошло времето за нещо по-къде 100-тина коня ней лъжа, ма инак колцата си върви доволно за 55-те си кончета бре. И не че нещо, ма кат знам стартирането на мойта, по-ми се чини за вярно от 0-100км/h да е нещо около 10-12-13сек.. деа знам ма на 3-та стига 100 доста бързо.
Сигур и щот съм значително по-лек от колегите по-горе, ма определено требе да е бая сериозен байр че на 5-та да не издаяни.... Беленските байри които ги знае, ми влизам долу с 100-110, горе излизам пак с толкуз....


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Куца ти някой от конете

Мнениеот Ice___Cool » Чет 31 мар 2005 10:03


Е и аз карам 1.3 Голф, но е инжекция и 5 скорости и съм доволен. На макс. скорост не съм го пробвал ама 160 на равно ги хваща. Иначе за ускорение - не е ГТИ ама се справя добре в града, рядко има някой с такъв мотор (1.1-1.6) да ми се опре. Един приател се кълнеше, че двигателя ми е поне 1.6, а аз съм бил с фалшив талон :lol: Съвета ми е - иди при качествен сервиз да ти проверят кабелите и да ти замерят сгъстяване и т.н. сигурно има нещо за дооправяне.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 31 мар 2005 10:10


Кадета наистина е 75 коня. Карал съм такъв 1 г.


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Чет 31 мар 2005 12:42


Аве някои каза да не сменяш до кат не стигнеш 4ервеното на оборотомера. :shock: :deal Глеи са прегледаи характеристиките за колата виж в колко оборота ти е вартящия момент.Примерно от 2500 до 5000 оборота тфа е на голф 1.6 е в тия граници го настъпваи и сменяваи на времеее :!: щото след 6100(поне при мен е така) запо4ва да се запъва колата :wink:
За характеристиките специлано за килцата на колата не вярваи.То и на моита и дават 870кг ама аз съм инат ходиь до един електронен кантар 6лв резултат 950кг 1/2 от резеовора и резервната гума.Та едва ли ще го сваля до 870кг тфа озна4ава 4е треа се обезкости колата и пак не се знае колко ще свалиш.
На 1.1;1.3 им се кривят главите лесно нз защо е така
И на старт припомпаи гаста малко да се обогати сместа ма не да я даржиш в 4ервеното :)


И не верваите много,много на тия характеристики :wink:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 31 мар 2005 20:02


Абе Минимиро я кажи плииз къв модел ти е скоростната кутия щото съм се пищисал тука ровичкам - искам да слагам 5 вместо 4ск. на мойто Поло ама много различни не знам ква да търся.
И моита е 1,3фулинж, до 120 е бегачка :wink: ама после леко замира и на баирите никва я няма. Сега като изкопам излишни кинти ще я драсна по Тракия да видя колко ще дигне (засега знам 125 на трета)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 79 госта