gergeto написа:Едит-ето какво намерих в Нета по въпроса: http://vexxol.com/%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0 ... D0%BE.html
Малко офф...сетих се за братята Лудолфс . Та имаше клипче как кусваха стари масла и определяха качеството му

gergeto написа:Едит-ето какво намерих в Нета по въпроса: http://vexxol.com/%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0 ... D0%BE.html
pauko_68 написа:...
Така мисля че можете да си отговорите защо маслото в дизеловите двг по бързо почернява или си сменя цвета в тъмен цвят. Не мога да определя скала на черното, но мога да споделя моя опит. Карам 1.9 ПД и Д4Д и двата 115 или 116 к.с. Сменям маслото и на двата двг след 10000км с един и същи тип Unil Futura 5W40. Маслото от д4д е с много по изразен черен цвят и по дразнеща миризма от тази на ПД.
Обяснението - ПД ефективноста - налягането на впръскване (за този двг по данни на VAG до 2000bar) и изгарянето се запазва при по голям оборотен интервал в сравнение с д4д, макар че последния е комън рейл (макс. налягане в натоварен режим 1200bar) при ниските и средни (до 2500) обороти налягането не надхвърля 400 - 800bar.
....
samo_pechka написа:За други марки не мога да дам точно мнение. С изкл. на тойота д4д 2.0 мотор на корола 116к.с. мисля беше. Странно е, но там маслото дълго време стои светло ( маслото е качествено)....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта