защо се променят оборотите когато се включи перката?
падат и се качват 4-5 пъти, след това се оправят
			
									
									защо се променят оборотите
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Re: защо се променят оборотите
ventor написа:защо се променят оборотите когато се включи перката?
падат и се качват 4-5 пъти, след това се оправят
За перката на радиятора става въпрос нали!!!
Оборотите падат,защто се косумира ток за да върти перката и намалява тока подаван към свещите,после се оправя, предполагам защото имаш компютър и той подава порече гориво за да оправи оборотите!!! Загледай се да видиш, че така става и като пуснеш фаровете или реотана на задното стъкло!!!
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
vesellin написа:аз съм със същия проблем. но се колебаят между 500-1000 оборота и то след като го изфорсирам. от къде може да е? моторче за празен ход, мокър въздушен филтър? мотора е АЕХ
Колега потърси тука из форума преди 1-2 седмици имаше 4-5 теми за играещи обороти.
Причини много като почнем от Тоци, дросел, мотрче празен ход и прочие.
ventor
Да и аз съм в момента със акомолатора с който я купих. Некъв варта и като я покарах малко проблема изчезна. Сега се появява много рядко а имай предвид че я карам с Фарове на къси растояния.
Като я купих акомолатора беше под 12В ма тока стигаше да запали. Сега е 12.1-12.2В но проблеми няма но и студ голям няма.
Може и да е нещо друго както писах причините са много. Но за мен проблема Ел защото се получава като пускам ел. консоматори.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
За колегите ventor и Lizard
По не писан закон се казва ,че когато един акумулатор падне под 12.2 волта - трябва да се зарежда. Но тук по вероятната причина за мен се крие не в акумулатора ,а в алтернатора(динамото) или по-точно в четките или транзистора регулиращ изходното напрежение на алтернатора. Докато работи двигателят напрежението между клеймите на акумулатора е от 13,5 до 14 волта (ще проверя за вас точно колко трябва да е и ще коригирам при необходимост) и когато изфорсирваш двигателя на празен ход това напрежение не трябва да се променя повече от допустимите стойности посочени по-горе.
И за всеки случей:
Аз действах по указанията на wili98 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F2%EA%E8
 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F2%EA%E8
от ръководството за ремонт дето скоро се пусна във форума ,можете да видите точно къде ви се намира този регулатор (май трябваше да се сваля един капак на алтернатора )
 )
			
									
										
						По не писан закон се казва ,че когато един акумулатор падне под 12.2 волта - трябва да се зарежда. Но тук по вероятната причина за мен се крие не в акумулатора ,а в алтернатора(динамото) или по-точно в четките или транзистора регулиращ изходното напрежение на алтернатора. Докато работи двигателят напрежението между клеймите на акумулатора е от 13,5 до 14 волта (ще проверя за вас точно колко трябва да е и ще коригирам при необходимост) и когато изфорсирваш двигателя на празен ход това напрежение не трябва да се променя повече от допустимите стойности посочени по-горе.
И за всеки случей:
Аз действах по указанията на wili98
 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F2%EA%E8
 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F2%EA%E8
от ръководството за ремонт дето скоро се пусна във форума ,можете да видите точно къде ви се намира този регулатор (май трябваше да се сваля един капак на алтернатора
 )
 )- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: защо се променят оборотите
ventor написа:защо се променят оборотите когато се включи перката?
падат и се качват 4-5 пъти, след това се оправят
Газ има ли?
ако много ти играят оборотите.. явно не е от консумация на ток..
би трябвало двг. кат се включи перката да притрепери, и да свлаи оборотите и да държи стабилни..
я ей така за проба пробвай да махнеш тръбата която е над колекторните тръби и отива в въздуховодите..
да не се окаже, че ти е запекла в отворено положение клапата за топъл въздух, и като перката духне.. ставаш с "принудително пълнене"
 
   
 
аде па ша черпиш бира ако е от тва

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 35 госта
 
			    
  







