защо се променят оборотите

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

защо се променят оборотите

Мнениеот ventor » Сря 21 фев 2007 17:25


защо се променят оборотите когато се включи перката?
падат и се качват 4-5 пъти, след това се оправят




Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Re: защо се променят оборотите

Мнениеот rexpitbul » Сря 21 фев 2007 18:48


ventor написа:защо се променят оборотите когато се включи перката?
падат и се качват 4-5 пъти, след това се оправят


За перката на радиятора става въпрос нали!!!
Оборотите падат,защто се косумира ток за да върти перката и намалява тока подаван към свещите,после се оправя, предполагам защото имаш компютър и той подава порече гориво за да оправи оборотите!!! Загледай се да видиш, че така става и като пуснеш фаровете или реотана на задното стъкло!!!


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Сря 21 фев 2007 18:57


перката на радиатора, но те се колебаят 800~1000 и така около 10-15 сек.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Сря 21 фев 2007 18:59


ventor написа:перката на радиатора, но те се колебаят 800~1000 и така около 10-15 сек.


:roll: Доста игарят!!! :?


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Сря 21 фев 2007 19:08


колега виш си акомолатора. И при мен беше така в началото като я зех после се по-оправи и сега го прави много рядко но акомулатор не съм сменял. Просто като я покарах се възбуди малко.

Инак има много теми за играещи обороти причините може да са много.


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Сря 21 фев 2007 19:10


аз съм със същия проблем. но се колебаят между 500-1000 оборота и то след като го изфорсирам. от къде може да е? моторче за празен ход, мокър въздушен филтър? мотора е АЕХ


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Сря 21 фев 2007 19:12


Lizard написа:колега виш си акомолатора


взел съм колата с тоя акумолатор, някакъв ментак е, но засега си пали и затова неговия ред не е дошъл


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Сря 21 фев 2007 19:21


vesellin написа:аз съм със същия проблем. но се колебаят между 500-1000 оборота и то след като го изфорсирам. от къде може да е? моторче за празен ход, мокър въздушен филтър? мотора е АЕХ


Колега потърси тука из форума преди 1-2 седмици имаше 4-5 теми за играещи обороти.
Причини много като почнем от Тоци, дросел, мотрче празен ход и прочие.

ventor
Да и аз съм в момента със акомолатора с който я купих. Некъв варта и като я покарах малко проблема изчезна. Сега се появява много рядко а имай предвид че я карам с Фарове на къси растояния.
Като я купих акомолатора беше под 12В ма тока стигаше да запали. Сега е 12.1-12.2В но проблеми няма но и студ голям няма.
Може и да е нещо друго както писах причините са много. Но за мен проблема Ел защото се получава като пускам ел. консоматори.


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Сря 21 фев 2007 19:35


когато се изфорсирва отпред се чува нещо като засмукване ичак тогава се форсира? да ме насочиш нещо по точно или да чета темите


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 21 фев 2007 20:46


За колегите ventor и Lizard

По не писан закон се казва ,че когато един акумулатор падне под 12.2 волта - трябва да се зарежда. Но тук по вероятната причина за мен се крие не в акумулатора ,а в алтернатора(динамото) или по-точно в четките или транзистора регулиращ изходното напрежение на алтернатора. Докато работи двигателят напрежението между клеймите на акумулатора е от 13,5 до 14 волта (ще проверя за вас точно колко трябва да е и ще коригирам при необходимост) и когато изфорсирваш двигателя на празен ход това напрежение не трябва да се променя повече от допустимите стойности посочени по-горе.

И за всеки случей:
Аз действах по указанията на wili98 :bowdown http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F2%EA%E8
от ръководството за ремонт дето скоро се пусна във форума ,можете да видите точно къде ви се намира този регулатор (май трябваше да се сваля един капак на алтернатора :roll: )


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Сря 21 фев 2007 23:32


vesellin написа:когато се изфорсирва отпред се чува нещо като засмукване ичак тогава се форсира? да ме насочиш нещо по точно или да чета темите


да, при мен го има то с изфорсирването на празен ход като натисна рязко педала на газта, какво е това?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: защо се променят оборотите

Мнениеот wili98 » Сря 21 фев 2007 23:52


ventor написа:защо се променят оборотите когато се включи перката?
падат и се качват 4-5 пъти, след това се оправят

Газ има ли?
ако много ти играят оборотите.. явно не е от консумация на ток..
би трябвало двг. кат се включи перката да притрепери, и да свлаи оборотите и да държи стабилни..

я ей така за проба пробвай да махнеш тръбата която е над колекторните тръби и отива в въздуховодите..

да не се окаже, че ти е запекла в отворено положение клапата за топъл въздух, и като перката духне.. ставаш с "принудително пълнене" mhihi mhihi
аде па ша черпиш бира ако е от тва ;)


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Чет 22 фев 2007 13:54


Преди малко бях до Бош. Диагнозата е дроселова клапа. Пича ми каза тънко така за някакви си 800 лева. Някаква грешка след изчистването се появявала пак ... и пак. Това нещо може ли да се оправи по някакъв начин освен замяната с нова, защото цифрата е доста голяма.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Чет 22 фев 2007 16:29


Не е сигурно дали е дросела, защото потенциометъра на дросела и моторчето за празния ход са взаимно свързани. На мен ми се случи моторчето така да сбърква компа, че той си мисли че е потенциометъра на дросела. Истината е във VAG-COM и добър майстор.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 22 фев 2007 20:40


Абе това със засмукването не мисля че е проблем, и при мен го има, колата си работи перфектно, оборотите също са перфектни. Даже ме радва, като турбо свисти :twisted:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта