защо се променят оборотите когато се включи перката?
падат и се качват 4-5 пъти, след това се оправят
защо се променят оборотите
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Re: защо се променят оборотите
ventor написа:защо се променят оборотите когато се включи перката?
падат и се качват 4-5 пъти, след това се оправят
За перката на радиятора става въпрос нали!!!
Оборотите падат,защто се косумира ток за да върти перката и намалява тока подаван към свещите,после се оправя, предполагам защото имаш компютър и той подава порече гориво за да оправи оборотите!!! Загледай се да видиш, че така става и като пуснеш фаровете или реотана на задното стъкло!!!
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
vesellin написа:аз съм със същия проблем. но се колебаят между 500-1000 оборота и то след като го изфорсирам. от къде може да е? моторче за празен ход, мокър въздушен филтър? мотора е АЕХ
Колега потърси тука из форума преди 1-2 седмици имаше 4-5 теми за играещи обороти.
Причини много като почнем от Тоци, дросел, мотрче празен ход и прочие.
ventor
Да и аз съм в момента със акомолатора с който я купих. Некъв варта и като я покарах малко проблема изчезна. Сега се появява много рядко а имай предвид че я карам с Фарове на къси растояния.
Като я купих акомолатора беше под 12В ма тока стигаше да запали. Сега е 12.1-12.2В но проблеми няма но и студ голям няма.
Може и да е нещо друго както писах причините са много. Но за мен проблема Ел защото се получава като пускам ел. консоматори.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
За колегите ventor и Lizard
По не писан закон се казва ,че когато един акумулатор падне под 12.2 волта - трябва да се зарежда. Но тук по вероятната причина за мен се крие не в акумулатора ,а в алтернатора(динамото) или по-точно в четките или транзистора регулиращ изходното напрежение на алтернатора. Докато работи двигателят напрежението между клеймите на акумулатора е от 13,5 до 14 волта (ще проверя за вас точно колко трябва да е и ще коригирам при необходимост) и когато изфорсирваш двигателя на празен ход това напрежение не трябва да се променя повече от допустимите стойности посочени по-горе.
И за всеки случей:
Аз действах по указанията на wili98
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F2%EA%E8
от ръководството за ремонт дето скоро се пусна във форума ,можете да видите точно къде ви се намира този регулатор (май трябваше да се сваля един капак на алтернатора
)
По не писан закон се казва ,че когато един акумулатор падне под 12.2 волта - трябва да се зарежда. Но тук по вероятната причина за мен се крие не в акумулатора ,а в алтернатора(динамото) или по-точно в четките или транзистора регулиращ изходното напрежение на алтернатора. Докато работи двигателят напрежението между клеймите на акумулатора е от 13,5 до 14 волта (ще проверя за вас точно колко трябва да е и ще коригирам при необходимост) и когато изфорсирваш двигателя на празен ход това напрежение не трябва да се променя повече от допустимите стойности посочени по-горе.
И за всеки случей:
Аз действах по указанията на wili98

от ръководството за ремонт дето скоро се пусна във форума ,можете да видите точно къде ви се намира този регулатор (май трябваше да се сваля един капак на алтернатора

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: защо се променят оборотите
ventor написа:защо се променят оборотите когато се включи перката?
падат и се качват 4-5 пъти, след това се оправят
Газ има ли?
ако много ти играят оборотите.. явно не е от консумация на ток..
би трябвало двг. кат се включи перката да притрепери, и да свлаи оборотите и да държи стабилни..
я ей така за проба пробвай да махнеш тръбата която е над колекторните тръби и отива в въздуховодите..
да не се окаже, че ти е запекла в отворено положение клапата за топъл въздух, и като перката духне.. ставаш с "принудително пълнене"


аде па ша черпиш бира ако е от тва

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта