Тежък звук ГТИ 3 и др. модели ?
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вчера говорих с един приятел авто монтъор,който бая кники е прочел и каза следното по въпроса за филтрите.Първо при 16 клапановите гти-та по-горе в темата беше написано за някаква тапа,която се маха и почва да бучи и това не се отразява на вървежа.Няма нищо подобно.Тази тапа всъщност е т.н. "тръба на Бернули",която служи за ускоряване на въздушния поток и разни там други рабори.Те хората са си го измисли от завода и са многократно по-умни от нас.Тези тунингчета с дупчене на кутии и махане на тапи са напълно неефективни и безсмислени.Ако вчера някои от вас са били на сбирката сигурно са видяли че си махнах тапата на филтъра и започна да вади един готин звук.Да,но започна и да не върви както вървеше преди.След това отново върнах тапата на местото си и нещата заспаха.Всеки сам си преценява но аз бях длъжен да споделя!
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тук нещата наистона са по-сложни от карбуратора.То не са дебитомери,дюзи,помпи,електроники и т.н.Не претендирам за широки познания в тази област но на база опит мога да кажа че има значени дали идва повече въздух и при инжекционите.Не мисля че компютъра може да бъде толкова прецизен че да изчислява промените и да се настройва спрямо тях.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Може..... при спортни валове когато не се сменя чипа на ЕКУ-то SCHRICK казват че трябват към 2-3 дена да се покара по кротко за да може компютъра да се настрои според новите данни които получава....
За дюзите....зависи на колко % работят, щото по принцип мисля че работят на не повече от 80% дебит => има мегдан за повечко
При такова нещо бензиновата помпа няма да има проблем да подаде малко повечко при заявка от компютъра
За дюзите....зависи на колко % работят, щото по принцип мисля че работят на не повече от 80% дебит => има мегдан за повечко
При такова нещо бензиновата помпа няма да има проблем да подаде малко повечко при заявка от компютъра

- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ;)
GTI_8V написа:Лелеее хораефектът е невероятен
,имам чувството че подкарах VR6.Не очаквах толкова як ефект.А имам и чувството че тръгна повече,все едно не му е достигал въздух до сега,абе не знам може и да си въобразявам ама се кефя много,направо подлудих квартала,2 часа не го спрях след като го направих
.
колега може ли да приложиш снимком материал, че и на мен тва ми е в главата от няколко дена!!!

- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
добре де а тези двете малки тръбички дето влизат от дясната страна на оригиналната кутия някой знае ли за какво точно служат и и те ли се запушват ако искаш да си сложиш конус.незнам дали на сички тройки е така но при мен ги има...а и филтъра откъде си го взел?!кефи ме пласмасата около него която изолира въздуха за да не гълта топъл въздух.много добре е направена.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта