Тежък звук ГТИ 3 и др. модели ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пон 28 мар 2005 10:46


Вчера говорих с един приятел авто монтъор,който бая кники е прочел и каза следното по въпроса за филтрите.Първо при 16 клапановите гти-та по-горе в темата беше написано за някаква тапа,която се маха и почва да бучи и това не се отразява на вървежа.Няма нищо подобно.Тази тапа всъщност е т.н. "тръба на Бернули",която служи за ускоряване на въздушния поток и разни там други рабори.Те хората са си го измисли от завода и са многократно по-умни от нас.Тези тунингчета с дупчене на кутии и махане на тапи са напълно неефективни и безсмислени.Ако вчера някои от вас са били на сбирката сигурно са видяли че си махнах тапата на филтъра и започна да вади един готин звук.Да,но започна и да не върви както вървеше преди.След това отново върнах тапата на местото си и нещата заспаха.Всеки сам си преценява но аз бях длъжен да споделя!




Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 28 мар 2005 18:45


Аз не виждам логика в тази работа gruebel ,а какво става като се сложи спортен филтър,тогава притока на въздух е доста по-голям от нормално,но колата не спира да върви?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 28 мар 2005 20:27


Има доста логика в закона на Бернули, ако си го учил в 9-и клас по физика - скачени съдове и налягане.
Въпроса е, че закона на Бернули е приложим при карбураторите, при инжекциона е малко по-различно...


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Вто 29 мар 2005 15:35


Логиката е там,че когато сложиш спортен филтър идва по-голям приток на въздух от което следва,че е нужен и по-голям приток на гориво.Само тогава ефекта ще е пълен ще се постигне синергитичен ефект.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 29 мар 2005 15:53


.....за това инжекциона си има 4 дюзи да пръска на всеки цилиндър и има кой да им казва на тея дюзи, имайки предвид колко въздух влиза, колко бензин да впръскат.....

Не е като на карбуратора или моното да се налива с кофата бензин и после по цилиндрите......


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Вто 29 мар 2005 16:05


Тук нещата наистона са по-сложни от карбуратора.То не са дебитомери,дюзи,помпи,електроники и т.н.Не претендирам за широки познания в тази област но на база опит мога да кажа че има значени дали идва повече въздух и при инжекционите.Не мисля че компютъра може да бъде толкова прецизен че да изчислява промените и да се настройва спрямо тях.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 29 мар 2005 16:50


Може..... при спортни валове когато не се сменя чипа на ЕКУ-то SCHRICK казват че трябват към 2-3 дена да се покара по кротко за да може компютъра да се настрои според новите данни които получава....

За дюзите....зависи на колко % работят, щото по принцип мисля че работят на не повече от 80% дебит => има мегдан за повечко

При такова нещо бензиновата помпа няма да има проблем да подаде малко повечко при заявка от компютъра :wink:


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Вто 29 мар 2005 19:52


Знам,че когато се слагат спортни валове ако електрониката не се настрои(което ще рече да се смени или да се сложи чип)ефекта от валовете е нулев!


Потребителски аватар
dinki
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя Golf 3 1.8MI

Мнениеот dinki » Сря 30 мар 2005 19:04


А ако си купя спортен филтър като тия от Илиенци за по 20 кинта дали ще стане?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 30 мар 2005 19:05


То ще стане и ако си махнеш въобще филтъра, само че ще се закашля колата в един момент......


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ;)

Мнениеот Kozunak » Сря 30 мар 2005 19:15


GTI_8V написа:Лелеее хора :lol: ефектът е невероятен :D ,имам чувството че подкарах VR6.Не очаквах толкова як ефект.А имам и чувството че тръгна повече,все едно не му е достигал въздух до сега,абе не знам може и да си въобразявам ама се кефя много,направо подлудих квартала,2 часа не го спрях след като го направих :D .

колега може ли да приложиш снимком материал, че и на мен тва ми е в главата от няколко дена!!! :lol: просто да видя ти как си го направил и да изплагиатствам.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 30 мар 2005 19:28


Ето това е дето имам на моя Голф:
Филтъра ми струва 60 евро, и 27 евро за филтъра на главата за маслените пари, тръбите са направи си сам

Изображение

Запушва се един вакумен маркуч дето влиза по принцип в кутията....
(на снимката в ляво завит със червен изолирбан)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 30 мар 2005 20:32


добре де а тези двете малки тръбички дето влизат от дясната страна на оригиналната кутия някой знае ли за какво точно служат и и те ли се запушват ако искаш да си сложиш конус.незнам дали на сички тройки е така но при мен ги има...а и филтъра откъде си го взел?!кефи ме пласмасата около него която изолира въздуха за да не гълта топъл въздух.много добре е направена.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 30 мар 2005 21:11


Имай предвид че това е моноинжекцион.....на ГТИ ще е друго.......


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 30 мар 2005 23:11


аха.а някакви идеи да нахвърляш какво да ги направя тези тръби ако реша да сложа конус?!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта