Вчера и днес прайх малко гимнастики из цилиндрите... промих я с 2 литра газ.
Свещите перфектно чисти без грам нагар по тях.
Обаче като светнах в дупките им гледката по буталата не беше много красива... ама то се и очаква с тоя разход на масло.
А колко мръсотия изтече през картера с тая газ не е истина.
![Изображение](https://s2.postimg.org/uo3yal3y1/IMG_20170805_140701.jpg)
Както си бях наумил сипах й масло 10/60 тоя път. Въздушния филтър го бях сменил малко по-рано.
![Изображение](https://s2.postimg.org/8q7hgsoxl/IMG_20170805_143428.jpg)
Двигателя затихна значително, ама не го отдавам на вискозитета ами на факта, че маслото си е ново.
Обаче в движение работи една идея по-леко и се рязка по-добре.
При работна температура при форсиране пуши една идея по-малко... С
Заедно с филтъра събра 4 литра до МАХ и след 1000 км ще прегледам колко е заминало... Не съм и очаквал да станат чудеса, така че каквото сабя покаже.
Ако проблема си остане ще следва смяна на гумички, пък за сегменти и други боклуци ще си помисля дали са оправдани налятите пари.
![screwy :screwy](./images/smilies/screwy.gif)
А междувременно докато чаках да се кисне започнах да освежавам черните пластмаси по купето.
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)