Голф 3 АБФ табло
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Голф 3 АБФ табло
Здравейте колеги. Имам проблем с километтажа. По принцип съм го сменил с такъв от юби кола. До сега 1 година нямаше проблем, но от днес като дам дам на контакт всипко работи и когато тръгва да пали нищо не работи, нито една стрелка, и 2та дисплея изчезват също, връщам на контакт и пак се оправя. Капвам и 2 снимки. Проверил съм акомулатора, той е нов, всички бушони също, всичко е наред. За студени спойки не знам как се проверява
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 АБФ табло
провери лентовите кабели към дисплеите.
- williams_vn
- Мнения: 722
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 АБФ табло
а изгорял бушон , мисля че беше предпоследния
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 АБФ табло
Снимката в нула часа и 2 минути ли си я правил-виж клемореда на контактния ключ
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 АБФ табло
Колеги бушоните са проверени, здрави са. А как да проверя клемореда дали работи, сега пък километража работи само когато не е на контакт, дам ли на контакт пак изчезват дисплеитвще и стрелките. А къде се намира този лентов кабел
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Голф 3 АБФ табло
Няма лентов кабел в таблото.По-скоро ти изчезва единият плюс,който захранва таблото.Възможно е проблема да е в пеперудата на ключа за палене/клемореда/.А може да пробваш клемореда с друг патрон,ключ и клеморед/здрави/ от приятел или някоя морга.
Другият вариянт е стандартното разглобяване и подмяна на клемореда/пеперудата/.
Другият вариянт е стандартното разглобяване и подмяна на клемореда/пеперудата/.
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 АБФ табло
Много благодаря за помощта колеги. . Когато пробвам тези неща ще напиша дали има резултат
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 АБФ табло
На мен ми се струва, че ще е маса, не плюс.
Навремето на Пассата пак човърках нещо и забравих да закача една маса, дето седи на капака на клапаните, отдясно.
Давам на контакт - всичко точно!
Паля и отивам да гледам нещо при двигателя (вероятно съм дебел течове на масло от капака - не помня! ) и едно приятелче, дето беше с мене вика: Абе, кво ти стана с уредите?!?
Всички стрелки на 0, часовника не помня работеше ли...
Повъртех се малко, погледах като теле, закачих си масата и всичко се оправи!
Просто при контакт таблото взема маса през някоя от индикаторните лампи
Навремето на Пассата пак човърках нещо и забравих да закача една маса, дето седи на капака на клапаните, отдясно.
Давам на контакт - всичко точно!
Паля и отивам да гледам нещо при двигателя (вероятно съм дебел течове на масло от капака - не помня! ) и едно приятелче, дето беше с мене вика: Абе, кво ти стана с уредите?!?
Всички стрелки на 0, часовника не помня работеше ли...
Повъртех се малко, погледах като теле, закачих си масата и всичко се оправи!
Просто при контакт таблото взема маса през някоя от индикаторните лампи
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 АБФ табло
Това което днес успях само да направя е да пробвам старото ми табло. Резултата беше същия, което значи че до тук отпада таблото и бушоните. Остава клеморед и нещо друго пак по токовете. Тези дни ще купя направо нов клеморед и ще пробвам и това пък дано стане.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 АБФ табло
slaveiko67 написа:Няма лентов кабел в таблото.
Как е осъществена връзката от основната платка към дисплеите ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 АБФ табло
Като на всеки нормален електронен часовник от средата на 80-те години на миналия век - с проводяща гумичка и притискане
А, че, на практика, това е вид лентов кабел е друга бира
А, че, на практика, това е вид лентов кабел е друга бира
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 АБФ табло
Аз пък се чудех за къф чеп етази маса вързана за капака на клапаните, а масата на капака на двигателя за какво е /до лявата панта посока движението/?
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Голф 3 АБФ табло
radotom написа:Като на всеки нормален електронен часовник от средата на 80-те години на миналия век - с проводяща гумичка и притискане
А, че, на практика, това е вид лентов кабел е друга бира
На по-старият модел километражи/Мотометър/ дисплейте са с гумички и на принципа на притискане.Самите дисплеи може да се разглобяват,почистват и да им се променя поляритета/да свети фона или цифрите/...Визуално се различават от по-новите ВДО по символите на километража-при ВДО километража започва с първо число 0км/ч при Мотометър -20км/ч.
Дисплеите на ВДО клометража са сглобени на друг принцип.Не са с проводящи гумички,а стъклото на дисплея контактува с пинове/в единият си край пиновете защипват самото стъкло/,подредени в цокъл,който е залепен към основната платка.
Километража от снимките на колегата е ВДО и ако има проблем с дисплеите ще се губят определени сегменти на цифрите и буквите,а на едната снимка е видно,че дисплеите работят коректно.На снимката,на която не показват нищо,не достига захранване до тях и колегата правилно се е насочил да сменява клемореда...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 АБФ табло
radotom написа:Като на всеки нормален електронен часовник от средата на 80-те години на миналия век - с проводяща гумичка и притискане
А, че, на практика, това е вид лентов кабел е друга бира
Точно това имах в предвид
Офф като си лепях светодиоди за осветлението на таболото не съм наместил добре лентичката и на единия дисплей се загубиха показанията, че пак се наложи разфасоване на горната платка.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 АБФ табло
Проблемът със сигурност е в коша на двигателят при мен с еполучи след ребилд на глава - и все още не работи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта