Mario951 написа:Няма как да сравнявам 20 годишни курници, сегашната ми кола ми върши повече работа, но и човека който ми я продаде се оказа много много точен и определено не я продаде за да се оттърве от нея, а дори от време на време се чуваме или като се разминаваме някъде си лафим и то с добри чувства.
Ако се казвах Ханс или Жозепе и се чудих 2000-та година коя кола да си купя от шоурума, сигурно щях да избера Алфата.
Окачването на Алфата е капсуловано и скъпо, но не мисля че е чак толкова по-скъпо в днешно време, а съм го чувал да скърца от време на време в много студени зимни сутрини на легнали полицай примерно, все пак е кола от среден клас, не е Мерцедес или Лексус да чуваш как ти расте косата.
След години остават само хубавите спомени
Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD(6000 лв).
1.Окачването(носачи) се разваля за норматив, всеки знае че ако изкара над 20 000 направо си на аванта.
2.Седалките им са слаби, скърцат и играят.
3.Течеше от предната колона и задната при дъжд.
4. Уплътненията на frameless джамове пропускат ватъря и след 100 в тая кола имам чувството че се возя в жигула.
5. Механизмите на прозорците се прецакват и почва да се вдига и пуска както си иска.
6.Копчетата за прозорците се прецакват също.
7. Обтегачите на вратите пукат.
8. Дясната врата се беше увиснала и прозореца закачаше в купето.
9. Подгрева на седалките , конкретно копчето за пускане беше измислено мега малоумно и опираше в механизма за вдигане на седалката, от там окъсяваше и бушона гореше.
10. Жилцето на скоростите някак се размества и 6-та спира да влиза като 'ората.
11. Смених тампони на стаб щанга, после се оказа ,че трябвало цялта щанга да се смени.
12. За да смениш крушка ти трябва гъвкава отвертка и пак рискуваш да потрошиш фара, който струваше 2000 лв нов(моите бяха ксенон).
13. Малоумно монтирани светлини долу ниско отзад, на една автомивка с четката разкачиха едната.
14. Бутоните на радиото не работеха меко и трябваше да ги натискаш силно.
15. Кофти измислени прагове и когато се вдига на подемник трябва да се внимава, че се подгъват, ръждясват и т.н.
16. Датчика за сложен колан се беше прецакал.
17. Буксите за еърбега са проблемни и почва да мигат лампи
18. Возеше мега твърдо за кола с 16-ки джанти.
19. Огромен радиус на завой.
20. Парното духаше по-слабо, така и не ми се занимаваше да разбера защо.
Със сигурност не се сещам за още 10-тина.
И най-гадно ти става, когато се разтърсиш в нета и разбереш ,че тия неща са всеобщи, че за някои от тях хората са писали по форумите още ,когато е излезнала от шоурума.
Просто всеки по техничар човек би видял, кооолко малоумно са измислени някои неща. Искам да ми намериш 1(ЕДИН) майстор , който да ти каже че алфа е по-надеждна кола от Audi A4/Golf 4, Passat B5 и тогава се върни да разправяш, че сме говорили простотии тука.
И най-интересното беше, че когато я продадох, майстора каза на човека ,че била много добър екземпляр