Те няма да си намалят карането, но ще дадат повече пари на държавата, която пък би следвало като има по-голям бюджет да развива опазването на околната среда.vanesto написа:На теория е така, но на практика не съм видял някой, който кара мощна кола да се ограничава в карането и.
Няма да карат по-малко, но ще си купят по-модерни и по-икономични камиони, които замърсяват по-малко. Освен това за транспортните камиони има и други регулации, тол такси и т.н. В цяла Европа, освен в Румъния и в България камионите заплащат тол такси, според изминантите километри. Само в нашите две мили страни се плаща винетка за камион.vanesto написа:Същото е и при тежкотоварните автомобили. При положение, че те с това си вадят хляба, няма как да ги карат по-малко, ако се увеличи цената на горивото.

Така че нещата не се решават само с въвеждане на една мярка. Трябва системен подход и държавници, които за съжаление в България няма, защото управлението е отражение на неграмотността и чалгаджийството, което цари в родината. И докато ни управляват Винету и БКП по-добре няма да става. Който иска да живее нормален и цивилизован живот - да се ориентира към Европа, САЩ, Азия, Австралия и т.н.
Тук просто свикваме с кочината и си живеем в нея.