В повечето случаи, които аз съм виждал, когато лампата за маслото светне, вече е твърде късно и двигателят е износен така, че трябва да се отваря.
Затова е най-добре да се сменя превантивно този шестостен и да не се разчита на мигащата лампа.
2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
И какво като смениш шестостена превантивно? Нищо? Пак не се знае до кога ще кара. Всички добре знаем, че резервната част кара около 20 % от времето, което кара оригиналната част. Освен това като де разхвърляни помпата, се установява , че е тръгнало и гнездото. Тогава какво правим? И нов шестостен да сложим ползата е никаква.
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 08 мар 2014 14:27
- Автомобил: VW Touareg 3.0 TDI 240hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Първо не всички 2.0 тди до 2008 са с верига, има и такива със зъбни колела. Второ има смисъл да се сменя шестостена превантивно ако колата е на малко колометри и валът е в добро състояние. Така може да кара 50-60000 километра (и повече но си е на късмет). Вечното зафиксване на проблема струва около 750 лв в София, и около 400лв в Русе, при което се преправя леглото на шестостена и се слага преправен такъв. След това забравяте за този проблем. При по стария вариант с верига, макар да се разваля по-лесно има предварителни симптоми - започва да трака, и имаш време за реакция. Със зъбните колела няма такива-като се случи вече е късно.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Сам питаш, сам си отговаряш, а след това нападаш тези дето си сменят превантивно привода. Продавай Аудито и си вземи нещо японско.
Сигнализацията при VW за налягането на маслото при моделите през тези години е много късна. Обикновено няма никакви симптоми, може да караш с малко под 2000 оборота с превъртял привод докато буквално мотора затегне дори и без да ти светне лампа - лампата и зумера сработват при обототи над 2000 и налягане под /в зависимост от цвета на датчика, 0.4, 0,8 бара/.
Сигнализацията при VW за налягането на маслото при моделите през тези години е много късна. Обикновено няма никакви симптоми, може да караш с малко под 2000 оборота с превъртял привод докато буквално мотора затегне дори и без да ти светне лампа - лампата и зумера сработват при обототи над 2000 и налягане под /в зависимост от цвета на датчика, 0.4, 0,8 бара/.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Значи нещата са силно на късмет. Каквато и превенция на направиш нямаш никаква гаранция за нищо.
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
конверсията към стария тип без балансиращи валове е най сполучливия вариянт.................
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Няма ли да тресе мотора без тези валове?
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Голфоподобните като нямат балансиращи валове , фабрично , да не би да тресат ?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
за да се кара спокойно, е хубаво да има уред за отчитане налягането на маслото. Тогава няма изненади. Не е скъп,но идва въпроса как ще се върже с интериора на колата.
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
няма никакви проблеми със тази помпа. даже двигателя работи една идея по-тихо
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 01 апр 2022 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
янс написа:можи да сложиш и помпа от 1.9 тdi
Колега за да се сложи помпа от 1,9тди на 2,0тди само помпа ли е нужно
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
закупих супер тънко едно ауди което тракаше и си мислех че е за глава но отворих капаците и всичко е наред махнах картера за видя тая прословута помпа и действително шестостена е изяден как то и леглото и сега дилема не съм в страната и няма къде да го побългарят и мисля да набия нов здрав и да го капна с Ц.О то и квото стане
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Това е много ненадежден вариант и няма да изкара изобщо особено при работната температура, която е вътре. Вземи си нова помпа, и без тва си на далавера от супер тънкото ауди.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта