


Проблем с климатроник на Голф 3 - РЕШЕНО!
- ingplamen_e
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
Аз имам същия климатроник.И имам също проблем с това моторче-за клапата топло-студено.Отварях го - не е стъпково,а е обикновено за 12 V но с редуктор.Освен това в корпуса на редуктора има тример-променливо съпротивление.Може би то определя хода на моторчето,респективно клапата.
При мен обаче има нещо прецакано-моторчето прави цял оборот.
Аз като го вземах-рейката на клапата бе откачена сигурно заради това.И духа каквото си иска-ту топло,ту по-студено.Клапата се мести при остри завои.
При мен обаче има нещо прецакано-моторчето прави цял оборот.
Аз като го вземах-рейката на клапата бе откачена сигурно заради това.И духа каквото си иска-ту топло,ту по-студено.Клапата се мести при остри завои.
- iso83
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
- Автомобил: Tuareg 5.0 V10
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
така значи днес доста си поиграх и стигнах до вапросното моторче но като сменям градусите от ''HI'' до ''LO'' и обратно се вижда че моторчето работи и лостчето което би трябвало да движи клапата също се движи ,чудя се да не би самата клапа ватре да е нещо развалена ,също се виждат и другите лосчета за клапите но и те се движат само че като натисна бутона да духа в стаклото горе от отворите излиза много слаба струя ваздух и си мисля че може би има нещо задрастено защото във доста от въздуховодите имаше парчета от гъбичка с която са обвити кабелите по ел инсталацията аз забравих да питам ако фреона е за смяна вазможно ли е да идва от там проблема да се губи топлото,сащо днес едно приятелче ми спомена за някакъв магнит-вентил за фреона има ли такъв и ако да как да проверя дали действа ,и при положение че засега съм разглобил само средната конзола сигурно от тук нататък следва цялото табло да се сваля ако проблема е вътре а от тук нататък ме е шубе да разглобявам така че като краен вариант препоръчайте сервиз в Пазарджик или Пловдив ама да са кадърни момчета не някой дето разбират по малко и от мен
- ingplamen_e
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
iso83 написа: само че като натисна бутона да духа в стаклото горе от отворите излиза много слаба струя ваздух и си мисля че може би има нещо задрастено защото във доста от въздуховодите имаше парчета от гъбичка с която са обвити кабелите по ел инсталацията
Колеги, не четете!
iso83, със същите дунапренчета са облепени и клапите на парното. А самите клапи имат по едни огромни дупки, направени с цел ако се спука радиаторчето на парното антифриза да си изтече от там, а не да напъли всичко и направи още някоя беля. Или поне така си мислим, щото ако не е това, няма какво друго да е!
Та като се разкашкат тия дунапрени и се разхвърчат насам-натам и клапите все едно ги няма. Решението е отваряне на парното и облепяне на клапите с нещо друго. Как обаче се разглабя->потърси с търсачката, теми милион!

- iso83
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
- Автомобил: Tuareg 5.0 V10
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
и на мен ми се струва че проблема е в тия габички защото днес едно наше маисторче ми го каза това сащото за клапите и дупките по тях и ме уверяваше че проблема ми е точно от там ,аз ще се поровя из темите за да видя дали някаде е описано как точно се разглобяват тия чудеса а ако някой вече го е правил нека пише как става ще помогне на мен а предполагам и на други колеги в крайна сметка нали това е идеята БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТЗОВАХА И МИ ПОМОГНАХА.......
- iso83
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
- Автомобил: Tuareg 5.0 V10
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
и на мен ми се струва че проблема е в тия габички защото днес едно наше маисторче ми го каза това сащото за клапите и дупките по тях и ме уверяваше че проблема ми е точно от там ,аз ще се поровя из темите за да видя дали някаде е описано как точно се разглобяват тия чудеса а ако някой вече го е правил нека пише как става ще помогне на мен а предполагам и на други колеги в крайна сметка нали това е идеята БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТЗОВАХА И МИ ПОМОГНАХА.......
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
От пред под стъклото вдясно има филтър за купето.Като се махне под него се виждат двете клапи. Външната е с безсмислените дупки-почисти я и толкава.Другата няма дупки и нейния дунапрен уплътнява отвора за вентилатора и аз не я пипах.Ако има други клапи, те са под таблото и си е... мамата да ги достигнеш.
- iso83
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
- Автомобил: Tuareg 5.0 V10
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
тоя филтър под таблото ли е или е отпред под капака на колата кажи каде е за да го погледна и него аз междо другото разглобих цялото табло за да стигна до тия клапи дето са в средата под таблото ама е голям х-й мамка им германска такава тъпотия да направят дано не ви се налага да правите това дето аз го правих абе не е за разправяне даже се чудя дали ще мога да си сгобя после колата че всико е на парчета за едно нищо разглобих половината купе само че ще сглобявам друг ден че трябва да ходя на работа (извинявам се за тона но съм бесен на конструкторите от WV просто голяма глупост са сътворили ако някой може да се сварже с тях да им тегли една .... от мое име ама да им напише за какво)
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
iso83 написа:(извинявам се за тона но съм бесен на конструкторите от WV просто голяма глупост са сътворили ако някой може да се сварже с тях да им тегли една .... от мое име ама да им напише за какво)


А иначе не са само на VW конструкторите виновни! Всички са си плюли в клапите... или в устите, като стане въпрос за въздуховоди! Скоро гледах какво става при смяна на радиаторче на едно Субаро! ЛУДНИЦА!!!
Явно тази система се конструира последно в колата и всички го слагат 'там някъде, измежду другите глупости!"
- iso83
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
- Автомобил: Tuareg 5.0 V10
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
не ме е яд за друго аза това че е можело просто да ги направят плътни и толкова ,виж за радиаторче да сменяш примерно разбирам разваля се и си е ремонт ,а това абе за нищо разкачаш цялата кола, по горе (к22) написа че има и някаде другаде такива клапи ,ама нещо не разбрах каде точно се намират та да ги погледна и тях така и така се захванах та да карам наред акf някой ги знае каде са да пише
- iso83
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
- Автомобил: Tuareg 5.0 V10
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
колеги друг проблем едното моторче за клапата за нагоре и надолу се е прецакало интересува ме КОЕ ГО СПИРА освен механичните стопери когато опре в тях системата продължава да подава напрежение аз мислех че потенциометъра играе тази роля ама явно не действа ако е той някой знае ли каква стойност е идали да го сменям или почиствам пак ако е друго казвайте да го търся
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта