Проблем с климатроник на Голф 3 - РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
iso83
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
Автомобил: Tuareg 5.0 V10
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот iso83 » Нед 25 фев 2007 7:08


ще пробвам и ще пиша




Потребителски аватар
ingplamen_e
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Мнениеот ingplamen_e » Нед 25 фев 2007 13:17


Аз имам същия климатроник.И имам също проблем с това моторче-за клапата топло-студено.Отварях го - не е стъпково,а е обикновено за 12 V но с редуктор.Освен това в корпуса на редуктора има тример-променливо съпротивление.Може би то определя хода на моторчето,респективно клапата.
При мен обаче има нещо прецакано-моторчето прави цял оборот.
Аз като го вземах-рейката на клапата бе откачена сигурно заради това.И духа каквото си иска-ту топло,ту по-студено.Клапата се мести при остри завои.


Потребителски аватар
iso83
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
Автомобил: Tuareg 5.0 V10
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот iso83 » Нед 25 фев 2007 22:16


така значи днес доста си поиграх и стигнах до вапросното моторче но като сменям градусите от ''HI'' до ''LO'' и обратно се вижда че моторчето работи и лостчето което би трябвало да движи клапата също се движи ,чудя се да не би самата клапа ватре да е нещо развалена ,също се виждат и другите лосчета за клапите но и те се движат само че като натисна бутона да духа в стаклото горе от отворите излиза много слаба струя ваздух и си мисля че може би има нещо задрастено защото във доста от въздуховодите имаше парчета от гъбичка с която са обвити кабелите по ел инсталацията аз забравих да питам ако фреона е за смяна вазможно ли е да идва от там проблема да се губи топлото,сащо днес едно приятелче ми спомена за някакъв магнит-вентил за фреона има ли такъв и ако да как да проверя дали действа ,и при положение че засега съм разглобил само средната конзола сигурно от тук нататък следва цялото табло да се сваля ако проблема е вътре а от тук нататък ме е шубе да разглобявам така че като краен вариант препоръчайте сервиз в Пазарджик или Пловдив ама да са кадърни момчета не някой дето разбират по малко и от мен


Потребителски аватар
ingplamen_e
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Мнениеот ingplamen_e » Пон 26 фев 2007 10:35


Да не би да не ти е загрял достатъчно двигателя.Климатроника първо започва да духа по-слабо когато е още студено,след това малко по-силно и когато напълно загрее -силно.Ако натиснеш бутона за размразяване трябва да духа силно отпред.Не разбрах изобщо не духа силно или само отпред не духа силно?


Потребителски аватар
iso83
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
Автомобил: Tuareg 5.0 V10
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот iso83 » Пон 26 фев 2007 10:53


само отпред духа слабо към стъклото иначе другаде е добре а тава вапрос за загряла кола 90 гр друг приятел сподели че е имал подобен проблем само че на климатик и е сменил термостата и всичко си е дошло на мястото казваите каде да тарся сервиз явно на там отиват нещата


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 26 фев 2007 13:46


Топлото не се губи нито от липса на фреон нито от термостата на двигателя.Аз съм си изключил буксата на компресора. Най- силно ми духа топло към стъклото, след това от страничните, най-слабо в краката, а в средата когато му скимне :lol: Трябва да се разглобява....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 26 фев 2007 14:59


iso83 написа: само че като натисна бутона да духа в стаклото горе от отворите излиза много слаба струя ваздух и си мисля че може би има нещо задрастено защото във доста от въздуховодите имаше парчета от гъбичка с която са обвити кабелите по ел инсталацията

Колеги, не четете!
iso83, със същите дунапренчета са облепени и клапите на парното. А самите клапи имат по едни огромни дупки, направени с цел ако се спука радиаторчето на парното антифриза да си изтече от там, а не да напъли всичко и направи още някоя беля. Или поне така си мислим, щото ако не е това, няма какво друго да е!
Та като се разкашкат тия дунапрени и се разхвърчат насам-натам и клапите все едно ги няма. Решението е отваряне на парното и облепяне на клапите с нещо друго. Как обаче се разглабя->потърси с търсачката, теми милион!
mhihi Че ако аз ти го кажа, ще решиш, че нещо ти имам зъб!


Потребителски аватар
iso83
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
Автомобил: Tuareg 5.0 V10
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот iso83 » Пон 26 фев 2007 23:38


и на мен ми се струва че проблема е в тия габички защото днес едно наше маисторче ми го каза това сащото за клапите и дупките по тях и ме уверяваше че проблема ми е точно от там ,аз ще се поровя из темите за да видя дали някаде е описано как точно се разглобяват тия чудеса а ако някой вече го е правил нека пише как става ще помогне на мен а предполагам и на други колеги в крайна сметка нали това е идеята БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТЗОВАХА И МИ ПОМОГНАХА.......


Потребителски аватар
iso83
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
Автомобил: Tuareg 5.0 V10
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот iso83 » Пон 26 фев 2007 23:38


и на мен ми се струва че проблема е в тия габички защото днес едно наше маисторче ми го каза това сащото за клапите и дупките по тях и ме уверяваше че проблема ми е точно от там ,аз ще се поровя из темите за да видя дали някаде е описано как точно се разглобяват тия чудеса а ако някой вече го е правил нека пише как става ще помогне на мен а предполагам и на други колеги в крайна сметка нали това е идеята БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТЗОВАХА И МИ ПОМОГНАХА.......


Потребителски аватар
iso83
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
Автомобил: Tuareg 5.0 V10
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот iso83 » Вто 27 фев 2007 0:44


прочетох всички теми за клима и троници (така мисля де) и никаде не открих обяснено как точно се разглобяват тия клапи ако някои знае да пише а да извинявам се за предишния ми отговор че го има 2 пъти ама нета нещо се прее-а и стана така ми това за сега помагайте


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 27 фев 2007 8:32


От пред под стъклото вдясно има филтър за купето.Като се махне под него се виждат двете клапи. Външната е с безсмислените дупки-почисти я и толкава.Другата няма дупки и нейния дунапрен уплътнява отвора за вентилатора и аз не я пипах.Ако има други клапи, те са под таблото и си е... мамата да ги достигнеш.


Потребителски аватар
iso83
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
Автомобил: Tuareg 5.0 V10
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот iso83 » Сря 28 фев 2007 13:16


тоя филтър под таблото ли е или е отпред под капака на колата кажи каде е за да го погледна и него аз междо другото разглобих цялото табло за да стигна до тия клапи дето са в средата под таблото ама е голям х-й мамка им германска такава тъпотия да направят дано не ви се налага да правите това дето аз го правих абе не е за разправяне даже се чудя дали ще мога да си сгобя после колата че всико е на парчета за едно нищо разглобих половината купе само че ще сглобявам друг ден че трябва да ходя на работа (извинявам се за тона но съм бесен на конструкторите от WV просто голяма глупост са сътворили ако някой може да се сварже с тях да им тегли една .... от мое име ама да им напише за какво)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 28 фев 2007 14:08


iso83 написа:(извинявам се за тона но съм бесен на конструкторите от WV просто голяма глупост са сътворили ако някой може да се сварже с тях да им тегли една .... от мое име ама да им напише за какво)

:lol: :lol: Братче, разбирам те напълно! И мен ме чака тая процедура като се постопли малко, ама за сега все още се справя парното...
А иначе не са само на VW конструкторите виновни! Всички са си плюли в клапите... или в устите, като стане въпрос за въздуховоди! Скоро гледах какво става при смяна на радиаторче на едно Субаро! ЛУДНИЦА!!!
Явно тази система се конструира последно в колата и всички го слагат 'там някъде, измежду другите глупости!"


Потребителски аватар
iso83
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
Автомобил: Tuareg 5.0 V10
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот iso83 » Сря 28 фев 2007 23:40


не ме е яд за друго аза това че е можело просто да ги направят плътни и толкова ,виж за радиаторче да сменяш примерно разбирам разваля се и си е ремонт ,а това абе за нищо разкачаш цялата кола, по горе (к22) написа че има и някаде другаде такива клапи ,ама нещо не разбрах каде точно се намират та да ги погледна и тях така и така се захванах та да карам наред акf някой ги знае каде са да пише


Потребителски аватар
iso83
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
Автомобил: Tuareg 5.0 V10
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот iso83 » Пет 02 мар 2007 12:34


колеги друг проблем едното моторче за клапата за нагоре и надолу се е прецакало интересува ме КОЕ ГО СПИРА освен механичните стопери когато опре в тях системата продължава да подава напрежение аз мислех че потенциометъра играе тази роля ама явно не действа ако е той някой знае ли каква стойност е идали да го сменям или почиствам пак ако е друго казвайте да го търся



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Zdravkov94 и 71 госта