Защо по-малко хора карат Vento ?
Re: Защо по-малко хора карат Vento ?
Значи добро Венто си е добър вариант... А що се отнася до гниенето.... на всяка може да се случи....
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Аз лично имам Джета 2....не се хваля но за годините си има само малко гнило на задната дясна вежда.88 г. е и аз лично много съм доволен от нея,перфектен мотор.......е сменяно е по нещо но е било незначително.А в случая не бих си купил Венто,защото съм чувал от много мои познати и непознати че имат слаба предница както и дефект в радиоса на завиване спрямо ляво и дясно...има разминаване в градосите при пален ляв и десен.... .Пак от моя гледна точка интериора не ми харесва....а и е и по-тясна от Джетата....ако си намеря след време някоя чисто нова Джетичка но да е 94 септември,поръчкова ГТИ синхро.. ще си купя една такава.
Междо другото наскоро гледах една такава в немското мобиле....е не беше ГТИ.....на 34 000 км. за 2000 evro.

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Хора, попрочетете малко статистика за продажбите. Седаните от "Голфовия" клас /не случайно се казва така!/ нямат голямо търсене в Западна Европа - за справка: Пежо 306 седан, Р19 Шамад и Меган седан, Кадет и после - Астра седан и т.н. Новия три-обемен Меган се прави само в Турция, в ограничени количества, предимно за източните пазари. Същото е с новоизлюпената Астра седан /последната/, само че в Полша май се сглобява. За дизайна на турското недоразумение Клио Симбол да не говорим, Поло седан също не е шампион по продажби, но те са 1 клас по-надолу. В сравнение с изброените, продажбите на Джета, Венто и Бора са направо върха на сладоледа - като относителен дял продадени седани от общите продажби. Все пак Голфове са продадени доста повече. Седаните просто са по-малко, пазарувани са, като правило, от по-улегнали, възрастни хора, които по-рядко си сменят колата /в смисъл - още си ги карат/ и при късмет можеш да намериш мн. добре поддържана кола - съответно цените 2-ра употреба са по-високи. Замислете се колко рядко /в сравнение с Голф/ идват тунинговани там Венто. Бора вече е с по-атрактивен дизайн и има повече по-млада клиентела. Относно дизайна - на мен лично почти всички модели VW ми харесват!
Леле, трябвало е да запиша журналистика...

Леле, трябвало е да запиша журналистика...

izzo написа:язе винаги бех искал венто такова джета де съшнос
и като се качих кога да купвам и се отчаях ТЕСНО МИ
Мене и у пасато ми е тесно

По темата бих казъл, че наистина има нещо такова. Тия вентота и джети не са ли седанските варианти на братята си хотбаджци голф 2 и 3 ? В смисъл, че по нищо друго не се различават от еквивалента си, освен багажното отделение и задницата.
- stevensgr
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 14:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
FELIPE написа:Защо малко хора в България карат Вентота...ами защото все още германците си ги тачат...и действително повечето Венто тук са на края на жизнения си цикъл(има и гнили, главно от Австрия-не купувайте кола от там) поради простия факт ,че германеца(австриец,италианец и т.н.) го кара до последно и тогава го разкарва...никой не продава читаво Венто току-така(същото се отнася и за Бора).
П.П.Ама и сектанско мнение.
Виж сега пич,който си купувва Бора по-добре да си купи БМВ-те частите са на еднакжа цена,но да казваш че няма читави Вентота няма да стане.Моето е 93-а но откакто сам го взел от братска Германия за една година не сам сменил нищо по моя ГНИЛАК.За парвоначалната смяна на косумативи не говоря.Така че за жена и кола трябва касмет!!!
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Nadya_ написа:Starsky написа:L&R написа:Виж в Америка са големци в един форум обясняваха, ама това голф е Jetta хечбек ве не знаете ли
Точно така, а Vento е просто едно от другите имена на Jetta.
Jetta- та е американският модел!
Bora- та --> европейският!
При американците просто са си Jetta 1,2,3.. а тука в Европа им измислят имена за всеки модел
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
luboveliki написа:по малко се кара Венто ,защото са произведени по малко броя сравнение с Голф!!!!простичко е за обяснение!!Е ,има го и момента с избора на седан,хечбек или комби!!но са си по малко на брой....![]()
![]()
Да де ама са се пройзвели по-малко венто щото по-малко хора са предпочели да си го купят като ново.Ето и сега защо повече хора предпочитат хечбек-а:по-малко тегло с последващо повече вървеж за по-малко разход,лесно паркиране,по-малко кола за поддръжка,малко по-евтина цена като ново и не на последно място по-спорта и младежка визия.Освен всичко друго първо се прави хечбек-а и седана е своеобразен компромис/говоря принципно щото при ФВ това нещо не е силно изразено/-крещящ пример е РеноКлио седан

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта