Защо по-малко хора карат Vento ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Giovanni
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 19:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Защо по-малко хора карат Vento ?

Мнениеот Giovanni » Пон 26 фев 2007 20:19


Значи добро Венто си е добър вариант... А що се отнася до гниенето.... на всяка може да се случи....




Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Вто 27 фев 2007 10:03


И аз съм се питал защо 3ката е толкова масова а вентото е по малко желано :roll: при полужение че са почти еднакви :)


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Вто 27 фев 2007 17:06


Аз лично имам Джета 2....не се хваля но за годините си има само малко гнило на задната дясна вежда.88 г. е и аз лично много съм доволен от нея,перфектен мотор.......е сменяно е по нещо но е било незначително.А в случая не бих си купил Венто,защото съм чувал от много мои познати и непознати че имат слаба предница както и дефект в радиоса на завиване спрямо ляво и дясно...има разминаване в градосите при пален ляв и десен.... .Пак от моя гледна точка интериора не ми харесва....а и е и по-тясна от Джетата....ако си намеря след време някоя чисто нова Джетичка но да е 94 септември,поръчкова ГТИ синхро.. ще си купя една такава. :)Междо другото наскоро гледах една такава в немското мобиле....е не беше ГТИ.....на 34 000 км. за 2000 evro.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 27 фев 2007 17:54


Хора, попрочетете малко статистика за продажбите. Седаните от "Голфовия" клас /не случайно се казва така!/ нямат голямо търсене в Западна Европа - за справка: Пежо 306 седан, Р19 Шамад и Меган седан, Кадет и после - Астра седан и т.н. Новия три-обемен Меган се прави само в Турция, в ограничени количества, предимно за източните пазари. Същото е с новоизлюпената Астра седан /последната/, само че в Полша май се сглобява. За дизайна на турското недоразумение Клио Симбол да не говорим, Поло седан също не е шампион по продажби, но те са 1 клас по-надолу. В сравнение с изброените, продажбите на Джета, Венто и Бора са направо върха на сладоледа - като относителен дял продадени седани от общите продажби. Все пак Голфове са продадени доста повече. Седаните просто са по-малко, пазарувани са, като правило, от по-улегнали, възрастни хора, които по-рядко си сменят колата /в смисъл - още си ги карат/ и при късмет можеш да намериш мн. добре поддържана кола - съответно цените 2-ра употреба са по-високи. Замислете се колко рядко /в сравнение с Голф/ идват тунинговани там Венто. Бора вече е с по-атрактивен дизайн и има повече по-млада клиентела. Относно дизайна - на мен лично почти всички модели VW ми харесват! :)

Леле, трябвало е да запиша журналистика... :oops:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 27 фев 2007 23:06


язе винаги бех искал венто такова джета де съшнос
и като се качих кога да купвам и се отчаях ТЕСНО МИ


Потребителски аватар
<KrIs>
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 10 сеп 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот <KrIs> » Нед 04 мар 2007 14:44


izzo написа:язе винаги бех искал венто такова джета де съшнос
и като се качих кога да купвам и се отчаях ТЕСНО МИ


Мене и у пасато ми е тесно :084:

По темата бих казъл, че наистина има нещо такова. Тия вентота и джети не са ли седанските варианти на братята си хотбаджци голф 2 и 3 ? В смисъл, че по нищо друго не се различават от еквивалента си, освен багажното отделение и задницата.


Starsky
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Starsky » Нед 04 мар 2007 14:52


L&R написа:Виж в Америка са големци в един форум обясняваха, ама това голф е Jetta хечбек ве не знаете ли :lol:


Точно така, а Vento е просто едно от другите имена на Jetta. :lol:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 04 мар 2007 15:05


Голф II III IV в седан версия = Джета, Венто, Бора, а сега на Голф V пак има варинт Джета! Значи може би ги редуват! Но това че не ги карат много не е причина за притеснение - всеки си избира кола според нуждите си!


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Нед 04 мар 2007 22:29


Starsky написа:
L&R написа:Виж в Америка са големци в един форум обясняваха, ама това голф е Jetta хечбек ве не знаете ли :lol:


Точно така, а Vento е просто едно от другите имена на Jetta. :lol:

Jetta- та е американският модел!
Bora- та --> европейският! :idea:


Потребителски аватар
stevensgr
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот stevensgr » Пон 16 апр 2007 22:51


FELIPE написа:Защо малко хора в България карат Вентота...ами защото все още германците си ги тачат...и действително повечето Венто тук са на края на жизнения си цикъл(има и гнили, главно от Австрия-не купувайте кола от там) поради простия факт ,че германеца(австриец,италианец и т.н.) го кара до последно и тогава го разкарва...никой не продава читаво Венто току-така(същото се отнася и за Бора).
П.П.Ама и сектанско мнение :lol: .


Виж сега пич,който си купувва Бора по-добре да си купи БМВ-те частите са на еднакжа цена,но да казваш че няма читави Вентота няма да стане.Моето е 93-а но откакто сам го взел от братска Германия за една година не сам сменил нищо по моя ГНИЛАК.За парвоначалната смяна на косумативи не говоря.Така че за жена и кола трябва касмет!!!


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пон 16 апр 2007 23:01


по малко се кара Венто ,защото са произведени по малко броя сравнение с Голф!!!!простичко е за обяснение!!Е ,има го и момента с избора на седан,хечбек или комби!!но са си по малко на брой.... :D :) :lol:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 16 апр 2007 23:04


Nadya_ написа:
Starsky написа:
L&R написа:Виж в Америка са големци в един форум обясняваха, ама това голф е Jetta хечбек ве не знаете ли :lol:


Точно така, а Vento е просто едно от другите имена на Jetta. :lol:

Jetta- та е американският модел!
Bora- та --> европейският! :idea:


При американците просто са си Jetta 1,2,3.. а тука в Европа им измислят имена за всеки модел


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 16 апр 2007 23:12


luboveliki написа:по малко се кара Венто ,защото са произведени по малко броя сравнение с Голф!!!!простичко е за обяснение!!Е ,има го и момента с избора на седан,хечбек или комби!!но са си по малко на брой.... :D :) :lol:

Да де ама са се пройзвели по-малко венто щото по-малко хора са предпочели да си го купят като ново.Ето и сега защо повече хора предпочитат хечбек-а:по-малко тегло с последващо повече вървеж за по-малко разход,лесно паркиране,по-малко кола за поддръжка,малко по-евтина цена като ново и не на последно място по-спорта и младежка визия.Освен всичко друго първо се прави хечбек-а и седана е своеобразен компромис/говоря принципно щото при ФВ това нещо не е силно изразено/-крещящ пример е РеноКлио седан :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта