здравейте някой ако може да каже в коя
Когато подавам газ на място през ауспуха се чува все едно някой цилиндър го няма ,гумичките са сменяни както и главата ,дюзите са регулирани както трябва
проблема много ще съм му благодарен колата тресе на празен ход и все едно някой цилиндър липсваКоя е проблемната дюза - 2.0 тди
Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
Последна промяна от icokr на Сря 31 окт 2018 16:45, променено общо 2 пъти.
Причина: използвай бутона "промени мнение"
Причина: използвай бутона "промени мнение"
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Съб 07 ное 2015 15:11
- Автомобил: Passat 3C5
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
може да проверите компресията на 3-ти цилиндър
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
Колега дюзите са ти с добри компенсации. До 2 са в норма. Имаш ли някъкви симптоми или де чудиша лак да си счупиш колата
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
днес като я закчих изписа грешка на 4рта дюза и колата може да се каже че работи на 3 цилиндъра вече поне до 2000 оборота
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
Коя година е колата код на мотора ПД ли е и т.н. Ако е ПД вижте кабелите към дюзите извадете ги и смачкайте крачетата малко на буксите към дюзите
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
колата е ауди а3 2.0 тди код бкд 2004 а да попитам на 2-ра снимка някой запознат ли е какво означава това на 4-рти цилиндър защото е доста над другите.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
Иди намери някой с ваг ком.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
23канал е реакцията на електромагнитния клапан на дюзата.
Проблемните дюзи са ти всичките,но най-зле е номер 4.
23канал над стойности +50,дюзите долу и на стенд за проверка.При стойности над +100 дюзата е за директна замяна.
Нормата е -20 - 30 на нови дюзи.
0...+50 работи с леки аномалии.
под -60 проблеми с недостиг на гориво,
запушен горивен филтър или недостатъчно налягане на тандемпомпа.
Канал 13 е ала-бала.
Може само да те насочи евентуално към нещо.
Ако искаш да разбереш какво се случва с дюзите ти само проверка на стенд при всички режими на натоварване.
Проблемните дюзи са ти всичките,но най-зле е номер 4.
23канал над стойности +50,дюзите долу и на стенд за проверка.При стойности над +100 дюзата е за директна замяна.
Нормата е -20 - 30 на нови дюзи.
0...+50 работи с леки аномалии.
под -60 проблеми с недостиг на гориво,
запушен горивен филтър или недостатъчно налягане на тандемпомпа.
Канал 13 е ала-бала.
Може само да те насочи евентуално към нещо.
Ако искаш да разбереш какво се случва с дюзите ти само проверка на стенд при всички режими на натоварване.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
Задължително проверка на компресия на мотора.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
Оправи си заглавието според шаблона!
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: Коя е проблемната дюза - 2.0 тди
Здравейте!
Интересни неща научавам тук за диагностиката.
Във връзка с темата-къде може да се направи стенд на помпа-дюза с номер 03G 130 073M до 2010г и 03G 130 073T след 2010г.
Евентуално подмяна на елементи по дюзата-разпръсквачи и т.н.
Интересни неща научавам тук за диагностиката.
Във връзка с темата-къде може да се направи стенд на помпа-дюза с номер 03G 130 073M до 2010г и 03G 130 073T след 2010г.
Евентуално подмяна на елементи по дюзата-разпръсквачи и т.н.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: marea-ta и 79 госта