Рядко се виждат толкова много технически-електрически неграмотни постове в само една страница в автомобилен форум.
Курт Деликуртев написа:IMAG1477_1024x579.jpg
Утечката е 34 миливолта...
Ами не са миливолта (mV), а е както е написано на дисплея - милиампери (mA).
По принцип знака минус преди числото означава, че уреда е свързан неправилно.
Курт Деликуртев написа:Акуто беше с нула волта когато го демонтирах
Практически невъзможно. Рядко може да се срещне автомобилен акумулатор с напрежение под 10,2V.
Курт Деликуртев написа:после още ден и половина не можа да стигне до 12,7 волта, който режим го дават за зимни условия.
Практически невъзможно. Не зная кой и къде ги дава тези 12,7V, но ти препоръчвам да не ги слушаш / да не четеш тези източници. Напълно зареден акумулатор няма как да покаже над 12,64V, ако ти е изправен измервателния уред.
Курт Деликуртев написа:Вчера мерих преди да си тръгна от работа напрежението- 13,2 волта.
После запалих и без консуматори мерих зареждащото напражение- 14,2 волта.
Практически невъзможно е да си измерил 13,2V преди запалване. Пояснил съм по-горе.
Ето едно интересно и доста изчерпателно четиво на тема автомобилен акумулатор - устройството, експлоатацията и поддръжката му. Нещата са написани в малко по-стар стил и се споменават карбуратори и т.н., но като се има предвид, че акумулатора като принцип на устройство и действие не е променян от няколко десетки години, спокойно всичко може да се смята за напълно валидно. -
http://pencho.my.contact.bg/start/comp/akum/pchza.htm