silent написа:stefan4o написа:Принципно ли обобщаваш?Или конкретно имаш някого предвид?
Нямам никого впревид...просто ми хареса сравнението на колега който спомена че повечето нямат пари за зъболекар но инак по отношение на колите си искат да са номер едно...в което няма нищо лошо.... но да нагъваш буркани от село за да носиш ай фон и да караш 20г. бъмъвъ с континенталки за мен не е оферта за начин на живот...нищо лично към никой ...
Винаги има крайности, колега. Мой първи братовчед кара(ше) чистак ново Митсубиши ASX, за което брои над 40 бона кеш с гуми Рикен. А не е като да няма пари - няма да ти изброявам, какви други придобивки има и за какви неща, какви суми харчи, че сигурно няма и да повярваш. В смисъл, не му е проблем да извади и 1000 лева за 4 нови премиум гуми за тая надигната калинка, но... не му се дават

Вика тия са много хубави

Другият ми братовчед, който междувпрочем е роднина с този първия (брат на съпругата му) си взе чисто нов Опел Астра седан миналата година. Звънна ми по телефона и ми вика "Намери ми читави гуми на сносна цена, летни". Намерих му Викинг на сносна цена, после се видяхме и... купил си Мишелин летен - уж на сносна цена да са...

Баща ми пък, понеже не обича да пести - отива в Медина Мед (без да ми се обади дори за съвет) и се връща с 4 нови Дънлоп Спорт Не знам си какви си летни... за колко ги е купил само той си знае, прави се на луд и си измисля цени. Светът е шарен, дето се вика - един има пари да те замеря оттук до Луната и обратно и кара с евтинджоси, друг събира от закуски, за да си обуе колата с поне средна хубост, че да се усеща по-стабилен на пътя и така. На всекиго от камбанарията нещата изглеждат различни - аз недоумявам, хора с коли за по 20-30-50 палки карат с най-евтините китайци на пазара, някои дори с втора ръка сликове (и такива има, виждал съм), сигурно ми се чудят и на мен, като занесох за монтаж Конти Премиум Контакт 5 на гумаджията и гледа Джетата, гледа гумите и така... какво си мисли, само мога да допусна, а каква е причината - аз си я знам
