


Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Клапани за спиране на бензина слагат на карбураторите, защото са с механична помпа (повечето). На моното и на многоточковото се спира дюзата/ите или помпата, която е ел. Твоят познат не зная, от какво разбира, но газовите не са му силата, според мен.
- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Утре ще извадя помпата и ще и видя номера. Ако се окаже 3 бара тия от тоя сайт ще ги посера.
И аз знам , че дюзата се спира ,ама той тей каза. 20 години шофер е ,уж ги чува нещата.
И аз знам , че дюзата се спира ,ама той тей каза. 20 години шофер е ,уж ги чува нещата.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Няма да е лошо,като за начало да видиш помпата, дали е за модела ти.
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
колега,ти сам си направи диагностиката отначало май.Откак смени помпата и почнаха проблемите,нали? 

- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
шубето написа:колега,ти сам си направи диагностиката отначало май.Откак смени помпата и почнаха проблемите,нали?
Никога не съм очаквал такава простотия от сайт ,който продава авточасти,и то известен. Не съм я проверявал колко бара е,карах на доверие,ама то в днешно време на средния си пръст вяра да нямаш. Ще взема една 1.2 бара и всичко ще се оправи. Аз за помпата включих като видях една тема за 1.4 пълна инжекция снощи в 2 часа. Още не мога да се начудя,но факт - помпата е за пълна инжекция.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Поне откри причината.
Те много търговци нямат нужния ценз. Тикат ми в ръцете обикновен ключ за осветление и ме убеждават че е девиаторен.
Честита Коледа на всички и весело посрещане на Нова година!
Те много търговци нямат нужния ценз. Тикат ми в ръцете обикновен ключ за осветление и ме убеждават че е девиаторен.
Честита Коледа на всички и весело посрещане на Нова година!
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Барон Мюнхаузен написа:шубето написа:колега,ти сам си направи диагностиката отначало май.Откак смени помпата и почнаха проблемите,нали?
Никога не съм очаквал такава простотия от сайт ,който продава авточасти,и то известен. Не съм я проверявал колко бара е,карах на доверие,ама то в днешно време на средния си пръст вяра да нямаш. Ще взема една 1.2 бара и всичко ще се оправи. Аз за помпата включих като видях една тема за 1.4 пълна инжекция снощи в 2 часа. Още не мога да се начудя,но факт - помпата е за пълна инжекция.
Твоята провери ли я, каква е? Може да не е в нея проблемът.
- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
stefan4o написа:Барон Мюнхаузен написа:шубето написа:колега,ти сам си направи диагностиката отначало май.Откак смени помпата и почнаха проблемите,нали?
Никога не съм очаквал такава простотия от сайт ,който продава авточасти,и то известен. Не съм я проверявал колко бара е,карах на доверие,ама то в днешно време на средния си пръст вяра да нямаш. Ще взема една 1.2 бара и всичко ще се оправи. Аз за помпата включих като видях една тема за 1.4 пълна инжекция снощи в 2 часа. Още не мога да се начудя,но факт - помпата е за пълна инжекция.
Твоята провери ли я, каква е? Може да не е в нея проблемът.
По номера излиза 3 бара,от нея е проблема гаранция. А и тръбите,който влизат в моното започнаха да изпускат бензин между дифтунгите и болтовете,значи налягането им е много голямо.А са навити като хората,гарантирам.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Работата ясна...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Бароне, с много голяма степен на сигурност мога да кажа, че проблема не ти е в помпата, а в регулатора на налягането на бензина.
Сметни какво налягане и дебит трябва да дава тая помпа, че да надхвърли дебита на регулатора с толкова, та да го задръсти
Или да имаш заушване по тръбите за обратното гориво.
Иначе регулатора трябва, при наличие на вакуум в смукателния колектор, да ти държи налягане 0.8 бара независимо каква е помпата
Сметни какво налягане и дебит трябва да дава тая помпа, че да надхвърли дебита на регулатора с толкова, та да го задръсти

Или да имаш заушване по тръбите за обратното гориво.
Иначе регулатора трябва, при наличие на вакуум в смукателния колектор, да ти държи налягане 0.8 бара независимо каква е помпата
- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
radotom написа:Или да имаш заушване по тръбите за обратното гориво.
Тръбите са наред,продухвал съм си и са чисти. Проверени са. Ако регулатора за налягане е 0.8 бара ,какъв е смисъла от 1.2 бара и 3 бара помпа????
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Тя помпата на моното не е 1.2, а около 3 бара, всъщност
А на многоточковите инжекциони налягането, което може да направи помпата е над 6 бара
Но това са максимални налягания
Работните са съответно 1.2 и 3 бара. По този начин се дефинират и помпите. Останалто е запас, за да няма дропвания в работните режими
Налягането на горивото се поддържа имено от регулатора.
Когато към регулатора няма подаден вакуум, налягането е в горната граница - в твоя случай 1.2 бара
Когато запалиш колата и преди да надминеш 3-4к оборота, вакуума от смукателния колектор подпомага мембраната на регулатора да преодолее пружината и налягането на горивото спада до 0.8 бара (в твоя случай)
При многоточковите наляганията са 2.5 и 3 бара
Та в крайна сметка и единия, и другия вид двигатели могат да работят със сгрешената помпа.
Различават се по цвета на пластмасата отгоре. Нискбаровата помпа е с черна пластмаса, високобаровата е с бяла
Според мен по-лошия вариант многоточков инжекцион с нискобарова помпа. При високи обороти помпата не успява да насмогне и сместа беднее.
В резултат колата не само, че не върви, ами има и сериозна опасност от детонации и скапване на двигателя

А на многоточковите инжекциони налягането, което може да направи помпата е над 6 бара
Но това са максимални налягания
Работните са съответно 1.2 и 3 бара. По този начин се дефинират и помпите. Останалто е запас, за да няма дропвания в работните режими
Налягането на горивото се поддържа имено от регулатора.
Когато към регулатора няма подаден вакуум, налягането е в горната граница - в твоя случай 1.2 бара
Когато запалиш колата и преди да надминеш 3-4к оборота, вакуума от смукателния колектор подпомага мембраната на регулатора да преодолее пружината и налягането на горивото спада до 0.8 бара (в твоя случай)
При многоточковите наляганията са 2.5 и 3 бара
Та в крайна сметка и единия, и другия вид двигатели могат да работят със сгрешената помпа.
Различават се по цвета на пластмасата отгоре. Нискбаровата помпа е с черна пластмаса, високобаровата е с бяла
Според мен по-лошия вариант многоточков инжекцион с нискобарова помпа. При високи обороти помпата не успява да насмогне и сместа беднее.
В резултат колата не само, че не върви, ами има и сериозна опасност от детонации и скапване на двигателя
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Барон Мюнхаузен написа:Още не мога да се начудя,но факт - помпата е за пълна инжекция.
Това е много странно. 2Е не е пълна инжекция, а full group - дюзите работят в паралел, от там и "прекрасния" разход на мотора.
Ето едно видео как работи бар регулатора, с и без вакуум към него. Високата стойност е без вакуум.
Не, че ще ти помогне, но наляганията са башкъ злокобни.


- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Щом маркучите протекоха,значи нищо не смогва да озапти помпата. Затова и ECU-то като си направи система за регулация на TPS-a и после на газ не държи обороти. Тая помпа спокойно може да прецака цялата система на двигателя,затова незабавно трябва да се смени.А бар регулатора спира толкова,колкото може,другото го пропуска.Затова при работа на бензин,и после гасене на мотора моното вътре се пълни с бензин без да работи колата заради налягането от помпата. И на другия ден колата е удавена.Тая помпа не е за тази кола просто.
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
За 1.4 АВД налягането не беше ли 2.5-3.0 бара. Аз имам книга за Голф3 и там пише така. Пише че регулатора е на 1.2 май 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi0804, miro slav и 79 госта