кво може да му се барне на тоя двигател ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Сря 28 фев 2007 14:31


Plamen_VR6 написа:Някъде тук четох че блоковете на PB и КР са еднакви, така че можеш просто да си купиш стандартен КР, и да прехвърляш....
:shock :shock :shock




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 28 фев 2007 17:02


angel.1 написа:
Plamen_VR6 написа:Някъде тук четох че блоковете на PB и КР са еднакви, така че можеш просто да си купиш стандартен КР, и да прехвърляш....
:shock :shock :shock


Нема да се плашиш...верно е :D
С малки разлики, но не са проблем стига да не се турбинира щот нема пръскалки.

РАСО


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 28 фев 2007 18:21


Гарнитурите на главите на AAM,ABS,RP,EZ,PN,PF,PB,KR,PL са еднакви от което следва, че главите ще паснат, от което следва че са глобени като лего, което повтарям от сто години :) относно текущия въпрос .. започни като си разкараш излишните неща колата ....50 кила правят чудеса :) преди извесно време мисля че направи точно обратното с едни китове.....


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 28 фев 2007 18:42


paco написа:Нема да се плашиш...верно е :D
С малки разлики, но не са проблем стига да не се турбинира щот нема пръскалки

Пацо, това момче твърди че имало тапи, избивали се и се слагали пръскалки: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=36878
....ама пък той има предвид ABS мотор... :roll:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 28 фев 2007 18:52


Айде и аз да се включа тук.А някой помисли ли че след трансплантацията от КР пак няма да върви като КР заради ужасно дългата си скоростна кутия и нещата стават прекалено много и според мен не си заслужава.По добре да се продаде и да се вземе друга или някакви други промени по мотора-шлайф,полир,олекотяване,спортен вал,колектори и мн.други :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 28 фев 2007 19:55


Най леснния вариант е да купиш от Alpine КР-а със скоростите и климатика и останалите карантии и така за 1500 лева ще се подобриш доста. После може да продадеш твоя мотор + скорости и там останалите стоки и няма да си много вътре.

При всички останали случаи ще надскочиш цената от 1500 лева, щом на мен само за мегаскуирт ми искаха 1000-1200 лева :shock


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 28 фев 2007 20:30


musura написа:...При всички останали случаи ще надскочиш цената от 1500 лева, щом на мен само за мегаскуирт ми искаха 1000-1200 лева :shock


Как 1000-1200лв ве :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock

Я кажи от къде, че глави ще падат.

РАСО

п.п. Ако още търсиш ми пиши на лични


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 28 фев 2007 20:42


paco написа:Я кажи от къде, че глави ще падат.

РАСО

п.п. Ако още търсиш ми пиши на лични


Най-вероятно не паза ЛС-тата, но беше колега от форума и ми го препоръча пак някой от форума и на мен ми се видя много и се отказах.


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Сря 28 фев 2007 22:19


paco написа:
musura написа:...При всички останали случаи ще надскочиш цената от 1500 лева, щом на мен само за мегаскуирт ми искаха 1000-1200 лева :shock


Как 1000-1200лв ве :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock

Я кажи от къде, че глави ще падат.

РАСО

п.п. Ако още търсиш ми пиши на лични


такам мегаскуирта вероятно ти е това :Изображение

значи ли че отпада досадната кутия за филтера ? ( ако е така само заради това си заслужава да си го взема :)

иначе колко е най евтиния вариянт който може да се намери и съответно няй скъпия и каква е разликата между тях ....


п.п. та не разбрах rusiq_24 спомена нещо че няма да стане тва дето сме го намислили прав ли е ? или е в грешка ?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 28 фев 2007 22:41


Къф е тоя колектор БМВ :lol:


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Сря 28 фев 2007 22:52


niikoo_1 написа:Къф е тоя колектор БМВ :lol:


нз тва го намерих тука в форума ...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 01 мар 2007 10:14


barz_i_iarosten написа: ...значи ли че отпада досадната кутия за филтера ? ( ако е така само заради това си заслужава да си го взема :)

иначе колко е най евтиния вариянт който може да се намери и съответно няй скъпия и каква е разликата между тях ...


Да маха се изцяло и няма дори дебитомер. Електрониката управлява по мап сензор, температура вода, температура на вх. въздух и ТПС-а на дросела.

Няма най-евтин вариянт...всичко зависи от това кой ти го прави и какви части използваш. Единственото което е + и то не малък е че фабричната инжекцион помпа се справя да държи нужното налягане на дюзите (пробвано при КР до 4бара + 1бар при буст).

РАСО


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Чет 01 мар 2007 10:35


paco написа:
barz_i_iarosten написа: ...значи ли че отпада досадната кутия за филтера ? ( ако е така само заради това си заслужава да си го взема :)

иначе колко е най евтиния вариянт който може да се намери и съответно няй скъпия и каква е разликата между тях ...


Да маха се изцяло и няма дори дебитомер. Електрониката управлява по мап сензор, температура вода, температура на вх. въздух и ТПС-а на дросела.

Няма най-евтин вариянт...всичко зависи от това кой ти го прави и какви части използваш. Единственото което е + и то не малък е че фабричната инжекцион помпа се справя да държи нужното налягане на дюзите (пробвано при КР до 4бара + 1бар при буст).

РАСО
от каде мога да си взема пълен комплект мегаскуирт и дюзи на 300сс и на цената от ?


тука сега вазникват няколко въпроса :

1.не ми отговорихте дали трябва да се сменят скоростите ако сменя главата и т.н. с 16винтилова ... ?

2.само с дюзите и мегаскуирта какво ще постигна ?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 01 мар 2007 12:48


Ако КР глава сложиш задължително бутала ... на КР буталата си имат изрезки за клапаните а и са с допълнително мазане, докато тия на ПБ са като на АБС (твоя мотор едвали е с други бутала)....... също дали са същите скоростите и полуоските

Пацо, мегаскуирта не разчита ли на фиидбек от Ламбда сонда че по горе не си казал ...... принципно говорим .... ясно че неговия мотор ламбда няма....


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 01 мар 2007 13:09


Tyan написа:Ако КР глава сложиш задължително бутала ... на КР буталата си имат изрезки за клапаните а и са с допълнително мазане, докато тия на ПБ са като на АБС (твоя мотор едвали е с други бутала)....... също дали са същите скоростите и полуоските

Пацо, мегаскуирта не разчита ли на фиидбек от Ламбда сонда че по горе не си казал ...... принципно говорим .... ясно че неговия мотор ламбда няма....


Аз съм писал ве.
paco написа:Бутала, биели и глава от 16В...
РАСО


Мегаскуирта може да работи със и без ламбда сонда. Ако се гони перформанс обикновено се настройва с уейбад и след това е без сонда, но ако се гони икономия то тогава е препоръчително.
Задължително се ползва Мегаскуирт2 защото той за разлика от чистата версия управлява и предварението и вобще запалването.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта