Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Ще пробвам и това. Благодаря
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Четох вчера една стара тема за 1.6 моторите. Та в нея доста хора са почиствали дросела на AFT без адаптация след това....
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Ъпдейт. Свалих всичко по картерната вентилация, дросела, дебитомера. Изхабих един голям флакон wd-40, напръсках дебитомера с контактен спрей. Минах всички снадки на картерната вентилация с течно лепило и поялник. Вкарах и една тръба за парно вътре в маркучите, както го е направил колегата yoan4o. Благодаря ти за насоките Йоанчо! Всичко което съм разкачал е било на свален акумулатор. Събрах цирка по обратен ред, стартирах двигателя. Работи на място на бензин 20мин. Направих тест драйв. Не мога да си позная колата! Прекъсването и забиването на бензин изчезна! Колата върви като полудяла! Считам драмата ми за приключена да се надявам хахаха. Сега започвам в набиването на пари в окачване, спирачки и джанти. Весели празници на всички!
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
За много години пичове! Все още нямам проблеми с колата, след като разкачих цирка под капака. Сега обаче парното ми намаля драстично хахахаххаа..... Ще чакам да се оправи малко времето и ще започна да разглобявам. През духалките хвърчи яко изолация от клапите, но мисля и радиаторчето да сменя, тъй като след протичането на тройника на блока, такава ръжда и гадости излязоха от охладителната система, че си представям какво е и радиаторчето. Сега въпроса е следния. Имам климатик. Трябва ли да източа фреона преди разглобяване, щото ще изкарам цялата кутия от колата?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Ще трябва,и аз не се навивам да оправя моето,понеже трябва да точа фреона и ме мързи.Но тази зима вече не останаха дунапрени да летят и парното взе да става все по слабо,а духа от всякъде.
Щом си имал много ръжда,сменяй радиаторчето,но гледай да е нещо по добро,че евтините не топлят много.Или втора ръка валео което е с чисти вход и изход(карано с антифриз).
Щом си имал много ръжда,сменяй радиаторчето,но гледай да е нещо по добро,че евтините не топлят много.Или втора ръка валео което е с чисти вход и изход(карано с антифриз).
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Момчета,ако кутията е като при Пасат В4 не се точи фреона.
Сменях на моя Пасат.
Сменях на моя Пасат.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Ако е заводски климатика може да се демонтира без да се източва фреона ( но е по удачно да се свали цялото с изпарител хем да се направи профилактика да се сменят О пръстените на ТРВ-то и изчисти от боклука ) . Други варят се чупи едната щипка понеже няма достъп за нея , клапите ги рециклирам като оригинални стават перфектни с спрей лепило за над 120 градуса и плат за таван който е с донапрен и плат
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Kлапите се облепват най-добре с депрон.
- geleznia1
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 15 ное 2014 16:42
- Автомобил: golf 4
- Двигател: 1.6 SR 98
- Местоположение: Плевен
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Извинявам се че ще използвам темата на колегата ,та на въпроса -къде в гр. Плевен облепват тези клапи че много дунапрен хвърчи? Благодаря предварително на отзовалите се.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Всичко е оригинал по колата. Ще видя на място как ще е, но наистина мисля да сваля всичко, хем ще измия цялата кутия и въздуховоди. Радиаторче мисля Мейле да взема, 3 съм сменял и знам, че са ок и няма грижи с тях след монтажа. Ще си ги облепя клапите както си е било оригинал всичките. Мерси за отговорите.
Към колегата с горното мнение.
Не знам за майстор, но ти препоръчвам да си го направиш сам....Има цяла тема много подробна как се сваля и слага всичко.
Към колегата с горното мнение.
Не знам за майстор, но ти препоръчвам да си го направиш сам....Има цяла тема много подробна как се сваля и слага всичко.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
За съжаление най скапаната кола за този ремонт е мк 3 със или без климатик си е проклета . На почти всякакви коли съм правил този ремонт но на голф 3ка и Рено клио 1 и фейсА никога повече няма да се хвана дори за двойна цена . Тук сме фенове и ентусиасти че си го правим за нас си но не за всеки сам да си го прави .
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Ако е без клима, става без много разглобяване.
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Колеги, понеже съм намислил и аз да се подменя маркучите за картерната вентилация с тръби за парно, си мисля дали да ги свързвам пак към смукателния колектор, или да ги оставя просто да се проветряват в атмосферата, като съответно запуша отвора на смукателния колектор. Предполагам, тъй като мотора не е първа младост, така ще е по добре за дросела да не влизат мизерии там. Може ли някакъв коментар от Ваша страна относно тази идея?
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Ако те кефи идеята да дишаш акитата на колата си - защо не? Не виждам смисъл да се вардят 20-годишни барутници за сметка на нашето здраве.
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Да, не се бях замислил за това и благодаря за мнението! А освен скоби, парчета маркуч и тръба за парно ползва ли се нещо специфично - някакво лепило за самите снадки или каквото и да е друго?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта