Здравейте,
наскоро смених бензинова помпа и филтър,бензин до карбуратора стига,но колата не пали и работи на бензин.Възможно ли е да има някакво запушване или причината може да е друга?



Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
-
- VW експерт
- Мнения: 13394
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
Бобина,делко.
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
Ако е бобина или делко няма да пали и на газ нали ?
А тя пали на газ,малко трудничко,но пали.
А тя пали на газ,малко трудничко,но пали.
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
Какъв карбуратор? ААМ оригинално не е ли моно инжекцион?
- dalgia-73
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
Дюзата на моното може да е запушена нещо.
-
- VW експерт
- Мнения: 13394
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
Xoxo написа:Ако е бобина или делко няма да пали и на газ нали ?
А тя пали на газ,малко трудничко,но пали.
А,имаш газ.
Щото сега споменаваш.
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
За 1ви път поствам тема и съжалявам за пропуските
Колата е газ/бензин,моно инжекция
Смених помпата и филтъра запали на бензин и я оставих да поработи,но на другата сутрин не можа да запали.Карах я на майстор и нищо не направи,та според мен е нещо при карбуратора / както спомена колегата запушване,но си нямам идея как се отпушва/.
Колата е газ/бензин,моно инжекция
Смених помпата и филтъра запали на бензин и я оставих да поработи,но на другата сутрин не можа да запали.Карах я на майстор и нищо не направи,та според мен е нещо при карбуратора / както спомена колегата запушване,но си нямам идея как се отпушва/.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
Е какъв карбуратор, като е моноинжекция?
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
Разбрах че му е първа кола и най вероятно майстора така вика и на инжектори и карбуратори.Колега глей ся; ако 10 пъти завъртиш ''директно на газ'' пали ли? Ако ''да'' трябва да намериш бензин по веригата от резервоара до това дето упорито му викаш карбуратор и то поне с 1 бар налягане. Преди това спокойно можеш да смениш майстора дори с такъв дето някога е барал ладички.
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
За някои моното и карбуратора е все едно и също нещо. А има небе разлика от едното до другото...
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
Смяна на майстора ще реши генерално проблема.
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
Поразгледах днес и установих,че до този маркуч стига гориво,но от там нататък не съм разглабял.
Обясниха ми как да паля лесно когато е студена--> цъкам копчето само на бензин и върта да запаля,щом запали веднага го цъкам директно на газ,при което се чува как превключва и остава да работи само на газ /това е когато е студена,след като поработи известно време и загрее директно мога да паля на газ/.
И сега ако може някакви идеи какво да правя след този маркуч и мога ли сам да го направя или трябва да търся кадърен майстор?
Обясниха ми как да паля лесно когато е студена--> цъкам копчето само на бензин и върта да запаля,щом запали веднага го цъкам директно на газ,при което се чува как превключва и остава да работи само на газ /това е когато е студена,след като поработи известно време и загрее директно мога да паля на газ/.
И сега ако може някакви идеи какво да правя след този маркуч и мога ли сам да го направя или трябва да търся кадърен майстор?
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. ААМ - не пали
чукни на гугал ''моно на бош'' и се ограмотявай а за температури около нулата може директно да си палиш на газ само около 1=2 мин трябва да поработи на място за да не заледи изпарителя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта