Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Супер благодарско. По принцип пращат направо в Кобра, а там ти слагат Европейско стъкло не казват марка :)
- alpinab
- Мнения: 653
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И аз сменях по каско (Армеец) в СПС. Моето беше зеленикаво със сензор за дъжд. Сложиха ми Пилкингтън. Не е оригинално но пък спрямо оригиналното стои по същият начин и не мога да кажа, че се различава. Доволен съм от фирмата и работата им. Колата след уговорен ден, я закарах сутринта и си я взех следобед.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Пускамм линк към тема която писах за Сим5Сим. Сменявал съм стъкло при тях и съм много доволен. Стъклото беше атермично с подгрев и сензор за дъжд.
viewtopic.php?f=13&t=454129&p=4424678&hilit=%D1%81%D0%B8%D0%BC5%D1%81%D0%B8%D0%BC#p4424678
viewtopic.php?f=13&t=454129&p=4424678&hilit=%D1%81%D0%B8%D0%BC5%D1%81%D0%B8%D0%BC#p4424678
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Мойто се оказа че е на Guardian :)
Мерси за темата колега.
Мерси за темата колега.

-
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Пристигнаха ми ламичките за вратите и следва монтаж в скоро време :) Някой правил ли е процедурата и дали нещата са както в този клип?
https://www.youtube.com/watch?v=dbNYZVq ... Q-lPCOMeBW
https://www.youtube.com/watch?v=dbNYZVq ... Q-lPCOMeBW
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги запознати ли сте дали има настройка с ВАГ на ел. багажник. Мойта кола е с такъв и имам чуството, че не вдига до край, след повдигнаат багажник, като го повдигна с раката багажника се движи още едни 5см нагоре. Не знам на какво се дължи обаче, амортисъорчета ли или нещо друго.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
След като го повдигнеш до нивото което искаш, натискаш и задържаш копчето за няколко секунди. Трябва да се чуе сигнал, който означава че новото ниво на отваряне е запаметено.
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте колеги! И аз се сдобих този януари със Б7, който докарах на ход от Германия в най големия сняг. Колата беше със термостати за смяна, но нямах никакви проблеми през целия път.
Накратко:
Комфортлайн
140кс. автомат
2012г. на 140000км реален пробег
премината сервизна акция "дизел гейт" още в Германия, поради което DPF-a се регенерира доста често и то все в гаража на вентилатори и ме достраша да не мога да запаля някоя сутрин. Затова след доста ровене реших да държа резервоара пълен с макс 1/3 нафта. Така уж не влиза в регенерация, поне в градски условия. Е влиза пак но определено не толкова често, колкото когато я пълнех повече.
Единственото, което съм направил по колата бе да сменя предни накладки,термостати, тампони на предни носачи, ОЕМ масло сложих, филтри, комплект ангренаж и водна помпа, пистов ремък и ролки, спирачна течност и една подгревна свещ. Ангренажа го смених само за лично спокойствие, защото колата е обслужвана както е предписано по книжка и трябваше чак на 210 000 да се сменя. А.. и си взех 17ки АЕZ, че зимните гуми с които я взех бяха на железарки с тасове
И като собственик на доста пазен автомобил реших за сефте да го проверя във Аутотрейд Варна.. е.. беше ми за последно със сигурност. Мноого "компетентни".
Затова и обслужих колата при друг, проверен механик.
Не прелива от екстри, но има всичко, което исках, със изключение на прибиране на огледалата и асистент за мъртвата точка.
Във този ред на мисли.. някой запознат ли е какво е нужно да направя огледалата да се прибират? Ако си намеря огледала със асистент за мъртва точка И/ИЛИ прибиране плюс копчето на вратата, ще стане ли плъг енд плей или ще има голяма разправия и кодиране?
Във Варна да знаете, кой може да ми ъпдейтне RNS315-ката и да тръгне тая навигация? Също така и да разгледа какви неактивирани скрити "благинки" има пасатора?
Иначе за старт-стоп-а съм си сложил една бележка на таблото сутрин да го изключвам като тръгвам за работа.
Относно лед фаровете и крушките... искам да сложа и лед на мигачите и на светлините за заден ход... в али експреса варианти бол.. някой да е вземал вече крушки, които са проверени и не дават грешки? А какви цокли са ?
Накратко:
Комфортлайн
140кс. автомат
2012г. на 140000км реален пробег
премината сервизна акция "дизел гейт" още в Германия, поради което DPF-a се регенерира доста често и то все в гаража на вентилатори и ме достраша да не мога да запаля някоя сутрин. Затова след доста ровене реших да държа резервоара пълен с макс 1/3 нафта. Така уж не влиза в регенерация, поне в градски условия. Е влиза пак но определено не толкова често, колкото когато я пълнех повече.
Единственото, което съм направил по колата бе да сменя предни накладки,термостати, тампони на предни носачи, ОЕМ масло сложих, филтри, комплект ангренаж и водна помпа, пистов ремък и ролки, спирачна течност и една подгревна свещ. Ангренажа го смених само за лично спокойствие, защото колата е обслужвана както е предписано по книжка и трябваше чак на 210 000 да се сменя. А.. и си взех 17ки АЕZ, че зимните гуми с които я взех бяха на железарки с тасове

И като собственик на доста пазен автомобил реших за сефте да го проверя във Аутотрейд Варна.. е.. беше ми за последно със сигурност. Мноого "компетентни".

Не прелива от екстри, но има всичко, което исках, със изключение на прибиране на огледалата и асистент за мъртвата точка.
Във този ред на мисли.. някой запознат ли е какво е нужно да направя огледалата да се прибират? Ако си намеря огледала със асистент за мъртва точка И/ИЛИ прибиране плюс копчето на вратата, ще стане ли плъг енд плей или ще има голяма разправия и кодиране?
Във Варна да знаете, кой може да ми ъпдейтне RNS315-ката и да тръгне тая навигация? Също така и да разгледа какви неактивирани скрити "благинки" има пасатора?
Иначе за старт-стоп-а съм си сложил една бележка на таблото сутрин да го изключвам като тръгвам за работа.

Относно лед фаровете и крушките... искам да сложа и лед на мигачите и на светлините за заден ход... в али експреса варианти бол.. някой да е вземал вече крушки, които са проверени и не дават грешки? А какви цокли са ?
- Прикачени файлове
-
- 61651038_2399276440359076_8836514561453457408_n.jpg (15.87 KиБ) Видяна 1113 пъти
- Vasko Veselinov
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги,
имам следния "проблем". При тръгване сутрин първо се чува едно изчаткване в задната част, като че ли в ляво задно колело, но може и да греша. Предишния собственик ме уверяваше, че това е нормално и се получава когато освобождава електронната спирачка. Понякога се чува и при градско каране (намаляване-спиране-тръгване), но никога по време на движение. Колата я имам от скоро и не съм съвсем сигурен в това, което казвам.
Преди да я вкарам в сервиз ще я наблюдавам още малко, но ми се иска да чуя повече мнения.
Колата е В7, 170hp, 2011 год.
имам следния "проблем". При тръгване сутрин първо се чува едно изчаткване в задната част, като че ли в ляво задно колело, но може и да греша. Предишния собственик ме уверяваше, че това е нормално и се получава когато освобождава електронната спирачка. Понякога се чува и при градско каране (намаляване-спиране-тръгване), но никога по време на движение. Колата я имам от скоро и не съм съвсем сигурен в това, което казвам.
Преди да я вкарам в сервиз ще я наблюдавам още малко, но ми се иска да чуя повече мнения.
Колата е В7, 170hp, 2011 год.
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
@Ivo_ - опитах това което ми каза но няма разлика, може и аз нещо да бъркам, но няма какво :) ще пробвам на по-ниско да проверя дали ще сработи ако да, тогава това е максимума на багажника дето се повдига от моторчетата.
Edit - начина за настройка работи, явно това е максимума на багажника. Луфта който има не може да се обере с моторчетата.
@Vasko Veselinov - Ако времето е мокро и си вдигнал ел. ръчна при пускане и потегляне се чува един по-силен шум подобен на удар, но това е само ако колата е стояла повече време с вдигната ръчна и докато отлепят накладките от дисковете. В градски условия, при нормално каране не би трябвало да го има. Караш ли с активирсн ауто-холд? Ако да то тогаова може да е от спирачната система нещо, ако не можеби да погледнеш ск.кутия.
Edit - начина за настройка работи, явно това е максимума на багажника. Луфта който има не може да се обере с моторчетата.
@Vasko Veselinov - Ако времето е мокро и си вдигнал ел. ръчна при пускане и потегляне се чува един по-силен шум подобен на удар, но това е само ако колата е стояла повече време с вдигната ръчна и докато отлепят накладките от дисковете. В градски условия, при нормално каране не би трябвало да го има. Караш ли с активирсн ауто-холд? Ако да то тогаова може да е от спирачната система нещо, ако не можеби да погледнеш ск.кутия.
Последна промяна от bobi_robi на Вто 04 юни 2019 14:57, променено общо 1 път.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Първо добре дошъл и поздрави за Пасатора
сигурен ли си , че има такава завсимост ?

angel.angelov13 написа:...DPF-a се регенерира доста често и то все в гаража на вентилатори и ме достраша да не мога да запаля някоя сутрин. Затова след доста ровене реших да държа резервоара пълен с макс 1/3 нафта. Така уж не влиза в регенерация, поне в градски условия. Е влиза пак но определено не толкова често, колкото когато я пълнех повече...
сигурен ли си , че има такава завсимост ?
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
След ровичкане из нета и четене тук там хората твърдят, че като условие за регенерация е колата да е достигнала оптимална раб. температура на мотора и да има 1/2 гориво или повече в резервоара. Наистина откакто я държа под половината дпф регенерира много по рядко. Не твърдя 100 процента че се дължи на това, но съм склонен да вярвам.
- Vasko Veselinov
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
bobi_robi написа:@Vasko Veselinov - Ако времето е мокро и си вдигнал ел. ръчна при пускане и потегляне се чува един по-силен шум подобен на удар, но това е само ако колата е стояла повече време с вдигната ръчна и докато отлепят накладките от дисковете. В градски условия, при нормално каране не би трябвало да го има. Караш ли с активирсн ауто-холд? Ако да то тогаова може да е от спирачната система нещо, ако не можеби да погледнеш ск.кутия.
Да, Auto Hold ми е постоянно включен. Точно като удар се чува отзад сутрин, след като е стояла 15 часа на ръчна. Ще я наблюдавам по-внимателно, но това се чува отзад, не ми се вярва да е свързано със скоростната кутия - по-скоро спирачките.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
angel.angelov13 написа:След ровичкане из нета и четене тук там хората твърдят, че като условие за регенерация е колата да е достигнала оптимална раб. температура на мотора и да има 1/2 гориво или повече в резервоара. Наистина откакто я държа под половината дпф регенерира много по рядко. Не твърдя 100 процента че се дължи на това, но съм склонен да вярвам.
аз наблюдавам регенерациите с VAG DPF и условието да стартира са 24г сажди или 400минути работа на ДВГ, което настъпи първо командва регенерацията. Ще пробвам това с резервоара , но не виждам логика честно казано.
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Това което наблюдаваш ти, аз за съжаление няма как да го направя на този етап и затова реших да пробвам твърденията из нета. Това за 400те мин и саждите звучи много логично. Но ми е много странно за 3-4км каране на ден да ми се пълни дпф със толкоз сажди. Преди тая работа с резервоара се регенерираше понякога всеки ден. Може би истината е някъде посредата.