Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Сря 29 май 2019 8:43


Супер благодарско. По принцип пращат направо в Кобра, а там ти слагат Европейско стъкло не казват марка :)




Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 653
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот alpinab » Сря 29 май 2019 10:03


И аз сменях по каско (Армеец) в СПС. Моето беше зеленикаво със сензор за дъжд. Сложиха ми Пилкингтън. Не е оригинално но пък спрямо оригиналното стои по същият начин и не мога да кажа, че се различава. Доволен съм от фирмата и работата им. Колата след уговорен ден, я закарах сутринта и си я взех следобед.


ivo_dedko
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 20 яну 2015 9:22
Автомобил: VW Passat B8
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ivo_dedko » Сря 29 май 2019 13:35


Пускамм линк към тема която писах за Сим5Сим. Сменявал съм стъкло при тях и съм много доволен. Стъклото беше атермично с подгрев и сензор за дъжд.
viewtopic.php?f=13&t=454129&p=4424678&hilit=%D1%81%D0%B8%D0%BC5%D1%81%D0%B8%D0%BC#p4424678


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Сря 29 май 2019 14:49


Мойто се оказа че е на Guardian :)
Мерси за темата колега. Изображение


pink
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: Бургас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот pink » Чет 30 май 2019 9:45


Пристигнаха ми ламичките за вратите и следва монтаж в скоро време :) Някой правил ли е процедурата и дали нещата са както в този клип?
https://www.youtube.com/watch?v=dbNYZVq ... Q-lPCOMeBW


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Пон 03 юни 2019 15:59


Колеги запознати ли сте дали има настройка с ВАГ на ел. багажник. Мойта кола е с такъв и имам чуството, че не вдига до край, след повдигнаат багажник, като го повдигна с раката багажника се движи още едни 5см нагоре. Не знам на какво се дължи обаче, амортисъорчета ли или нещо друго.


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Ivo_ » Пон 03 юни 2019 16:29


След като го повдигнеш до нивото което искаш, натискаш и задържаш копчето за няколко секунди. Трябва да се чуе сигнал, който означава че новото ниво на отваряне е запаметено.


Потребителски аватар
angel.angelov13
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот angel.angelov13 » Пон 03 юни 2019 22:12


Здравейте колеги! И аз се сдобих този януари със Б7, който докарах на ход от Германия в най големия сняг. Колата беше със термостати за смяна, но нямах никакви проблеми през целия път.
Накратко:
Комфортлайн
140кс. автомат
2012г. на 140000км реален пробег
премината сервизна акция "дизел гейт" още в Германия, поради което DPF-a се регенерира доста често и то все в гаража на вентилатори и ме достраша да не мога да запаля някоя сутрин. Затова след доста ровене реших да държа резервоара пълен с макс 1/3 нафта. Така уж не влиза в регенерация, поне в градски условия. Е влиза пак но определено не толкова често, колкото когато я пълнех повече.

Единственото, което съм направил по колата бе да сменя предни накладки,термостати, тампони на предни носачи, ОЕМ масло сложих, филтри, комплект ангренаж и водна помпа, пистов ремък и ролки, спирачна течност и една подгревна свещ. Ангренажа го смених само за лично спокойствие, защото колата е обслужвана както е предписано по книжка и трябваше чак на 210 000 да се сменя. А.. и си взех 17ки АЕZ, че зимните гуми с които я взех бяха на железарки с тасове :thumb_down
И като собственик на доста пазен автомобил реших за сефте да го проверя във Аутотрейд Варна.. е.. беше ми за последно със сигурност. Мноого "компетентни". :thumb_down Затова и обслужих колата при друг, проверен механик.

Не прелива от екстри, но има всичко, което исках, със изключение на прибиране на огледалата и асистент за мъртвата точка.
Във този ред на мисли.. някой запознат ли е какво е нужно да направя огледалата да се прибират? Ако си намеря огледала със асистент за мъртва точка И/ИЛИ прибиране плюс копчето на вратата, ще стане ли плъг енд плей или ще има голяма разправия и кодиране?
Във Варна да знаете, кой може да ми ъпдейтне RNS315-ката и да тръгне тая навигация? Също така и да разгледа какви неактивирани скрити "благинки" има пасатора?

Иначе за старт-стоп-а съм си сложил една бележка на таблото сутрин да го изключвам като тръгвам за работа. :redface

Относно лед фаровете и крушките... искам да сложа и лед на мигачите и на светлините за заден ход... в али експреса варианти бол.. някой да е вземал вече крушки, които са проверени и не дават грешки? А какви цокли са ?
Прикачени файлове
61651038_2399276440359076_8836514561453457408_n.jpg
61651038_2399276440359076_8836514561453457408_n.jpg (15.87 KиБ) Видяна 1108 пъти


Потребителски аватар
Vasko Veselinov
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasko Veselinov » Вто 04 юни 2019 10:50


Колеги,
имам следния "проблем". При тръгване сутрин първо се чува едно изчаткване в задната част, като че ли в ляво задно колело, но може и да греша. Предишния собственик ме уверяваше, че това е нормално и се получава когато освобождава електронната спирачка. Понякога се чува и при градско каране (намаляване-спиране-тръгване), но никога по време на движение. Колата я имам от скоро и не съм съвсем сигурен в това, което казвам.
Преди да я вкарам в сервиз ще я наблюдавам още малко, но ми се иска да чуя повече мнения.
Колата е В7, 170hp, 2011 год.


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Вто 04 юни 2019 14:39


@Ivo_ - опитах това което ми каза но няма разлика, може и аз нещо да бъркам, но няма какво :) ще пробвам на по-ниско да проверя дали ще сработи ако да, тогава това е максимума на багажника дето се повдига от моторчетата.
Edit - начина за настройка работи, явно това е максимума на багажника. Луфта който има не може да се обере с моторчетата.

@Vasko Veselinov - Ако времето е мокро и си вдигнал ел. ръчна при пускане и потегляне се чува един по-силен шум подобен на удар, но това е само ако колата е стояла повече време с вдигната ръчна и докато отлепят накладките от дисковете. В градски условия, при нормално каране не би трябвало да го има. Караш ли с активирсн ауто-холд? Ако да то тогаова може да е от спирачната система нещо, ако не можеби да погледнеш ск.кутия.

Последна промяна от bobi_robi на Вто 04 юни 2019 14:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 04 юни 2019 14:50


Първо добре дошъл и поздрави за Пасатора :th_up

angel.angelov13 написа:...DPF-a се регенерира доста често и то все в гаража на вентилатори и ме достраша да не мога да запаля някоя сутрин. Затова след доста ровене реших да държа резервоара пълен с макс 1/3 нафта. Така уж не влиза в регенерация, поне в градски условия. Е влиза пак но определено не толкова често, колкото когато я пълнех повече...


сигурен ли си , че има такава завсимост ?


Потребителски аватар
angel.angelov13
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот angel.angelov13 » Вто 04 юни 2019 15:54


След ровичкане из нета и четене тук там хората твърдят, че като условие за регенерация е колата да е достигнала оптимална раб. температура на мотора и да има 1/2 гориво или повече в резервоара. Наистина откакто я държа под половината дпф регенерира много по рядко. Не твърдя 100 процента че се дължи на това, но съм склонен да вярвам.


Потребителски аватар
Vasko Veselinov
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasko Veselinov » Вто 04 юни 2019 15:55


bobi_robi написа:@Vasko Veselinov - Ако времето е мокро и си вдигнал ел. ръчна при пускане и потегляне се чува един по-силен шум подобен на удар, но това е само ако колата е стояла повече време с вдигната ръчна и докато отлепят накладките от дисковете. В градски условия, при нормално каране не би трябвало да го има. Караш ли с активирсн ауто-холд? Ако да то тогаова може да е от спирачната система нещо, ако не можеби да погледнеш ск.кутия.


Да, Auto Hold ми е постоянно включен. Точно като удар се чува отзад сутрин, след като е стояла 15 часа на ръчна. Ще я наблюдавам по-внимателно, но това се чува отзад, не ми се вярва да е свързано със скоростната кутия - по-скоро спирачките.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 04 юни 2019 16:01


angel.angelov13 написа:След ровичкане из нета и четене тук там хората твърдят, че като условие за регенерация е колата да е достигнала оптимална раб. температура на мотора и да има 1/2 гориво или повече в резервоара. Наистина откакто я държа под половината дпф регенерира много по рядко. Не твърдя 100 процента че се дължи на това, но съм склонен да вярвам.


аз наблюдавам регенерациите с VAG DPF и условието да стартира са 24г сажди или 400минути работа на ДВГ, което настъпи първо командва регенерацията. Ще пробвам това с резервоара , но не виждам логика честно казано.


Потребителски аватар
angel.angelov13
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот angel.angelov13 » Вто 04 юни 2019 16:07


Това което наблюдаваш ти, аз за съжаление няма как да го направя на този етап и затова реших да пробвам твърденията из нета. Това за 400те мин и саждите звучи много логично. Но ми е много странно за 3-4км каране на ден да ми се пълни дпф със толкоз сажди. Преди тая работа с резервоара се регенерираше понякога всеки ден. Може би истината е някъде посредата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], milench0 и 29 госта