Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VasilStoichkov
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VasilStoichkov » Нед 09 юни 2019 21:27


Значи и при мене се получи проблема с лагера/съединителя на компресора на климатика. Чува се онзи странен шум като виене като го пусна. Знам че съм чел някъде за този проблем във форума , но немога да намеря темата. Та искам да питам наистина ли трябва да сменя целия компресор както твърди тука един майстор или може само лагера (ако се нарича лагер)

Passat B7 | 4motion | 177hp |




Потребителски аватар
kijelmi
Мнения: 117
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
Автомобил: Passat R-Line BiTDI
Двигател: CUAA 2020
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kijelmi » Нед 09 юни 2019 22:28


Смениха ми този съединител, беше превъртяла оста на компресора с шлиците.


Потребителски аватар
svenn1
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 02 окт 2018 16:09
Автомобил: VW Passat B7
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот svenn1 » Нед 09 юни 2019 22:30


Zdravko Zankov написа:Жоре,ти отдавна обясняваш,че евтиното и убавото са на два различни рафта.

Аз съм много доволен от тези крушки за задна скорост

https://www.ebay.com/itm/AUXITO-2x-921- ... 6024288013


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 10 юни 2019 12:38




radoo84
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
Двигател:
Местоположение: Свети Влас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот radoo84 » Вто 11 юни 2019 8:58


kijelmi написа:Смениха ми този съединител, беше превъртяла оста на компресора с шлиците.

И аз смених съединителя само, без компресор, но майстора ми каза, че ако са били превъртели шлиците-на компресора, се сменя компресора. Новия съединител при монтажа ползва и лепило.

Последна промяна от radoo84 на Вто 11 юни 2019 9:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
VasilStoichkov
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VasilStoichkov » Вто 11 юни 2019 9:07


Коя марка съединител ползвахте?


radoo84
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
Двигател:
Местоположение: Свети Влас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот radoo84 » Вто 11 юни 2019 9:24


Ами дали не беше делфи, знам че имаше два варианта налични при него, единия 34-5лв другия 77лв--втория вариант. Към 160лв с работата с доливане на съвсем малко фреон.


airmalta
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 30 яну 2018 15:15
Автомобил: B7 TDI BMT
Двигател: CFFB

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот airmalta » Вто 11 юни 2019 10:27


Колеги, имам съмнения, че Porsche Sofia Iztok са направили последното ми обслужване некоректно. Карам B7 2.0 (2013), ръчка и на 90к км. съм вкарал колата там за редовно обслужване. По книжка трябва да се сменят филтри и масло, но без горивен филтър, който се сменя на всеки 60к км.
В момента автомобилът ми е на 119к км. и предстои ново обслужване след по-малко от 1000км. Ако караме по предписанията на производителя, на предстоящото обслужване трябва да се сменят всички филтри и маслото, включително и горивният филтър. В сервиза на Фолксваген в Стара Загора (Autohit) ми казват, че няма да ми сменят горивния филтър, защото преди 30к км. е сменян в Порше Изток.

Опитът ми в Порше Изток не е особено положителен и подозирам, че е възможно да са го таксували, без да го сменят реално.

Въпросът ми е: Може ли с диагностика да се установи в какво състояние е горивният филтър без да се сваля и гледа?

ПП: Следя темите за B7 и от мненията разбирам, че смяната на горивния филтър не е проста работа. Трябва да се извърши някакъв тест през компютъра, за да се обезвъздуши горивната система (поне така съм разбрал). В тази връзка не искам просто да отворя и да го разледам/сменя, при положение че може да си отворя главоболие.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Вто 11 юни 2019 10:50


Мисля, че горивният се сменяше на 90хил. км ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 11 юни 2019 11:41


не можеш по никакъв начин да разбереш дали са сменили горивния, нито масления, само въздушния и този на купето могат да се определят визуално дали са чисти. Дори маслото няма как да си сигурен, че е сменено. Не искам да те плаша но 30хил км не е фиксиран момент за смяна а максималния при който вече е задължително да се смени и то само ако имаш идеалните за целта условия. Предимно извънградско шофиране, беупречни горива, винаги в оптимален работен режим на средни натоварвания, все условия , които почти никога нямаш. Аз сменям масло с всички филтри на 10хил км. Ако съм обвързан с гаранция ще процедирам по същия начин, и на след всеки две мои смени ще ходя веднъж в сервиз за да не ми се прекъсва гаранцията. За някой 10хил са малко, но предвид смешната цена за обслужване не мисля, че губя нещо повече от времето за смяната им.


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Вто 11 юни 2019 11:47


С тези горива, на 10к заедно с маслото, всички филтри.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Вто 11 юни 2019 11:55


Ако некой колега е слагал LED крушки на мигачите които не набиват грешки, ако може да сподели модела, който ползва. За задните ще ползвам тези които колегата Svenn препоръча. С оригинален ксенон и лед съм но защо от VW не са сложили и на мигачите и на задната не ми е ясно.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk


airmalta
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 30 яну 2018 15:15
Автомобил: B7 TDI BMT
Двигател: CFFB

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот airmalta » Вто 11 юни 2019 13:13


bobi_robi
Опитът ми с ЛЕД крушките е противоречив. Често горят. Нямал съм крушка, която да издържа повече от 1г.
Бях тръгнал да сменям всичко с лед - вътре и вън.
В момента, от горчивия си отпит, съм с ЛЕД крушки само на къси, задни и DRL.
За мигачите, стоповете, габарити е излишно главоболие, по личното ми мнение.

Всичко друго за мен е загуба на време за смяна на често изгарящи крушки и то при неизвестни условия - я те хване на път, в тъмно, мокро, сняг и т.н.
Ако искаш, мога да ти дам линкове за къси, задни и интериорни.


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Вто 11 юни 2019 13:18


airmalta- благодаря ти за споделенето мнение. По принцип съм си за оригиналното :) даже махнах ледовете от купето дето беше сложил предишният собственик :).
За мигачите и задните мислех да слагам с идеята да светат по-добре, но вдигам раце щом е така. Аз съм с оригиналните ЛЕД дневни и стопове и от там тръгна всичко.
Благодарско още веднъж.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk


airmalta
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 30 яну 2018 15:15
Автомобил: B7 TDI BMT
Двигател: CFFB

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот airmalta » Вто 11 юни 2019 13:21


Връщам се на въпроса си отпреди малко.
Може ли някой да ми обясни като на профан. Какъв кабел ми е необходим и какъв софтуер, за да направя тази процедура по обезвъздушаване, след като се смени горивен филтър. Като имам правилния хардуер, оттам нататък е въпрос на гледане на две клипчета в ютюб, за да се оправя.

Благодаря!

netizen - ако си сигурен, че смяна на горивен става на 90к. - екстра, защото има шанс и да са го сменили когато си му е било времето. Имаш ли книжка със сервизните интервали, в която да го пише? Или всичко друго в подкрепа на смяната на 90к.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта