Значи и при мене се получи проблема с лагера/съединителя на компресора на климатика. Чува се онзи странен шум като виене като го пусна. Знам че съм чел някъде за този проблем във форума , но немога да намеря темата. Та искам да питам наистина ли трябва да сменя целия компресор както твърди тука един майстор или може само лагера (ако се нарича лагер)
Passat B7 | 4motion | 177hp |
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- VasilStoichkov
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
- Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
- Двигател: CFGC
- kijelmi
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
- Автомобил: Passat R-Line BiTDI
- Двигател: CUAA 2020
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Смениха ми този съединител, беше превъртяла оста на компресора с шлиците.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Zdravko Zankov написа:Жоре,ти отдавна обясняваш,че евтиното и убавото са на два различни рафта.
Аз съм много доволен от тези крушки за задна скорост
https://www.ebay.com/itm/AUXITO-2x-921- ... 6024288013
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
- Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
- Двигател:
- Местоположение: Свети Влас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
kijelmi написа:Смениха ми този съединител, беше превъртяла оста на компресора с шлиците.
И аз смених съединителя само, без компресор, но майстора ми каза, че ако са били превъртели шлиците-на компресора, се сменя компресора. Новия съединител при монтажа ползва и лепило.
Последна промяна от radoo84 на Вто 11 юни 2019 9:17, променено общо 1 път.
- VasilStoichkov
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
- Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
- Двигател: CFGC
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Коя марка съединител ползвахте?
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
- Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
- Двигател:
- Местоположение: Свети Влас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ами дали не беше делфи, знам че имаше два варианта налични при него, единия 34-5лв другия 77лв--втория вариант. Към 160лв с работата с доливане на съвсем малко фреон.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, имам съмнения, че Porsche Sofia Iztok са направили последното ми обслужване некоректно. Карам B7 2.0 (2013), ръчка и на 90к км. съм вкарал колата там за редовно обслужване. По книжка трябва да се сменят филтри и масло, но без горивен филтър, който се сменя на всеки 60к км.
В момента автомобилът ми е на 119к км. и предстои ново обслужване след по-малко от 1000км. Ако караме по предписанията на производителя, на предстоящото обслужване трябва да се сменят всички филтри и маслото, включително и горивният филтър. В сервиза на Фолксваген в Стара Загора (Autohit) ми казват, че няма да ми сменят горивния филтър, защото преди 30к км. е сменян в Порше Изток.
Опитът ми в Порше Изток не е особено положителен и подозирам, че е възможно да са го таксували, без да го сменят реално.
Въпросът ми е: Може ли с диагностика да се установи в какво състояние е горивният филтър без да се сваля и гледа?
ПП: Следя темите за B7 и от мненията разбирам, че смяната на горивния филтър не е проста работа. Трябва да се извърши някакъв тест през компютъра, за да се обезвъздуши горивната система (поне така съм разбрал). В тази връзка не искам просто да отворя и да го разледам/сменя, при положение че може да си отворя главоболие.
В момента автомобилът ми е на 119к км. и предстои ново обслужване след по-малко от 1000км. Ако караме по предписанията на производителя, на предстоящото обслужване трябва да се сменят всички филтри и маслото, включително и горивният филтър. В сервиза на Фолксваген в Стара Загора (Autohit) ми казват, че няма да ми сменят горивния филтър, защото преди 30к км. е сменян в Порше Изток.
Опитът ми в Порше Изток не е особено положителен и подозирам, че е възможно да са го таксували, без да го сменят реално.
Въпросът ми е: Може ли с диагностика да се установи в какво състояние е горивният филтър без да се сваля и гледа?
ПП: Следя темите за B7 и от мненията разбирам, че смяната на горивния филтър не е проста работа. Трябва да се извърши някакъв тест през компютъра, за да се обезвъздуши горивната система (поне така съм разбрал). В тази връзка не искам просто да отворя и да го разледам/сменя, при положение че може да си отворя главоболие.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Мисля, че горивният се сменяше на 90хил. км ?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
не можеш по никакъв начин да разбереш дали са сменили горивния, нито масления, само въздушния и този на купето могат да се определят визуално дали са чисти. Дори маслото няма как да си сигурен, че е сменено. Не искам да те плаша но 30хил км не е фиксиран момент за смяна а максималния при който вече е задължително да се смени и то само ако имаш идеалните за целта условия. Предимно извънградско шофиране, беупречни горива, винаги в оптимален работен режим на средни натоварвания, все условия , които почти никога нямаш. Аз сменям масло с всички филтри на 10хил км. Ако съм обвързан с гаранция ще процедирам по същия начин, и на след всеки две мои смени ще ходя веднъж в сервиз за да не ми се прекъсва гаранцията. За някой 10хил са малко, но предвид смешната цена за обслужване не мисля, че губя нещо повече от времето за смяната им.
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
С тези горива, на 10к заедно с маслото, всички филтри.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако некой колега е слагал LED крушки на мигачите които не набиват грешки, ако може да сподели модела, който ползва. За задните ще ползвам тези които колегата Svenn препоръча. С оригинален ксенон и лед съм но защо от VW не са сложили и на мигачите и на задната не ми е ясно.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
bobi_robi
Опитът ми с ЛЕД крушките е противоречив. Често горят. Нямал съм крушка, която да издържа повече от 1г.
Бях тръгнал да сменям всичко с лед - вътре и вън.
В момента, от горчивия си отпит, съм с ЛЕД крушки само на къси, задни и DRL.
За мигачите, стоповете, габарити е излишно главоболие, по личното ми мнение.
Всичко друго за мен е загуба на време за смяна на често изгарящи крушки и то при неизвестни условия - я те хване на път, в тъмно, мокро, сняг и т.н.
Ако искаш, мога да ти дам линкове за къси, задни и интериорни.
Опитът ми с ЛЕД крушките е противоречив. Често горят. Нямал съм крушка, която да издържа повече от 1г.
Бях тръгнал да сменям всичко с лед - вътре и вън.
В момента, от горчивия си отпит, съм с ЛЕД крушки само на къси, задни и DRL.
За мигачите, стоповете, габарити е излишно главоболие, по личното ми мнение.
Всичко друго за мен е загуба на време за смяна на често изгарящи крушки и то при неизвестни условия - я те хване на път, в тъмно, мокро, сняг и т.н.
Ако искаш, мога да ти дам линкове за къси, задни и интериорни.
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
airmalta- благодаря ти за споделенето мнение. По принцип съм си за оригиналното :) даже махнах ледовете от купето дето беше сложил предишният собственик :).
За мигачите и задните мислех да слагам с идеята да светат по-добре, но вдигам раце щом е така. Аз съм с оригиналните ЛЕД дневни и стопове и от там тръгна всичко.
Благодарско още веднъж.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
За мигачите и задните мислех да слагам с идеята да светат по-добре, но вдигам раце щом е така. Аз съм с оригиналните ЛЕД дневни и стопове и от там тръгна всичко.
Благодарско още веднъж.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Връщам се на въпроса си отпреди малко.
Може ли някой да ми обясни като на профан. Какъв кабел ми е необходим и какъв софтуер, за да направя тази процедура по обезвъздушаване, след като се смени горивен филтър. Като имам правилния хардуер, оттам нататък е въпрос на гледане на две клипчета в ютюб, за да се оправя.
Благодаря!
netizen - ако си сигурен, че смяна на горивен става на 90к. - екстра, защото има шанс и да са го сменили когато си му е било времето. Имаш ли книжка със сервизните интервали, в която да го пише? Или всичко друго в подкрепа на смяната на 90к.
Може ли някой да ми обясни като на профан. Какъв кабел ми е необходим и какъв софтуер, за да направя тази процедура по обезвъздушаване, след като се смени горивен филтър. Като имам правилния хардуер, оттам нататък е въпрос на гледане на две клипчета в ютюб, за да се оправя.
Благодаря!
netizen - ако си сигурен, че смяна на горивен става на 90к. - екстра, защото има шанс и да са го сменили когато си му е било времето. Имаш ли книжка със сервизните интервали, в която да го пише? Или всичко друго в подкрепа на смяната на 90к.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта