аз да питам нещо за шофьорската врата.
От известно време се затваря по-трудно. Ключалката си хлопва ОК, но самото засилване на вратата го няма и трябва да помагаш със сила. Вратата се отваря и затваря на степени, и примерно при нормална работа, когато и помогнеш да прескочи последната степен на затваряне, сама се хлопва. Докато в момента аз трябва да я бутам чак до края, за да щракне ключалката (няма го свободното движение).
Гледах мехнизма, който е под пантата за тея степени, и не мога да разбера дали трябва да го обезмасля хубаво (почистя) или обратното, трябва да го гресирам с нещо? Другият вариант е ако това са някакви пластинки да са се разхалбили? Как да му въздействам, така че да си заработи нормално?
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
airmalta написа:ако си сигурен, че смяна на горивен става на 90к. - екстра
Не съм сигурен, просто това съм виждал в сервизните интервали на няколко В7-ци обслужвани в Германия. Включително и на предишната ми кола.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Къде в София, може да се обслужи 7цата ? :) Пълен комплект ангренаж, масла, кутия, водна помпа, халдекс. Разчитах на един от форумните сервизи, който ползвах с удоволствие преди години, но от 1 седмица не мог ада вляза в контакт....
- VasilStoichkov
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
- Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
- Двигател: CFGC
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И аз бих се радвал да получа такава информация
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
airmalta написа:Връщам се на въпроса си отпреди малко.
Може ли някой да ми обясни като на профан. Какъв кабел ми е необходим и какъв софтуер, за да направя тази процедура по обезвъздушаване, след като се смени горивен филтър. Като имам правилния хардуер, оттам нататък е въпрос на гледане на две клипчета в ютюб, за да се оправя.
Благодаря!
netizen - ако си сигурен, че смяна на горивен става на 90к. - екстра, защото има шанс и да са го сменили когато си му е било времето. Имаш ли книжка със сервизните интервали, в която да го пише? Или всичко друго в подкрепа на смяната на 90к.
аз ползвам това vcds 17.1.3 от китайския сайт
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:аз да питам нещо за шофьорската врата.
От известно време се затваря по-трудно. Ключалката си хлопва ОК, но самото засилване на вратата го няма и трябва да помагаш със сила. Вратата се отваря и затваря на степени, и примерно при нормална работа, когато и помогнеш да прескочи последната степен на затваряне, сама се хлопва. Докато в момента аз трябва да я бутам чак до края, за да щракне ключалката (няма го свободното движение).
Гледах мехнизма, който е под пантата за тея степени, и не мога да разбера дали трябва да го обезмасля хубаво (почистя) или обратното, трябва да го гресирам с нещо? Другият вариант е ако това са някакви пластинки да са се разхалбили? Как да му въздействам, така че да си заработи нормално?
имах твоя проблем , взимаш меглио и една четка за боядисване, прис следващата автомивка разтъркваш хубаво пантите да блеснат, измиваш хубаво с водоструйката, веднага щом изсъхне напръсваш с суха смазка на спрей. Има всякакви, идеята е да не стои мазно и да не събира боклуци. Аз ползвам тефлонова смазка. Стои леко бяла като парафин. Всичко се отваря и затваря мазно и с лекота. В бравата също може да пръснеш малко но там не се заигравай с водоструйки и меглио , че има микро ключета да не направиш беля.
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте отново,аз продължавам да се боря с моя сензор за дъжд и понеже вече не знам какво да пробвам искам да питам ако го изключа от кодировката на модула дали на листчето ще работи функцията с интервалите защото сега не работи(нали оттам се променя чувствителността на сензора)
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Това за 90к за горивният филтър е немислимо за нашите условия и горива. Максимум 30к. Само който не е виждал такъв филтър, какво става с него само за 30-35к, може да си помисли, че е добре да се сменя на 90к. На 30-35к филтърът изглежда черен, все едно е маслен филтър.
.
В Германия може и да може - други горива, по-големи разстояния и т.н.
Както са писали колегите, и 30к. му е много. 20-25к. смятам, че са оптимално, дори със всяка смяна на маслото - още по-добре.

В Германия може и да може - други горива, по-големи разстояния и т.н.
Както са писали колегите, и 30к. му е много. 20-25к. смятам, че са оптимално, дори със всяка смяна на маслото - още по-добре.
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 8:49
- Автомобил: Skoda Octavia III
- Двигател: CLHA 2014
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Netasq написа:Къде в София, може да се обслужи 7цата ? :) Пълен комплект ангренаж, масла, кутия, водна помпа, халдекс. Разчитах на един от форумните сервизи, който ползвах с удоволствие преди години, но от 1 седмица не мог ада вляза в контакт....
Автокомплекс Р.С.
Автокомплекс РС
бул. „Европа“ 130, 1336 Складово-производствена зона - Модерно предградие, София
088 961 8913
https://maps.app.goo.gl/pUA6yaRQdBb37SZT7
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здрвейте колеги! Дойде времето да сменя Октавията си с B7, 2014г., 2,0 TDI, 140hp. Колата я карам от около месец. Не съм сигурен дали е проблем, но при запален автомобил на място усещам леко насичане при въртене на волана в ляво и дясно. Това нормално ли е? Благодаря предварително!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Не е нормално, тампоните на макферсоните често се държат така. 

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Благодаря за бързия отговор, но не би ли трябвало да има и тропане по павиран път например, ако са тампоните на макверсоните.
- deodriver
- Мнения: 283
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
netizen написа:Мисля, че горивният се сменяше на 90хил. км ?
Как на 90хил.км...

- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Не съм 100% сигурен за 90к км за горивният филтър ... да речем на 80% съм убеден в това което пиша.
Нооо просто изпадам в умиление как тези коли са вървели 200-300-400 хил км стопанисвани според сервизните интервали заложени от завода производител... и изведнъж попадат в България, и като се започне с една безкомпромисна поддръжка!! И то с някакви афтърмаркет незнайни консумативи. Далеч от ОЕМ разбира се.
Как да е. Всеки си има глава на раменете.
Нооо просто изпадам в умиление как тези коли са вървели 200-300-400 хил км стопанисвани според сервизните интервали заложени от завода производител... и изведнъж попадат в България, и като се започне с една безкомпромисна поддръжка!! И то с някакви афтърмаркет незнайни консумативи. Далеч от ОЕМ разбира се.
Как да е. Всеки си има глава на раменете.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
80-те % на netizen са си чисти 100%. И при Б7 и при Б8- смяна на филтър дизелово гориво: 30 хил.
Интервалите за Long Life облужване са:
30 хил: моторно масло, възд.филтър и филтър купе
60 хил: масло DSG кутия
90 хил: горивен филтър
210 хил: зъбен ремък
спирачна теяност - 270 хил (3 години) тогава беше на тия километри. По скоро смяната е на 3 год.
Това e и на Б7 и Б8 (2.0 TDI , 140 (150)кс, DSG6
Интервалите за Long Life облужване са:
30 хил: моторно масло, възд.филтър и филтър купе
60 хил: масло DSG кутия
90 хил: горивен филтър
210 хил: зъбен ремък
спирачна теяност - 270 хил (3 години) тогава беше на тия километри. По скоро смяната е на 3 год.
Това e и на Б7 и Б8 (2.0 TDI , 140 (150)кс, DSG6
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта