Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Вто 11 юни 2019 13:40


аз да питам нещо за шофьорската врата.
От известно време се затваря по-трудно. Ключалката си хлопва ОК, но самото засилване на вратата го няма и трябва да помагаш със сила. Вратата се отваря и затваря на степени, и примерно при нормална работа, когато и помогнеш да прескочи последната степен на затваряне, сама се хлопва. Докато в момента аз трябва да я бутам чак до края, за да щракне ключалката (няма го свободното движение).
Гледах мехнизма, който е под пантата за тея степени, и не мога да разбера дали трябва да го обезмасля хубаво (почистя) или обратното, трябва да го гресирам с нещо? Другият вариант е ако това са някакви пластинки да са се разхалбили? Как да му въздействам, така че да си заработи нормално?




Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Вто 11 юни 2019 13:55


airmalta написа:ако си сигурен, че смяна на горивен става на 90к. - екстра


Не съм сигурен, просто това съм виждал в сервизните интервали на няколко В7-ци обслужвани в Германия. Включително и на предишната ми кола.


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Netasq » Вто 11 юни 2019 14:12


Къде в София, може да се обслужи 7цата ? :) Пълен комплект ангренаж, масла, кутия, водна помпа, халдекс. Разчитах на един от форумните сервизи, който ползвах с удоволствие преди години, но от 1 седмица не мог ада вляза в контакт....


Потребителски аватар
VasilStoichkov
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VasilStoichkov » Вто 11 юни 2019 14:13


И аз бих се радвал да получа такава информация


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 11 юни 2019 14:24


airmalta написа:Връщам се на въпроса си отпреди малко.
Може ли някой да ми обясни като на профан. Какъв кабел ми е необходим и какъв софтуер, за да направя тази процедура по обезвъздушаване, след като се смени горивен филтър. Като имам правилния хардуер, оттам нататък е въпрос на гледане на две клипчета в ютюб, за да се оправя.

Благодаря!

netizen - ако си сигурен, че смяна на горивен става на 90к. - екстра, защото има шанс и да са го сменили когато си му е било времето. Имаш ли книжка със сервизните интервали, в която да го пише? Или всичко друго в подкрепа на смяната на 90к.

аз ползвам това vcds 17.1.3 от китайския сайт


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 11 юни 2019 14:26


VWGT написа:аз да питам нещо за шофьорската врата.
От известно време се затваря по-трудно. Ключалката си хлопва ОК, но самото засилване на вратата го няма и трябва да помагаш със сила. Вратата се отваря и затваря на степени, и примерно при нормална работа, когато и помогнеш да прескочи последната степен на затваряне, сама се хлопва. Докато в момента аз трябва да я бутам чак до края, за да щракне ключалката (няма го свободното движение).
Гледах мехнизма, който е под пантата за тея степени, и не мога да разбера дали трябва да го обезмасля хубаво (почистя) или обратното, трябва да го гресирам с нещо? Другият вариант е ако това са някакви пластинки да са се разхалбили? Как да му въздействам, така че да си заработи нормално?


имах твоя проблем , взимаш меглио и една четка за боядисване, прис следващата автомивка разтъркваш хубаво пантите да блеснат, измиваш хубаво с водоструйката, веднага щом изсъхне напръсваш с суха смазка на спрей. Има всякакви, идеята е да не стои мазно и да не събира боклуци. Аз ползвам тефлонова смазка. Стои леко бяла като парафин. Всичко се отваря и затваря мазно и с лекота. В бравата също може да пръснеш малко но там не се заигравай с водоструйки и меглио , че има микро ключета да не направиш беля.


pink
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: Бургас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот pink » Вто 11 юни 2019 15:44


Здравейте отново,аз продължавам да се боря с моя сензор за дъжд и понеже вече не знам какво да пробвам искам да питам ако го изключа от кодировката на модула дали на листчето ще работи функцията с интервалите защото сега не работи(нали оттам се променя чувствителността на сензора)


Tedko
Мнения: 114
Регистриран на: Чет 30 ное 2017 17:32
Автомобил: VW Jetta 6
Двигател: CAYC 2011

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Tedko » Вто 11 юни 2019 17:53


Това за 90к за горивният филтър е немислимо за нашите условия и горива. Максимум 30к. Само който не е виждал такъв филтър, какво става с него само за 30-35к, може да си помисли, че е добре да се сменя на 90к. На 30-35к филтърът изглежда черен, все едно е маслен филтър. :smile .
В Германия може и да може - други горива, по-големи разстояния и т.н.
Както са писали колегите, и 30к. му е много. 20-25к. смятам, че са оптимално, дори със всяка смяна на маслото - още по-добре.


JORDITO
Мнения: 263
Регистриран на: Пон 19 май 2008 8:49
Автомобил: Skoda Octavia III
Двигател: CLHA 2014
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JORDITO » Вто 11 юни 2019 18:21


Netasq написа:Къде в София, може да се обслужи 7цата ? :) Пълен комплект ангренаж, масла, кутия, водна помпа, халдекс. Разчитах на един от форумните сервизи, който ползвах с удоволствие преди години, но от 1 седмица не мог ада вляза в контакт....

Автокомплекс Р.С.
Автокомплекс РС
бул. „Европа“ 130, 1336 Складово-производствена зона - Модерно предградие, София
088 961 8913
https://maps.app.goo.gl/pUA6yaRQdBb37SZT7


Потребителски аватар
JP
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 27 май 2019 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JP » Вто 11 юни 2019 19:24


Здрвейте колеги! Дойде времето да сменя Октавията си с B7, 2014г., 2,0 TDI, 140hp. Колата я карам от около месец. Не съм сигурен дали е проблем, но при запален автомобил на място усещам леко насичане при въртене на волана в ляво и дясно. Това нормално ли е? Благодаря предварително!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Вто 11 юни 2019 19:38


Не е нормално, тампоните на макферсоните често се държат така. :th_up


Потребителски аватар
JP
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 27 май 2019 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JP » Вто 11 юни 2019 19:46


Благодаря за бързия отговор, но не би ли трябвало да има и тропане по павиран път например, ако са тампоните на макверсоните.


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 283
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот deodriver » Вто 11 юни 2019 20:19


netizen написа:Мисля, че горивният се сменяше на 90хил. км ?


Как на 90хил.км... :eek Това си е чисто убийство на горивната система.На тези километри тук няма да изкараш горивен филтър,а утайка тип каша.Както повечето колеги и аз сменям всичко на 10хил.км. или на 1г.,ако не съм навъртял километрите.Няма как да се рискува повече,особено при моето градско каране.Слагам ОЕМ масло и най-скъпите афтърмаркет филтри,не си заслужава да дам 100лв. за оригинален горивен филтър,който ще сменя така или иначе след година.Иначе при смяната му просто напълваме чашката до горе с нафта и колата си пали без проблем,не правим процедура с Вагком.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Вто 11 юни 2019 20:30


Не съм 100% сигурен за 90к км за горивният филтър ... да речем на 80% съм убеден в това което пиша.
Нооо просто изпадам в умиление как тези коли са вървели 200-300-400 хил км стопанисвани според сервизните интервали заложени от завода производител... и изведнъж попадат в България, и като се започне с една безкомпромисна поддръжка!! И то с някакви афтърмаркет незнайни консумативи. Далеч от ОЕМ разбира се.
Как да е. Всеки си има глава на раменете.


Kolyo B8
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
Двигател: DTSB
Местоположение: СВ

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Kolyo B8 » Вто 11 юни 2019 21:30


80-те % на netizen са си чисти 100%. И при Б7 и при Б8- смяна на филтър дизелово гориво: 30 хил.

Интервалите за Long Life облужване са:

30 хил: моторно масло, възд.филтър и филтър купе
60 хил: масло DSG кутия
90 хил: горивен филтър
210 хил: зъбен ремък

спирачна теяност - 270 хил (3 години) тогава беше на тия километри. По скоро смяната е на 3 год.

Това e и на Б7 и Б8 (2.0 TDI , 140 (150)кс, DSG6



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта