Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Пет 14 юни 2019 13:38


DoH_KuXoT написа:Снимах ви снимката за да се види че на нея пише биодизел 6 % и на обикновен и на екто дизел. За спецификации В6 и В7 не съм наясно, чета процентите.
IMG_20190614_114331.jpg


Темата тръгна от премиум дизел, за обикновения дизел е ясно, че е до 7 %. Такава маркировка В6, според мен няма по новите изисквания.
Премиум дизел имат само Shell, OMV, Aral, BP.
LukOil и подобни нямат премиум гориво, така че, там са всички с биокомпонент.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 14 юни 2019 13:42




Потребителски аватар
VasilStoichkov
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
Двигател: CFGC

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VasilStoichkov » Пет 14 юни 2019 13:49


DoH_KuXoT написа:Е Еcto какво е ? https://www.lukoil.bg/bg/ForMotorists/Fuel
Нафта хахахаха


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Andonov » Пет 14 юни 2019 14:07


p_v_a написа:Темата тръгна от премиум дизел, за обикновения дизел е ясно, че е до 7 %. Такава маркировка В6, според мен няма по новите изисквания.
Премиум дизел имат само Shell, OMV, Aral, BP.
LukOil и подобни нямат премиум гориво, така че, там са всички с биокомпонент.


Такова понятие премиум дизел няма. Писал съм го много пъти и пак ще го напиша.
Шел, ОМВ, Петрол и много други зареждат от Лукойл.

При така наречения "премиум" дизел, за който давате луди пари е САМО една добавка, която при зареждането на съответната бензиностанция от друг съд на цистерната, миксира добавката с дизела и готова постъпва в резервоара на бензиностанцията. (При някой вериги добавката се слага ръчно в цистерната, а кой какво и колко слага само те си знаят) Всяка верига си слага собствена добавка - само по това се различава.
Дизела все още със стандарт Б6, който стриктно се следи, ако е под или над тези 6% биодизел.

Бензина до скоро излизаше 98 от Лукойл и с добавка другите вериги го продаваха за 100 октана. Вече Лукойл го пусна на 100 октана.
При бензина както 95, така и 100 октана е по стандарт Е9 - т.е. с 9% биоетанол.


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Пет 14 юни 2019 14:47


Andonov написа:
p_v_a написа:Темата тръгна от премиум дизел, за обикновения дизел е ясно, че е до 7 %. Такава маркировка В6, според мен няма по новите изисквания.
Премиум дизел имат само Shell, OMV, Aral, BP.
LukOil и подобни нямат премиум гориво, така че, там са всички с биокомпонент.


Такова понятие премиум дизел няма. Писал съм го много пъти и пак ще го напиша.
Шел, ОМВ, Петрол и много други зареждат от Лукойл.

При така наречения "премиум" дизел, за който давате луди пари е САМО една добавка, която при зареждането на съответната бензиностанция от друг съд на цистерната, миксира добавката с дизела и готова постъпва в резервоара на бензиностанцията. (При някой вериги добавката се слага ръчно в цистерната, а кой какво и колко слага само те си знаят) Всяка верига си слага собствена добавка - само по това се различава.
Дизела все още със стандарт Б6, който стриктно се следи, ако е под или над тези 6% биодизел.

Бензина до скоро излизаше 98 от Лукойл и с добавка другите вериги го продаваха за 100 октана. Вече Лукойл го пусна на 100 октана.
При бензина както 95, така и 100 октана е по стандарт Е9 - т.е. с 9% биоетанол.



Премиум дизел има, или поне от OMV, Shell, BP и разликата с обикновеното дизелово гориво е:
- около 30 градуса по-ниска дистилационна температуре, т.е. тежките въглеводороди не присъстват, оттам и въглеводороден състав от среден дистилат тип С10-С28.
- при тези премиум горива (на OMV, Shell, BP) няма биокомпонент, т.е. само дизелово гориво,
- бистъра и ясна течност, т.е. без помътнявания,
- по-високо цетаново число,
- ненатрапчив мирис на дизелово гориво.

Премиум горивата имат обикновено около 1- 5% по-нисък разход, отколкото обикноения дизел.
Могат да съдържат добавки, но не е задължително.

Смесването на добавки с неясен произход на място в бензиностанцията е всичко друго, но не и премиум дизел. Дори и обикновен дизел сигурно не е.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Пет 14 юни 2019 15:05


Къде има в България ВР бензиностанции ?
Инак субективната ми преценка е, че с OMV Maxxmotion колата ми регенерира доста по-често от колкото примерно с Еко нормална нафта.


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Пет 14 юни 2019 15:17


DoH_KuXoT написа:Снимах ви снимката за да се види че на нея пише биодизел 6 % и на обикновен и на екто дизел. За спецификации В6 и В7 не съм наясно, чета процентите.
IMG_20190614_114331.jpg


Сега забелязах още нещо, на ЛукОйл снимката се вижда, че от ЛукОйл са объркали тотално всичко. Нампример - вместо стандарта на горивото, са написали стандарта на маркировката на горивото, и тя въпреки всичко сгрешена. Поне се надявам на колонката все пак да пише стандарт 590. Ако не го пише, не зареждайте.


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Netasq » Пет 14 юни 2019 19:32


Колеги, тъй като колата е от два дена при мен, още я опознавам. В жабката има някаква допълнителна медия с кабелче, със странна букса, що за глезотия е това? До врътките на климатроника имам и бутонче с ивички посока нагоре, като го натисна избива грешка heat error.


Потребителски аватар
VasilStoichkov
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
Двигател: CFGC

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VasilStoichkov » Пет 14 юни 2019 21:23


Netasq написа:Колеги, тъй като колата е от два дена при мен, още я опознавам. В жабката има някаква допълнителна медия с кабелче, със странна букса, що за глезотия е това? До врътките на климатроника имам и бутонче с ивички посока нагоре, като го натисна избива грешка heat error.
Бутончето до врътката ми звучи като подгрев на челното стъкло. Или поне при мене е така.
Ето и какво е
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190615/c44b3e6f033c71fbcc390272a611f0d0.jpg[/img]

Последна промяна от VasilStoichkov на Пет 14 юни 2019 21:23, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
VasilStoichkov
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VasilStoichkov » Пет 14 юни 2019 21:27


Ето нещо интересно за хората с електронен багажник
https://youtu.be/sw9e5MnS-Ek


Потребителски аватар
svenn1
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 02 окт 2018 16:09
Автомобил: VW Passat B7
Двигател: CFGC

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот svenn1 » Пет 14 юни 2019 22:00


VasilStoichkov написа:
Netasq написа:Колеги, тъй като колата е от два дена при мен, още я опознавам. В жабката има някаква допълнителна медия с кабелче, със странна букса, що за глезотия е това? До врътките на климатроника имам и бутонче с ивички посока нагоре, като го натисна избива грешка heat error.
Бутончето до врътката ми звучи като подгрев на челното стъкло. Или поне при мене е така

Бутончето до врътката е печка ако е такова:
vw-passat-variant-highline-20tdi-dsg-177ks-n1-82983-1000-750.jpg

External heater webasto.
Защо не работи обаче е друг въпрос...


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Netasq » Пет 14 юни 2019 22:08


Да, това е бутона. Да не е поради висока външна температура ? Бутонът Sync за какво е?


Потребителски аватар
VasilStoichkov
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VasilStoichkov » Пет 14 юни 2019 22:59


Изравнява ти дясната температура спрямо ляво заложената. Синхронизира ги


gergovprint
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 26 апр 2017 23:39
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот gergovprint » Съб 15 юни 2019 14:09


моля за съвет за ELM327 от алиекспрес (кой би ми свършил работа за Б7 дизел)
https://www.aliexpress.com/wholesale?ca ... for+diesel


G_Karaivanov
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 17:18
Автомобил: Пасат Б7 140 конски сили дизел
Двигател: 2012
Местоположение: Велико Търново

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот G_Karaivanov » Нед 16 юни 2019 17:07


Здравейте колеги,
Сдобих се с Пасат Б7, 140 коня дизел през Dass Welt Auto. Карам го от 2 седмици и забелязвам следните нещица, които ме притесняват:

1. При пълен ляв или десен волан при тръгване се чува бучене, същото се чува и когато завивам с по-малка скорост, пак при значително завъртане.
2. При изключено AC се чува ритмичен звук Бръммм Бръммм Бръмм, все едно леко подавам газ през интервал или подобен звук. При включен АС се чува виещ звук, който се променя...
3. При въртене на волана имам чувството, че има някакво триене все едно две пластини с плат между тях.

Автомобилът е произведен края на 2012 г-, уж е проверен преди продажба и от германците и в официалния сервиз на VW във В. Търново. Също така като отидох да изложа гореописаните проблеми от официалният сервиз след повторен преглед /поне казаха, че са проверили автомобила/ отговориха, че нямам проблеми и да карам смело. За звука при включен изключен АС - такъв бил вида на климатроника, за звука от волана - рейката била такава, а за третия звук - не знаели от какво е. Направо съм озадачен. Възможно ли е автомобил от такъв клас да издава такива звуци и да е нормално...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта