
Може да гасите ламБите от 02.03.07
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Прав си и отлично разбираш. Приятно ми е наоколо да има разбирачи.Pichaga написа:ъъъъ я кажи...ясно за акуто че е хубаво да се зарежда и разрежда така му се удължава живота-или не съм прав и за какво друго




- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Боко_76 написа:Rabbit_TDI написа:Plarol написа:Rabbit_TDI написа:За в града е ясно че въпроса е спорен ,но имай предвид че когато искачаш от малка уличка/особенно засенчена от блокове или дървета и излизаш на ослънчен булевард/ могат да бъдат безценни.
При това положение си без предимство и трябва да спреш и да се огледаш , а ако си с предимство , намаляваш скороста и увеличаваш вниманието .....или най-добре е с пуснати фарове да изкачаш на булеварди и кръстовища
Знам правилника,ама в София ако не си забелязал мърдите спират на кръстовищата.Сега въпрос с повишена трудност:Как да разбереш идва ли някой/за да не му отнемаш предимството/като кръстовището е с паркирал по диагонал автомобил и кофа за боклук?
Идеята ми е че като има кофа от която не виждаш -тръгваш лекичко да се изнасяш напред и се молиш някой да не те посече.Ако си на фарове ще те видят по-лесно.Има още куп такива примери.Фаровете не ти спасяват по цял ден ,ама и веднъж месечно да те види тоя който трябва пак си е за празник![]()
Ако някой кофа за боклук ти пречи, посред бял ден не мисля че ще видиш светлини от фарове! Светлините се виждат само при положение че виждат самите фарове. А ако ги виждаш тях, значи не ти трябва да светят. Тъй че тоя казус не се приема
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
който е блейка и спи и не вижда цяла кола или цял камион да не кара. Моторите да са с фарове. Кой от вас може да каже, че като е с фарове и е спряло да му се случва някой да не го види. За мен е много по-важно опасните места по пътищата да се обезопасят, те сами по себе си са предпоставка за ПТП, а е пълно с такива.
- Stefan 0201
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 0:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян-кв.Устово
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
честа смяна на крушки; натовареност на ел. веригата; повишен разход на гориво; по-голям риск да те дръннат отзад;
някой специалисти цитират повишен разход от 200-400 милилитра гориво за 100км. в зависимост от агрегата при светнати светлини. За 80 000 км. колко прави? Я да видим елката - само 200 литра. Е, туй е мойта цена за годинка изключая колко крушки ще сменя.
някой специалисти цитират повишен разход от 200-400 милилитра гориво за 100км. в зависимост от агрегата при светнати светлини. За 80 000 км. колко прави? Я да видим елката - само 200 литра. Е, туй е мойта цена за годинка изключая колко крушки ще сменя.
- The_King
- Мнения: 242
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Където си пожелая
1
Аз ще продалжа да карам на кабарити и халогени. 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта