Оставих блока и модула с баланс валовете за чистене на центруфуга и челосване на блока при пичовете до Токуда . Мисля, ще се справят .
Иначе си мисля, че НЯМА как да изчистриш маслените магистрали с търкане, особено на модерните ДВГ . Ако влиза във ваната е друго, щото чисти на всякъде.
Примерно - бифор афтър. Включително маслените канали, които са макс 2 мм отвор през буталото до сегментите
![Изображение](http://thumbs2.imagebam.com/f8/ce/82/3714ac1268680024.jpg)
Добре си се справил Ода, ама е ТУКА как бръкнА да махнеш нагара, ми е Ентересно?
![Изображение](http://thumbs2.imagebam.com/fc/4d/d2/7271c41268681394.jpg)
Идеята ми е, че тоя мотор на под 100К км е окотил двата вала и завлекъл 4 легла в главата!
Вътре е пълно с нагар и гоМна!
Освен това , се оказа, че средните шийки, 2 биелни и 1 основна са ЛЕШ и вала е за кофата, няма да шлайфам, няма кой д анаправи тази работа с точност у наЗЕ
![c020 :c020](./images/smilies/c020.gif)
ще търся друг вал
Но... блока е читав, главата е сменена с нова и ревизирана.
Мотора ще се засилва до над 300 конски сили и искам всичко да е перфектно. Това означава и всички маслени магистрали да са чисти като нови!
Е... ръчно това няма как да се случи, щото няма как да бръкнеш
![no :no](./images/smilies/no.gif)