Оставих блока и модула с баланс валовете за чистене на центруфуга и челосване на блока при пичовете до Токуда . Мисля, ще се справят .
Иначе си мисля, че НЯМА как да изчистриш маслените магистрали с търкане, особено на модерните ДВГ . Ако влиза във ваната е друго, щото чисти на всякъде.
Примерно - бифор афтър. Включително маслените канали, които са макс 2 мм отвор през буталото до сегментите

Добре си се справил Ода, ама е ТУКА как бръкнА да махнеш нагара, ми е Ентересно?

Идеята ми е, че тоя мотор на под 100К км е окотил двата вала и завлекъл 4 легла в главата!
Вътре е пълно с нагар и гоМна!
Освен това , се оказа, че средните шийки, 2 биелни и 1 основна са ЛЕШ и вала е за кофата, няма да шлайфам, няма кой д анаправи тази работа с точност у наЗЕ

ще търся друг вал
Но... блока е читав, главата е сменена с нова и ревизирана.
Мотора ще се засилва до над 300 конски сили и искам всичко да е перфектно. Това означава и всички маслени магистрали да са чисти като нови!
Е... ръчно това няма как да се случи, щото няма как да бръкнеш
