За резанаторното гарне.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
За резанаторното гарне.
Колеги изхърлих катализатора ,сложил съм траба,но чувам че без резонаторното гърне щяло да се скапе средното.Та въпроса ми е някои знае ли това гърне има по особенна конструкция, или е като обикновените гарнета.Работя на такова място че за мен нее проблем да си направя такова гърне.Гъвкавата връзка е на път да сдаде багажа според вас мога ли да я сменя с нещо друго ,просто нямам доверие на тези на пазара.Москвича на баща ми е на 30 години и няма нито гъвкава връзка нито съединание с пружини, пък до сега няма никакви проблеми.Коментар.Съжалявам ,ако съм подразнил някои.
Резонаторното гърне има тръба в сърцевината която е разпробита като мрежа а отстрани има нещо наподобяващо вата. При преминаване на газовете посредством отворите ватата поема шума. Има автомобили които са констроирани да са без меки връзки, но за Голф 3 трябва да има задължително. Те поемат при подаване на газ вибрациите предавани по генерацията. Ако нямаш мека връзка рискуваш да скъсаш някъде генерацията, пък може и нещо друго.
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Принципа на искрогаситела колега може да си го виждал по селскостопанските машини,по ТКЗ-сетата(който е имал село де) и камионите които товарят бални от сено! Принципа на това приспособление се основава на множество ситна мрежа една в/у друга които са заварени в метален цилиндър!
Целия тоя пиниз се слага на края на exnaust pipe-a(като се слагат лъскавите накрайници от 5лв) и искрите които може би са минали през всичките три или повече гърнета на камиона се гасаят от искрогаситела! Всичко това е с цел да не се подпали сеното на полето. Та предполагам че и това гърне,ще е устроено на този принцип! 


- bomber
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Софията
Golf_Blade написа:Принципа на искрогаситела колега може да си го виждал по селскостопанските машини,по ТКЗ-сетата(който е имал село де) и камионите които товарят бални от сено! Принципа на това приспособление се основава на множество ситна мрежа една в/у друга които са заварени в метален цилиндър!Целия тоя пиниз се слага на края на exnaust pipe-a(като се слагат лъскавите накрайници от 5лв) и искрите които може би са минали през всичките три или повече гърнета на камиона се гасаят от искрогаситела! Всичко това е с цел да не се подпали сеното на полето. Та предполагам че и това гърне,ще е устроено на този принцип!

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Не е толкова страшна меката връзка , може и без нея, има пасати, като например моят , които оригинално си нямат мека връзка. Всъщност аз му сложих една мека връзка (доста гъфкава), но не виждам особенна разлика, само дето се появи някакво специфично свистене, което маи се получава от самите вибрации на меката връзка.
Това което разправят в сервизите меко казано не отговаря на истината а на техните интереси - да ти продадат още нещо което всъшност не ти трябва. Аз сложих права тръба на мястото на катализатора и нито започна да звънти нито да бумти. Практически звъкът почти не се промени, само сега тегли по добре между 3000 и 3500 оборота. От гледна точка на акустичните ефекти свързани с доброто напълване и продухване на цилиндъра, катализатора е прозрачен - не влияе повече от права тръба. При разпробиването му вече не е така. Резонаторното гърне обаче влияе и сигурно влияе зле.
За искрогасителя аз смятам че това са същите глупости - там температурата е около 850 градуса. Как мрежичката ще намали температурата им че да не се подпалят искрите веднага след нея? При комбаините искрогасителя е накрая където разпределя горещите газове във всички посоки в околния въздух и по този начин ги охлажда, а как става в тръбата където го слагат нашите маистори? Резонаторното гърне на фолксвагените всъшност е една надупчена тръба ( която по средата я няма ) заварена в три пъти по широка тръба. То има основно задачата чрез създаване на акустични вълни да подобри продухването на цилиндрите. При изправен катализатор на изхода му температурата на газовете е по-висока с поне 38 градуса поради окислението им. Тогава защо гърнето ще изгори по-бързо без катализатор след като температурата е по-ниска?
За искрогасителя аз смятам че това са същите глупости - там температурата е около 850 градуса. Как мрежичката ще намали температурата им че да не се подпалят искрите веднага след нея? При комбаините искрогасителя е накрая където разпределя горещите газове във всички посоки в околния въздух и по този начин ги охлажда, а как става в тръбата където го слагат нашите маистори? Резонаторното гърне на фолксвагените всъшност е една надупчена тръба ( която по средата я няма ) заварена в три пъти по широка тръба. То има основно задачата чрез създаване на акустични вълни да подобри продухването на цилиндрите. При изправен катализатор на изхода му температурата на газовете е по-висока с поне 38 градуса поради окислението им. Тогава защо гърнето ще изгори по-бързо без катализатор след като температурата е по-ниска?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта