За резанаторното гарне.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

За резанаторното гарне.

Мнениеот tsok » Пет 02 мар 2007 18:22


Колеги изхърлих катализатора ,сложил съм траба,но чувам че без резонаторното гърне щяло да се скапе средното.Та въпроса ми е някои знае ли това гърне има по особенна конструкция, или е като обикновените гарнета.Работя на такова място че за мен нее проблем да си направя такова гърне.Гъвкавата връзка е на път да сдаде багажа според вас мога ли да я сменя с нещо друго ,просто нямам доверие на тези на пазара.Москвича на баща ми е на 30 години и няма нито гъвкава връзка нито съединание с пружини, пък до сега няма никакви проблеми.Коментар.Съжалявам ,ако съм подразнил някои.




Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 02 мар 2007 18:42


Резонаторното гърне има тръба в сърцевината която е разпробита като мрежа а отстрани има нещо наподобяващо вата. При преминаване на газовете посредством отворите ватата поема шума. Има автомобили които са констроирани да са без меки връзки, но за Голф 3 трябва да има задължително. Те поемат при подаване на газ вибрациите предавани по генерацията. Ако нямаш мека връзка рискуваш да скъсаш някъде генерацията, пък може и нещо друго.


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Пет 02 мар 2007 19:13


Колега Adrian_VT аз съм студент в Свищов,ако си навитак дай тел и кам 5,6 март ще идвам кам свищов да се уча може да полафим за кошарите на по бира! :wink:

П.П. Ивинявам се за оф-топика! :roll:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 02 мар 2007 19:42


Golf_Blade написа:Колега Adrian_VT аз съм студент в Свищов,ако си навитак дай тел и кам 5,6 март ще идвам кам свищов да се уча може да полафим за кошарите на по бира! :wink:

П.П. Ивинявам се за оф-топика! :roll:

Имаш ЛС


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Пет 02 мар 2007 19:50


Тая моя мека връзка е толкова твърда че вибрациите спокоино ще си минат през нея.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 02 мар 2007 19:56


tsok написа:Тая моя мека връзка е толкова твърда че вибрациите спокоино ще си минат през нея.

Ами смения я. Не знам дали си с голяма или малка, но 30-40лв е цената. Не си прави експерименти с автомобила. По добре дай тези пари отколкото да дадеш след време повече.
Решението е твое.
Успех.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 02 мар 2007 20:40


tsok написа:Тая моя мека връзка е толкова твърда че вибрациите спокоино ще си минат през нея.

    Колега меката връзка е важна за коли с предно предаване така че остави какво имат Москвичите и Ладите. Качествените меки връзки в зависимост от размера са между 60 и 90лв например за моя Пасат е 90лв.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 02 мар 2007 21:30


Един мой бивш колега работи в момента във сервиз за гърнета,та той ми предложи да ми махне катализатора и на неговото място да монтира тяхно гърне със искрогасител за да не пална средното.Цялата история струва малко над 30лв. :D


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пет 02 мар 2007 22:52


А какво е искрогасител :oops:


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Пет 02 мар 2007 23:55


Принципа на искрогаситела колега може да си го виждал по селскостопанските машини,по ТКЗ-сетата(който е имал село де) и камионите които товарят бални от сено! Принципа на това приспособление се основава на множество ситна мрежа една в/у друга които са заварени в метален цилиндър! :!: Целия тоя пиниз се слага на края на exnaust pipe-a(като се слагат лъскавите накрайници от 5лв) и искрите които може би са минали през всичките три или повече гърнета на камиона се гасаят от искрогаситела! Всичко това е с цел да не се подпали сеното на полето. Та предполагам че и това гърне,ще е устроено на този принцип! :wink:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Съб 03 мар 2007 10:58


Golf_Blade написа:Принципа на искрогаситела колега може да си го виждал по селскостопанските машини,по ТКЗ-сетата(който е имал село де) и камионите които товарят бални от сено! Принципа на това приспособление се основава на множество ситна мрежа една в/у друга които са заварени в метален цилиндър! :!: Целия тоя пиниз се слага на края на exnaust pipe-a(като се слагат лъскавите накрайници от 5лв) и искрите които може би са минали през всичките три или повече гърнета на камиона се гасаят от искрогаситела! Всичко това е с цел да не се подпали сеното на полето. Та предполагам че и това гърне,ще е устроено на този принцип! :wink:

:bowdown


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 05 мар 2007 17:03


Не е толкова страшна меката връзка , може и без нея, има пасати, като например моят , които оригинално си нямат мека връзка. Всъщност аз му сложих една мека връзка (доста гъфкава), но не виждам особенна разлика, само дето се появи някакво специфично свистене, което маи се получава от самите вибрации на меката връзка.


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Пон 05 мар 2007 20:30


Колеги доста се порових в руския интернет,и какво ми направи впечетление.Има модели на голф 3 без гъвкава връзка -например с двигател АВА .Голф 4 с двигател AEG също е без гъвкава връзка.Пасат 3 до 94год също.Питам се да не би да зависи от закрепването на двигателя .да имате предположения.


vladot
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Аксаково

Мнениеот vladot » Пет 11 май 2007 8:38


Това което разправят в сервизите меко казано не отговаря на истината а на техните интереси - да ти продадат още нещо което всъшност не ти трябва. Аз сложих права тръба на мястото на катализатора и нито започна да звънти нито да бумти. Практически звъкът почти не се промени, само сега тегли по добре между 3000 и 3500 оборота. От гледна точка на акустичните ефекти свързани с доброто напълване и продухване на цилиндъра, катализатора е прозрачен - не влияе повече от права тръба. При разпробиването му вече не е така. Резонаторното гърне обаче влияе и сигурно влияе зле.
За искрогасителя аз смятам че това са същите глупости - там температурата е около 850 градуса. Как мрежичката ще намали температурата им че да не се подпалят искрите веднага след нея? При комбаините искрогасителя е накрая където разпределя горещите газове във всички посоки в околния въздух и по този начин ги охлажда, а как става в тръбата където го слагат нашите маистори? Резонаторното гърне на фолксвагените всъшност е една надупчена тръба ( която по средата я няма ) заварена в три пъти по широка тръба. То има основно задачата чрез създаване на акустични вълни да подобри продухването на цилиндрите. При изправен катализатор на изхода му температурата на газовете е по-висока с поне 38 градуса поради окислението им. Тогава защо гърнето ще изгори по-бързо без катализатор след като температурата е по-ниска?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 11 май 2007 16:57


За какво ти е средно гърне колега аз карам без :).
Имам само резонантно и крайно :).



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта